Elefantenirommet Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Jeg er 44 år, dame og singel. Jeg ser og hører kvinner i 20-30-åra klage over menn på sin alder som ikke ønsker et forhold, men bare er ute etter én ting. Da kan jeg «trøste» dere med at det fader ikke blir bedre. Til og med menn som pusher 50 er redd for å binde seg. Jeg synes det er noe veldig patetisk over det. Tidlig i samtalen kommer spørsmålet «hva søker du her inne?», og da vet jeg det, grunnen til at han spør, er fordi han selv vil ha en å ha sex med. Ofte sier de at nei, de er ikke ute etter tilfeldig sex, men en fast elskerinne. Altså er det kjærestedelen de ikke vil ha, kun sex. Jeg synes det er rart at så mange tar kontakt med kun ett mål for øyet. Rart de tror at jeg er på Tinder for å få pult. Hadde jeg kun vært ute etter det, hadde jeg bare funnet meg noen her ute i det virkelige liv, hadde ikke lett i den utrolig ekle høystakken som kalles Tinder etter en tilfeldig fremmed mann. Nå er det sikkert noen som har lyst til å si «selvfølgelig er menn på Tinder ute etter én ting» og at jeg er naiv som håper på noe annet. Men hvor ellers skal man treffe noen? «Alle» er på Tinder! Det er liksom ikke lett å bare møte på noen ute i gaten, og det å gå på byen hver helg er jeg ikke så glad i. Ønsker meg heller ikke en mann som elsker å være ute på byen hele tiden. Innimellom kjøper jeg gull-abo, så jeg kan se hvor mange som har sveipet høyre på meg, slik at jeg kan plukke ut folk derfra. Jeg har til enhver tid mellom 5000 og 7000 menn der, men veldig mange av dem enten sier noe ekstremt usjarmerende i profilteksten eller ser helt herpa ut. De få jeg synes ser OK ut (må ikke være superkjekke, eller noe, kriteriet er «ikke frastøtende») og dermed sveiper høyre på, viser seg i 90% av tilfellene bare å være på leting etter en å ha sex med. Og det uansett hva de har skrevet i profilteksten sin. Det finnes de som har skrevet at de leter etter forhold, men så kommer det fort fram at de bare vil ha sex. Og det menn ikke skjønner er at noen ganger så blir det bare sex ut av det, og det er OK, men det er så innmari turnoff å avtale det på forhånd! Jeg har flere bilder på min profil, slik at de kan se både ansikt og kroppsfasong, men har ikke på meg utfordrende klær. Så det er ikke slik at min profil inviterer til sex heller. Urgh, jeg begynner bare å bli så lei nå. Skulle ønske det gikk an å treffe en helt vanlig mann, som jeg kunne møte, gå på dater med og se hvordan det utvikler seg. Ønsker meg å føle på gjensidig attraksjon igjen, det er altså så lenge siden jeg har kjent de sommerfuglene i magen. Noen som har noen råd til hvor ellers man kan komme i kontakt med menn? Eller burde jeg like greit bare kaste inn håndkle og belage meg på å være singel resten av livet? Hvordan synes dere andre det er å date i førtiåra? 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Tja. Vippet 50. Mann. Ser mer etter en venn/partner/kjæreste som jeg kan dele interesser og opplevelser med mer enn bare å få ligg. Men hvis jeg er en av over 5000 på liker-lista til de jeg liker så er det jo nesten bare å glemme det. Hvordan skal man komme igjennom i en så stor mengde? Anonymkode: 78073...567 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Ts; du må være en ny bruker, siden du kommer her og sparker inn åpne dører. Alt du skriver, har vært lagd utallige tråder om, og er både kjedelig og utdebattert. Kom nå heller med noe konstruktivt, hvis du plutselig oppdager noe. De mennene som har kombinasjon av attraktivitet, og å faktisk være ute etter kjæreste, blir ganske fort plukket opp. Den poolen du møter på byen, og tydeligvis på Tinder, mangler en av disse forutsetningene Du må rett og slett lete smartere, og være på rett sted til rett tid. M55, nypult og nyforelsket. Anonymkode: 7eef5...b24 3
Elefantenirommet Skrevet 11. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja. Vippet 50. Mann. Ser mer etter en venn/partner/kjæreste som jeg kan dele interesser og opplevelser med mer enn bare å få ligg. Men hvis jeg er en av over 5000 på liker-lista til de jeg liker så er det jo nesten bare å glemme det. Hvordan skal man komme igjennom i en så stor mengde? Anonymkode: 78073...567 Nå skal jeg være helt ærlig med deg. Det jeg reagerer negativt på og aldri sveiper høyre på er menn med profiler som: • Ikke har bilde. Eller at alle bildene er av andre ting enn han, typ bil, solnedgang, osv. • har bilde hvor de poserer med en kjendis. Det synes jeg bare virker patetisk/uintelligent. • har kun ett bilde, og på bildet står han sammen med andre folk. Da vet jeg ikke hvem det er. • har bilde hvor de viser fingeren, lager grimaser, ser veldig sinte/sure/trøtte ut, eller lignende. Overraskende mange sånne profiler. • har bilder i barings. • har bilde av en kvinnediskriminerende vits eller sier noe nedlatende om kvinner i profilteksten. • det står at de fortsatt prøver å finne ut av hvorfor de er på Tinder, eller at de leter etter sexpartner. • har bilde hvor eksen er klippet ut. Det blir bare så usjarmerende. Og alle har vel kamera på telefonen sin? • Har kun ett bilde og ingen tekst. • har kun bilder som ser ut som de er tatt for 10++ år siden. • har en profiltekst som virker sur og negativ. • har en profiltekst som kun handler om trening og kropp eller pengeskryt. Jeg sveiper «ja» på de som jeg synes ser helt OK ut, som jeg kanskje kunne blitt tiltrukket av i framtiden, om kjemien var der. Og som har skrevet noe jeg synes virker empatisk/hyggelig eller som er forenelig med mine interesser. Og etter match foretrekker jeg at menn tar kontakt først. Og at det står noe annet enn kun «hei». 7 2
Elefantenirommet Skrevet 11. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts; du må være en ny bruker, siden du kommer her og sparker inn åpne dører. Alt du skriver, har vært lagd utallige tråder om, og er både kjedelig og utdebattert. Kom nå heller med noe konstruktivt, hvis du plutselig oppdager noe. De mennene som har kombinasjon av attraktivitet, og å faktisk være ute etter kjæreste, blir ganske fort plukket opp. Den poolen du møter på byen, og tydeligvis på Tinder, mangler en av disse forutsetningene Du må rett og slett lete smartere, og være på rett sted til rett tid. M55, nypult og nyforelsket. Anonymkode: 7eef5...b24 Jeg har ikke full oversikt over alle tråder som er lagd tidligere, nei, men jeg har vært her en stund. Dette er vel et forum det er lov å lage tråder i og lov å snakke om det man har på hjernen? Eller er det mann (55) som skal styre hva som snakkes om på et diskusjonsforum for kvinner? 🥴 5 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Elefantenirommet skrev (1 minutt siden): Nå skal jeg være helt ærlig med deg. Det jeg reagerer negativt på og aldri sveiper høyre på er menn med profiler som: • Ikke har bilde. Eller at alle bildene er av andre ting enn han, typ bil, solnedgang, osv. • har bilde hvor de poserer med en kjendis. Det synes jeg bare virker patetisk/uintelligent. • har kun ett bilde, og på bildet står han sammen med andre folk. Da vet jeg ikke hvem det er. • har bilde hvor de viser fingeren, lager grimaser, ser veldig sinte/sure/trøtte ut, eller lignende. Overraskende mange sånne profiler. • har bilder i barings. • har bilde av en kvinnediskriminerende vits eller sier noe nedlatende om kvinner i profilteksten. • det står at de fortsatt prøver å finne ut av hvorfor de er på Tinder, eller at de leter etter sexpartner. • har bilde hvor eksen er klippet ut. Det blir bare så usjarmerende. Og alle har vel kamera på telefonen sin? • Har kun ett bilde og ingen tekst. • har kun bilder som ser ut som de er tatt for 10++ år siden. • har en profiltekst som virker sur og negativ. • har en profiltekst som kun handler om trening og kropp eller pengeskryt. Jeg sveiper «ja» på de som jeg synes ser helt OK ut, som jeg kanskje kunne blitt tiltrukket av i framtiden, om kjemien var der. Og som har skrevet noe jeg synes virker empatisk/hyggelig eller som er forenelig med mine interesser. Og etter match foretrekker jeg at menn tar kontakt først. Og at det står noe annet enn kun «hei». Har aldri vært på tinder, er kvinne selv. Hva om du prøver å snakke med en av dem som bare sier hei? Kanskje han bare er en simpel sjel som ikke gjør så mye utav seg, men er trivelig? Eller sier lengre svar til så mange som ikke svarer at det til slutt blir bare et hei, som et halvhjertet kast av sjangse fordi det forventes ikke å bli noe uansett? Ikke at det er så fint om noen ikke har mer tanke bak det til deg, men vet jo tinder tar motet fra en del Hva med singel kurven på butikken? Anonymkode: 1e385...677 1
Elefantenirommet Skrevet 11. september 2023 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri vært på tinder, er kvinne selv. Hva om du prøver å snakke med en av dem som bare sier hei? Kanskje han bare er en simpel sjel som ikke gjør så mye utav seg, men er trivelig? Eller sier lengre svar til så mange som ikke svarer at det til slutt blir bare et hei, som et halvhjertet kast av sjangse fordi det forventes ikke å bli noe uansett? Ikke at det er så fint om noen ikke har mer tanke bak det til deg, men vet jo tinder tar motet fra en del Hva med singel kurven på butikken? Anonymkode: 1e385...677 Jeg pleier å svare de som bare sier «hei». Jeg skrev over her at jeg foretrekker at de sier noe litt mer enn det, mente ikke at jeg aldri svarer dem. 😊 Men som oftest dør samtalene fort ut med de som starter sånn. Da er det ofte jeg som må holde samtalen i gang med en som bare svarer på det jeg spør om og legger til «og du, da?». Det blir for kjedelig i lengden. Har hørt om de singelkurvene, men tror ikke vi har det her på mine nærbutikker. Det hadde jeg nok uansett synes vært for flaut. 😆 Og jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra alle typer menn. 1
exictence Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 Elefantenirommet skrev (52 minutter siden): Til og med menn som pusher 50 er redd for å binde seg. Det stemmer nok at mange menn er redd for å binde seg. Jeg tror at mange kvinner er det også. Elefantenirommet skrev (52 minutter siden): Jeg synes det er noe veldig patetisk over det. Tidlig i samtalen kommer spørsmålet «hva søker du her inne?», og da vet jeg det, grunnen til at han spør, er fordi han selv vil ha en å ha sex med. Ofte sier de at nei, de er ikke ute etter tilfeldig sex, men en fast elskerinne. Altså er det kjærestedelen de ikke vil ha, kun sex. Jeg synes det er veldig fint at de er åpen om hva de søker. Elefantenirommet skrev (52 minutter siden): Nå er det sikkert noen som har lyst til å si «selvfølgelig er menn på Tinder ute etter én ting» og at jeg er naiv som håper på noe annet. Jeg sier ikke det. Jeg tror at mange menn egentlig vil forelske seg, få en kjæreste å føle på gjensidig å være glad i. Dette tror jeg er drømmen til de aller fleste. Men jeg tror at de er redde for å tro at noe sånt skal skje, derfor tør de ikke håpe på det. Men selvsagt er det menn som kanskje allerede er i forhold, som bare er ute etter en ting, mm. Elefantenirommet skrev (52 minutter siden): Men hvor ellers skal man treffe noen? «Alle» er på Tinder! Det er liksom ikke lett å bare møte på noen ute i gaten, og det å gå på byen hver helg er jeg ikke så glad i. Ønsker meg heller ikke en mann som elsker å være ute på byen hele tiden. På en måte ser jeg på det slik at de jeg møter på Tinder er en jeg kunne ha møtt på gata. Bare at det er lettere å treffe en på Tinder for å avtale et treff. Da kan man snakke litt fra før, og vet i hvert fall litt om det kan bli hyggelig å treffes. Elefantenirommet skrev (52 minutter siden): Noen som har noen råd til hvor ellers man kan komme i kontakt med menn? Eller burde jeg like greit bare kaste inn håndkle og belage meg på å være singel resten av livet? Jeg synes Tinder var helt grei. Jeg møtte mange. Alle treffene var hyggelige, også de jeg bare traff en gang. Til slutt traff jeg en der hvor vi hadde mye til felles, og hvor vi trivdes veldig godt sammen. Etter en stund ble vi kjærester. Elefantenirommet skrev (52 minutter siden): Hvordan synes dere andre det er å date i førtiåra? 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 Mann litt over 40 her. Ja, det er nok mange menn som kun ser etter uforpliktende forhold også når man bikker 40-50, men slett ikke alle. Selv ser jeg etter noe seriøst selv om jeg riktignok ikke er på Tinder for tiden. Men tenker også at det må være lov å være ærlig om sine intensjoner, og selv om jeg skjønner det kan oppleves frustrerende å møte på X antall menn som bare vil ha et uforpliktende opplegg, så er det jo bedre at de er ærlige om det. Tenker at som godt voksen er det en bedre egenskap å vite hva man vil enn å gi uttrykk for at man vil noe seriøst selv om man egentlig ikke mener det. At det er en del som ikke ønsker noe forpliktende nå, tenker jeg er en naturlig konsekvens av at det nok er mange som kommer ut av tidligere forhold/ekteskap e.l. som gikk skeis og at man trenger en del tid for å eventuelt bli klar for noe seriøst igjen. For noen tar det kort tid, men for andre kan det ta mange år. Ellers er min erfaring av at ja; det er litt vanskeligere å date etter 40+. Egentlig etter 30+ til dels fordi det er så mange som allerede er i forhold, eller som nettopp har kommet ut av et og ikke er klar for noe nytt. Man må nok belage seg på å bruke mer tid enn det man kanskje så for seg. Anonymkode: 1519c...969 1
Elefantenirommet Skrevet 11. september 2023 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2023 Ja, det er ikke det at de er ærlige om sine intensjoner jeg synes er kjedelig. Selvfølgelig ikke. 😊 Jeg synes det er kjedelig at flesteparten av de som tar kontakt et ute etter sex. På meg virker det som om menn flest kun er ute etter sex. Jeg er glad i sex selv, men er helt uinteressert i å ligge med masse ukjente menn jeg har funnet på Tinder. Ønsker meg heller å møte en jeg har god kjemi med, date og så utvikler det seg derfra. Hvis jeg kun var ute etter å ligge med noen, hadde jeg ikke lett på Tinder. Det er ikke vanskelig å finne noen å ha seg med. Men jeg ønsker altså noe mer enn det. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #11 Skrevet 11. september 2023 Elefantenirommet skrev (1 time siden): Jeg er 44 år, dame og singel. 👋 Anonymkode: 5ec65...485
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 Elefantenirommet skrev (1 minutt siden): Ja, det er ikke det at de er ærlige om sine intensjoner jeg synes er kjedelig. Selvfølgelig ikke. 😊 Jeg synes det er kjedelig at flesteparten av de som tar kontakt et ute etter sex. På meg virker det som om menn flest kun er ute etter sex. Jeg er glad i sex selv, men er helt uinteressert i å ligge med masse ukjente menn jeg har funnet på Tinder. Ønsker meg heller å møte en jeg har god kjemi med, date og så utvikler det seg derfra. Hvis jeg kun var ute etter å ligge med noen, hadde jeg ikke lett på Tinder. Det er ikke vanskelig å finne noen å ha seg med. Men jeg ønsker altså noe mer enn det. Er vel ofte en sammenheng mellom de som er mest frempå og tar kontakt og de som i større grad ønsker uforpliktende opplegg? Kanskje du bør ta kontakt mer selv med de som ser litt "roligere" ut og som potensielt sett kanskje ønsker noe mer forpliktende? Anonymkode: 1519c...969 1
Nettinettet Skrevet 11. september 2023 #13 Skrevet 11. september 2023 Elefantenirommet skrev (1 time siden): . Tidlig i samtalen kommer spørsmålet «hva søker du her inne?», og da vet jeg det, grunnen til at han spør, er fordi han selv vil ha en å ha sex med. Ofte sier de at nei, de er ikke ute etter tilfeldig sex, men en fast elskerinne. Altså er det kjærestedelen de ikke vil ha, kun sex. Min hovedjobb er matchmaker, men jeg jobber også som sparringspartner og datingrådgiver for single som leter etter en kjæreste på egenhånd. Jeg råder alle mine kunder om å stille det spørsmålet så tidlig som mulig, gjerne i første melding, for en kjapp forventningsavklaring. At du antar at de da er ute etter sex fordi de stiller det spørsmålet får meg til å tenke at du kanskje ikke har det beste utgangspunktet for å faktisk finne noen. Fordi du dømmer med autmatikk og tenker så negativt, vil du mest sannsynlig ikke se verdien av de som er verdt å se verdien av, eller til og med ødelegge stemningen og være veldig negativ mot menn du definitivt burde prøve å bli kjent med. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #14 Skrevet 11. september 2023 Nettinettet skrev (1 minutt siden): Min hovedjobb er matchmaker, men jeg jobber også som sparringspartner og datingrådgiver for single som leter etter en kjæreste på egenhånd. Jeg råder alle mine kunder om å stille det spørsmålet så tidlig som mulig, gjerne i første melding, for en kjapp forventningsavklaring. At du antar at de da er ute etter sex fordi de stiller det spørsmålet får meg til å tenke at du kanskje ikke har det beste utgangspunktet for å faktisk finne noen. Fordi du dømmer med autmatikk og tenker så negativt, vil du mest sannsynlig ikke se verdien av de som er verdt å se verdien av, eller til og med ødelegge stemningen og være veldig negativ mot menn du definitivt burde prøve å bli kjent med. Nå får jo TS klart svar tilbake fra menn som skriver at de søker en elskerinne, hvis TS søker fast forhold så er det jo allerede avklart at ønskene ikke er kompatible. Så jeg ser ikke hvorfor man skulle prøve å bli mer kjent med noen man allerede vet ønsker noe annet enn det man gjør selv. Anonymkode: 1519c...969 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #15 Skrevet 11. september 2023 22 minutter siden, Elefantenirommet said: Nå skal jeg være helt ærlig med deg. Det jeg reagerer negativt på og aldri sveiper høyre på er menn med profiler som: • Ikke har bilde. Eller at alle bildene er av andre ting enn han, typ bil, solnedgang, osv. • har bilde hvor de poserer med en kjendis. Det synes jeg bare virker patetisk/uintelligent. • har kun ett bilde, og på bildet står han sammen med andre folk. Da vet jeg ikke hvem det er. • har bilde hvor de viser fingeren, lager grimaser, ser veldig sinte/sure/trøtte ut, eller lignende. Overraskende mange sånne profiler. • har bilder i barings. • har bilde av en kvinnediskriminerende vits eller sier noe nedlatende om kvinner i profilteksten. • det står at de fortsatt prøver å finne ut av hvorfor de er på Tinder, eller at de leter etter sexpartner. • har bilde hvor eksen er klippet ut. Det blir bare så usjarmerende. Og alle har vel kamera på telefonen sin? • Har kun ett bilde og ingen tekst. • har kun bilder som ser ut som de er tatt for 10++ år siden. • har en profiltekst som virker sur og negativ. • har en profiltekst som kun handler om trening og kropp eller pengeskryt. Jeg sveiper «ja» på de som jeg synes ser helt OK ut, som jeg kanskje kunne blitt tiltrukket av i framtiden, om kjemien var der. Og som har skrevet noe jeg synes virker empatisk/hyggelig eller som er forenelig med mine interesser. Og etter match foretrekker jeg at menn tar kontakt først. Og at det står noe annet enn kun «hei». Fint du er ærlig (pleier du ikke være det elles?) De punktene du lister opp har vært listet opp i mange andre tråder også. Min profil ligger langt over det nivået. Flere bilder. Ingen andre med på bildene, de har ganske ok kvalitet og er tatt i løpet av de siste 2 årene. Viser meg i ulike situasjoner som har med mine interesser å gjøre. Ikke baris. Ikke muscle flex. Ikke døde dyr. Ikke MC eller bil eller andre verdigjenstander. Smiler på de fleste bildene. Men trening, ja, det går det i, for det er meg. Legger ikke skul på det. Jeg vil ha en partner med samme interesser som meg. Ok. Nok selvforsvar. Det er ikke poenget å sutre. Jeg har uansett et innholdsrikt sosialt liv og har høyere forventninger til IRL. Dette er en kommentar til det fenomenet at damer klager over at de ikke finner seriøse menn og seriøse menn klager over at de ikke blir funnet. - enda de er på samme plattform og oppfyller hverandres kriterier. Min profil burde (mener jeg) være god nok til å tiltrekke seg mer matcher en den gjør. Jeg får 2-5 likes i uka, hvis jeg tar vekk alle thai damene. De er bra damer men hittil ingen jeg har fattet nok interesse for. Samtidig får jeg så å si aldri match på de jeg liker selv. Jeg synes bare det er ulogisk.... Hvis damer sitter med flere tusen likes, så må tydeligvis profilen stikke seg ut enda mer, men jeg vet ikke helt hva som skal til da... Les dette som en kommentar til TS som påpeker paradokset 😉 Anonymkode: 78073...567 1
Nettinettet Skrevet 11. september 2023 #16 Skrevet 11. september 2023 Elefantenirommet skrev (1 time siden): Jeg er 44 år, dame og singel. Jeg ser og hører kvinner i 20-30-åra klage over menn på sin alder som ikke ønsker et forhold, men bare er ute etter én ting. Da kan jeg «trøste» dere med at det fader ikke blir bedre. Til og med menn som pusher 50 er redd for å binde seg. Menn og kvinner i 50 årene (og i mange aldre) er egentlig ikke så redd for å binde seg. De er mer redd for å havne i en relasjon som vil kreve mer av dem enn de kan håndtere. At de vil miste seg selv. De er også ofte redd for å ikke føle at de mestrer relasjonen og kjenne på følelsen av å ikke være bra nok. Man er også redd for å såre noen og få beskjed om at man har lurt noen. Man har levd et halvt liv, Det er mye man har med seg av erfaringer som hindrer en til å stole på slike dypt personlige prosesser. Det er lettere å være ute etter noe casual og sex, selv om man kanskje egentlig drømmer om å møte henne som vil gi de rette og gode følelsene. 1
Nettinettet Skrevet 11. september 2023 #17 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå får jo TS klart svar tilbake fra menn som skriver at de søker en elskerinne, hvis TS søker fast forhold så er det jo allerede avklart at ønskene ikke er kompatible. Så jeg ser ikke hvorfor man skulle prøve å bli mer kjent med noen man allerede vet ønsker noe annet enn det man gjør selv. Anonymkode: 1519c...969 Det betyr ikke at alle som stiller det spørsmålet er ute etter sex. Det var poenget mitt. At mange av mennene TS kommer i kontakt med er ute etter sex kan ha noe med typene som hun tiltrekker seg og velger også. 1
Elefantenirommet Skrevet 11. september 2023 Forfatter #18 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er vel ofte en sammenheng mellom de som er mest frempå og tar kontakt og de som i større grad ønsker uforpliktende opplegg? Kanskje du bør ta kontakt mer selv med de som ser litt "roligere" ut og som potensielt sett kanskje ønsker noe mer forpliktende? Anonymkode: 1519c...969 Ja, kanskje det. Det skal jeg tenke over neste gang jeg er på Tinder. Takk for dine refleksjoner. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #19 Skrevet 11. september 2023 Er (mann) i 40-årene selv og jeg synes det er blitt vanskeligere med dating med årene. Har Tinder-profil, men er ikke desperat. Om jeg får en match så er jeg heller ikke den første som roper ut. I dagens datingmarked så føler jeg vel egentlig at man MÅ si de riktige ordene allerede fra første kontakt, hvis ikke blir du ditchet. Du MÅ ha de riktige bildene, hvis ikke blir du sett på som uinteressant. Du skal aller helst være opptatt av trening, hvis ikke har man ikke "felles interesser" og er dermed ikke manne-emne. Håper noen kan ringe meg og si fra når treningshysteriet og toppturer er blitt avleggs. Ellers er jeg sunn, oppegående, god lønn, egen leilighet, barn som jeg elsker og mener selv at jeg har en vanvittig bra humor. Får ingen matcher for det 😉 Har bilder av meg selv, noen naturbilder og bilde av hobbyen min. Anonymkode: 5ec65...485 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #20 Skrevet 11. september 2023 Nettinettet skrev (Akkurat nå): Det betyr ikke at alle som stiller det spørsmålet er ute etter sex. Det var poenget mitt. At mange av mennene TS kommer i kontakt med er ute etter sex kan ha noe med typene som hun tiltrekker seg og velger også. Nei, ikke det å stille spørsmål om hva man er ute etter i seg selv. Men når man følger opp med at man søker elskerinne, så blir jo premisset endret til å initielt handle om sex. Anonymkode: 1519c...969 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå