Fjellmannover190 Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 (endret) Jeg har møtt en flott dame, som nylig har kommet ut av et forhold, der jeg forstår det ikke har vært en clean cut, og de bor fortsatt i samme hus. Hun søker også mot nærhet, og jeg mistenker at jeg kan være en rebound. For å være ærlig, så kan jeg godt være det, men vil helst vite det for! Har dere kvinner noen tips og triks for å avdekke dette? Utenom å bare vente Endret 11. september 2023 av Fjellmannover190
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Det er det jo helt åpenbart at du er. Anonymkode: 8887a...b45 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Tja. Hvis dere egentlig ikke er en match men har det gøy i halmen sammen så varer sikkert ikke forholdet så lenge. Du merker vel etter hvert at hun ikke er så investert i deg men kontakter deg for en booty call. Anonymkode: 322f1...1b5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Mange bor sammen rett etter at det er slutt. Tar litt tid å finne nytt sted å bo. Du kan nok ikke avdekke det sikkert på noe vis. Anonymkode: 271b3...d7e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Rebound, betyr det det å ha en seksuell relasjon til en som minner om eksen? Eller har jeg misforstått dette begrepet? Anonymkode: 89198...013
exictence Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Fjellmannover190 skrev (23 minutter siden): Jeg har møtt en flott dame, som nylig har kommet ut av et forhold, der jeg forstår det ikke har vært en clean cut, og de bor fortsatt i samme hus. Hun søker også mot nærhet, og jeg mistenker at jeg kan være en rebound. For å være ærlig, så kan jeg godt være det, men vil helst vite det for! Har dere kvinner noen tips og triks for å avdekke dette? Utenom å bare vente Selv synes jeg det er litt betenkelig om hun kan være veldig seriøs med deg når hun bor enda sammen med sin x. Du kan godt si: Jeg liker deg godt og synes vi har det fint. Men setter spørsmål til hva du egentlig søker i et forhold med meg. Akkurat nå føler jeg meg litt sånn laid back, nyter nærheten og intimiteten vi har, og tror kanskje det er gjensidig. Og det er helt fint. Synes det er viktig og fint å ha det klart og snakke om hvordan vi ser på det.
Fjellmannover190 Skrevet 11. september 2023 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2023 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Rebound, betyr det det å ha en seksuell relasjon til en som minner om eksen? Eller har jeg misforstått dette begrepet? Anonymkode: 89198...013 Tenker vel på det som å få ut litt steam etter avsluttet forhold, få noe annet å tenke på frem til man er klar til noe seriøst. Kan vel også til å brukes som hevn eller komme over eksen Endret 11. september 2023 av Fjellmannover190 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rebound, betyr det det å ha en seksuell relasjon til en som minner om eksen? Eller har jeg misforstått dette begrepet? Anonymkode: 89198...013 Det er en man er med bare for å komme seg over 'sjokket'/fasen rett etter et brudd, altså ikke seriøs dateing. Trenger ikke minne om eksen. Anonymkode: 2d9b5...87d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 Jeg traff også en mann som var nettopp ute av forholdet med sin samboer. De bodde også sammen. Nå, 6 år etter, bor de fremdeles sammen… så anbefaler deg å vente å se om de faktisk skifter adresse. Så lenge hun har det gøy med deg, så har hun heller ingen hast å flytte. Du vet: i pose og sekk. Anonymkode: 980b0...cb2
anonu Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 Kanskje, kanskje ikke. Er du et "enkelt" valg for henne? Tenker da på om dere bor i nærheten av hverandre, om du er fleksibel med tanke på tidspunkt å møte henne, om du er tilgjengelig for henne... Hvis ja er det mulig at du kan være en rebound. Hvis nei, så tenker jeg at du ikke er det. Hvis hun kun er ute etter en rebound kan hun sikkert finne seg en som det er "enkelt" å treffe når det passer henne.. 1
Antiviruset Skrevet 11. september 2023 #11 Skrevet 11. september 2023 Fjellmannover190 skrev (9 timer siden): Jeg har møtt en flott dame, som nylig har kommet ut av et forhold, der jeg forstår det ikke har vært en clean cut, og de bor fortsatt i samme hus. Hun søker også mot nærhet, og jeg mistenker at jeg kan være en rebound. For å være ærlig, så kan jeg godt være det, men vil helst vite det for! Har dere kvinner noen tips og triks for å avdekke dette? Utenom å bare vente Hadde aldri hatt noe som helst forhold til et slikt menneske, er jo åpenbart ikke engang i nærheten av å legge det eksisterende forholdet bak seg. For alle normale mennesker tar dette tid, og jo lengre forholdet har vart jo lengre tid tar det. Man trenger ikke være en kvinne for å svare på et slikt spørsmål. Problemet er jo de røde flaggene her, der du aldri kan være sikker på intensjonen. Når det forholder seg slik ? Skygge unna er mitt råd alltid.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 anonu skrev (4 timer siden): Kanskje, kanskje ikke. Er du et "enkelt" valg for henne? Tenker da på om dere bor i nærheten av hverandre, om du er fleksibel med tanke på tidspunkt å møte henne, om du er tilgjengelig for henne... Hvis ja er det mulig at du kan være en rebound. Hvis nei, så tenker jeg at du ikke er det. Hvis hun kun er ute etter en rebound kan hun sikkert finne seg en som det er "enkelt" å treffe når det passer henne.. man trenger ikke «være ute etter en rebound» det er noe som bare skjer. Gjerne første «forhold» etter etter et langvarig ekteskap eller samboerskap. Helt vanlig. Man vil aldri være noens «første» etter lange forhold, aldri Anonymkode: 875d7...d4d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #13 Skrevet 11. september 2023 For en mann er det jo et kompliment å være rebound 🙂 Anonymkode: d5ed2...450
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #14 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 19.33): For en mann er det jo et kompliment å være rebound 🙂 Anonymkode: d5ed2...450 ? Hvor ligger komplimentet skjult her, hvis fyren er ute etter et fast og langvarig forhold? Anonymkode: 68ca7...002
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #15 Skrevet 13. september 2023 Har ingen råd å komme med annet enn at jeg (dame) også hadde en rebound for mange år siden. 15 år senere er vi fremdeles samboere, har hus, barn, dyr og ja.. ikke alle rebounds er en kort affære. Men ville nok tatt en prat for å høre hvilke forventninger hun har! Anonymkode: fba43...67e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå