Gå til innhold

Har så dårlig samvittighet for at jeg hat flyttet 2 timer unna familien min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så dårlig samvittighet for det. Familien min sier ikke noe på det, men jeg føler veldig på det likevel. Skulle gjerne vært nærmere. Særlig i julen, spesielt julaften. 

Tenker ofte hvordan ting hadde vært hvis jeg bar nærmere. Klarer ikke slå meg til ro med å bo her jeg bor. Er ikke aktuelt å flytte pga jobb og samboer.

Anonymkode: f0500...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har så dårlig samvittighet for det. Familien min sier ikke noe på det, men jeg føler veldig på det likevel. Skulle gjerne vært nærmere. Særlig i julen, spesielt julaften. 

Tenker ofte hvordan ting hadde vært hvis jeg bar nærmere. Klarer ikke slå meg til ro med å bo her jeg bor. Er ikke aktuelt å flytte pga jobb og samboer.

2 timer er jo ikke særlig langt unna? Man ikke besøker ikke hverandre hver dag men denne distansen, men er jo ikke så langt at man ikke kan ta seg en tur i uken

Anonymkode: 78307...558

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

2 timer er jo ikke særlig langt unna? Man ikke besøker ikke hverandre hver dag men denne distansen, men er jo ikke så langt at man ikke kan ta seg en tur i uken

Anonymkode: 78307...558

Nei, det er sant. Er ikke så langt, men jeg savner den hverdagskontakten. Og kan sitte og hjemme og tenke de sikkert skulle ønske jeg var nærmere, hvor hyggelig det hadde vært. Selv om jeg trives her jeg bor. 

Skrevet

To timer er da ikke noe hinder for julaften? For å være tilstede i hverdagen, ukentlig, må man være nære naboer. Ellers blir det jo telefonssamtaler, og en og annen helg, to timer er såpass langt at det er naturlig å overnatte. Jeg syns det er litt koselig, jeg? 

Anonymkode: 1fec5...178

Skrevet

Syns ikke to timer er noe hinder? En i klassen min bor to timer unna studiestedet, likevel er hun på skolen hver dag. :)

Anonymkode: 6cca4...b9b

Skrevet

To timer er ikke såå langt. Du kan vel fint dra på dagstur og overnatting 

Anonymkode: a9d5f...bae

Skrevet

Er dette andre eller tredje tråd du lager? Har trådene hjulpet på noe så langt?

Skrevet

2 timer?! nå må du slappe av litt her.. 2 timer er INGENTING. jeg har bodd 160 mil unna all familie i 12år. nå bor jeg bare 60 mil unna. men jada vi møtes. og feirer jul sammen stort sett hvert år. det er nok mer vanlig enn du tror at man etablerer seg borte fra hjemplassen.

Anonymkode: 06865...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...