AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Jeg er en stygg mann og har hatt lite hell med det motsatte kjønn. Når jeg prøver meg på noen har alle på magisk vis kjæreste. Så jeg lurer ofte på hvordan det er å være ei veldig pen, smart og snill dame som alle menn vil ha. I sin beste alder, gjerne rundt 25 eller mellom 20 og 35. Blir litt som når fattigfolk ser på rike folk på tv. Med store hus og luksusvillaer. Jeg ser på livene til svært attraktive damer. Så hvordan er det? Anonymkode: 70941...ccf 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 «Alle menn vil ha» Ja, for det er dét vi er ute etter. Det er plagsomt, man blir ikke tatt seriøst på jobb, venner prøver seg med en gang man blir singel (av og til ellers også) damer er sjalu og på tinder vil alle bare i buksa på en. Om jeg bare ville ha sex, hadde det sikkert vært drømmen. Men jeg vil ha en som elsker MEG og ikke vil ha et trofé Anonymkode: e365c...9ab 8 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en stygg mann og har hatt lite hell med det motsatte kjønn. Når jeg prøver meg på noen har alle på magisk vis kjæreste. Så jeg lurer ofte på hvordan det er å være ei veldig pen, smart og snill dame som alle menn vil ha. I sin beste alder, gjerne rundt 25 eller mellom 20 og 35. Blir litt som når fattigfolk ser på rike folk på tv. Med store hus og luksusvillaer. Jeg ser på livene til svært attraktive damer. Så hvordan er det? Anonymkode: 70941...ccf Hvorfor lurer du på hvordan det er å være pen kvinne som alle menn vil ha, i stedet for pen mann som alle kvinner vil ha? I og med du er en mann selv mener jeg. Jeg er en pen kvinne og var svært populær mellom 15-35 år. Mulig jeg ville hatt god sjans nå som 45 også, men over 10 år siden jeg var singel😄 Klart det føltes godt med bekreftelsen fra menn. Samtidig hjalp det ikke så mye når selvbildet likevel,var på bunn. Utseende og selvbilde spiller ikke alltid sammen. Så om noen syntes jeg var pen, så jeg likevel bare alle kompleksene i speilet og tenkte at om jeg ble sammen med noen av disse mennene, så ville de avslørt at jeg ikke var pen likevel. Anonymkode: 934bc...4fa 8 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Da jeg var 22 fikk jeg kjæreste og har ikke vært singel siden (er nå eldre enn 35). Fant ut at det var umulig å ha nære guttevenner fordi alle ønsket noe mer. Ellers har det gått helt fint med hyggelig oppmerksomhet underveis men som jeg har klart å stoppe før det har blitt ubehagelig ( hadde kjæreste). Må sies at jeg er over gjennomsnitt pen (folk snudde seg på gata), men det finnes folk som er mye penere. Hjalp at jeg ikke gikk utfordrende kledd og brukte lite og ingen sminke. Er glad jeg ikke var penere enn jeg var, for det hadde sikkert vært slitsomt.. Anonymkode: a8a73...f7f 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Hatet det alltid når fyrer satt og pratet med puppene og ikke meg, eller når jeg ikke fikk gå i fred for eksempel hjem fra byen eller hjem fra jobb. Jeg ble redd da. Andre damer var ilske og mobbet og baksnakket. Det var et evig mas og ikke noe morro. Anonymkode: 4f623...944 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Å være vellykket og pen føles nydelig. Koser meg og liker oppmerksomhet. Livet er herlig dere🤩 Anonymkode: c6031...c2e 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg var 22 fikk jeg kjæreste og har ikke vært singel siden (er nå eldre enn 35). Fant ut at det var umulig å ha nære guttevenner fordi alle ønsket noe mer. Ellers har det gått helt fint med hyggelig oppmerksomhet underveis men som jeg har klart å stoppe før det har blitt ubehagelig ( hadde kjæreste). Må sies at jeg er over gjennomsnitt pen (folk snudde seg på gata), men det finnes folk som er mye penere. Hjalp at jeg ikke gikk utfordrende kledd og brukte lite og ingen sminke. Er glad jeg ikke var penere enn jeg var, for det hadde sikkert vært slitsomt.. Anonymkode: a8a73...f7f "har ikke vært singel siden " Der har du svaret som mange menn er misunnelig på. Tror de fleste fint kunne taklet de negative sidene, når de alltid kunne være i et forhold. (en pen dame kan gjerne være fæl på andre måter, forhold får hun uansett). Anonymkode: 8fc4b...cae 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er plagsomt, man blir ikke tatt seriøst på jobb, Anonymkode: e365c...9ab Forskning viser at veldig pene mennesker får høyere lønn og privileger i arbeidslivet. Stygge mennesker diskrimineres. Anonymkode: 37877...8fd 6 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "har ikke vært singel siden " Der har du svaret som mange menn er misunnelig på. Tror de fleste fint kunne taklet de negative sidene, når de alltid kunne være i et forhold. (en pen dame kan gjerne være fæl på andre måter, forhold får hun uansett). Anonymkode: 8fc4b...cae Mange menn vil ikke ha forhold. De vil være omsvermet av damer og bytte sexpartner titt og ofte. Anonymkode: 00120...e5d 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forskning viser at veldig pene mennesker får høyere lønn og privileger i arbeidslivet. Stygge mennesker diskrimineres. Anonymkode: 37877...8fd Dette. Stygge mennesker blir behandlet dårligere. Opplevde det senest i går (stygg kvinne). Kjeft fra en pen, ung dame for absolutt ingen grunn. Anonymkode: 00120...e5d 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #11 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så jeg lurer ofte på hvordan det er å være ei veldig pen, smart og snill dame som alle menn vil ha. I sin beste alder, gjerne rundt 25 eller mellom 20 og 35. Forbanna slitsomt er det, man får aldri være i fred. Anonymkode: 73863...daf 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 Har ofte fått komplimenter og mange sier jeg er både pen og vakker. Men har ikke vært i mange miljøer der man blir sjekket opp. Også mangler jeg en X-faktor tror jeg, fordi jeg er noe innadvendt og beskjeden av natur. Anonymkode: 4dea2...ee5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #14 Skrevet 11. september 2023 Det er veldig fint, altså. Spesielt når det kommer til det med flørt og sex, det er jo selvsagt hyggeligere når man får de man vil ha. Jeg er glad for utseendet mitt, at det aldri har føltes som en hindring i noe, men heller bare en fordel. Men jeg har fått hjertet knust jeg også altså, jeg har hatt usikkerhet rundt jobb, jeg slet litt med alkoholisme en stund. Livet trenger ikke være fryd og gammen fordi man er fin. Men jeg er en av de som synes det utelukkende har vært en fordel, ja. Er 40 nå, ikke begynt å kjenne på at jeg har mistet draget enda. Men lurer på hvordan det blir. Tenker av og til over det, selv om jeg synes det er fint å være fin og derfor ikke vil klage, så er det jo tidvis noe irriterende at "alle" vil ligge med deg, tro det eller ei. Men jeg tror kanskje eller lurer i all fall litt på om jeg kommer til å savne de "klypene i rumpa" en dag når jeg er helt uinteressant for menn. Det kan være det blir en befrielse også, men enn så lenge så liker jeg oppmerksomheten, selv de gangene den er irriterende. Anonymkode: 86959...dba 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #15 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): "har ikke vært singel siden " Der har du svaret som mange menn er misunnelig på. Tror de fleste fint kunne taklet de negative sidene, når de alltid kunne være i et forhold. (en pen dame kan gjerne være fæl på andre måter, forhold får hun uansett). Anonymkode: 8fc4b...cae Tror ikke jeg er fæl på så mange andre måter. Jeg er nemlig fremdeles sammen med samme person jeg ble sammen med da jeg var 22. Nærmer meg nå 40. Forholdet hadde nok ikke holdt hvis jeg var veldig ubehagelig å leve med. Anonymkode: a8a73...f7f 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #16 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): "har ikke vært singel siden " Der har du svaret som mange menn er misunnelig på. Tror de fleste fint kunne taklet de negative sidene, når de alltid kunne være i et forhold. (en pen dame kan gjerne være fæl på andre måter, forhold får hun uansett). Anonymkode: 8fc4b...cae Stemmer ikke i mitt tilfelle. Jeg har vært singel i snart 2 år etter brudd. Men som sagt, jeg er litt beskjeden og bruker tid på å bli kjent med en mann og trygg på han. Menn merker fort om du har X-faktor og stort nettverk på stell, noe som er viktig for en del menn. Jeg har utseendet med meg, men lite nettverk og liten familie. Dette kan kanskje trekke litt ned. Anonymkode: 4dea2...ee5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #17 Skrevet 11. september 2023 Det er nok mange fordeler med å være pen. Merker selv det er slitsomt til tider. Og det har satt sine spor. Spesielt på arbeidsplassen. Kan nesten ikke ha en eneste nær mannlig kollega uten at jeg merker at de flørter og er interessert i noe annet. Dette er gifte menn. Utrolig ubehagelig. De setter meg i en vanskelig situasjon og det har endt opp med at jeg mistrives på jobb. Får mye ekle kommentarer og indirekte forespørsler om diverse. Ja jeg har fått mannen i mitt liv og sikkert flere fordeler jeg ikke vet om. Men det er en bakside for alt. Fra jeg ble tenåring og frem til jeg var 20 ble jeg mye trakassert. Jeg endte opp med sosial angst og klarte ikke være i sosiale settinger. Alt dette kom fordi jeg er en attraktiv kvinne. Gikk en del til behandling og møtte min nåværende mann etter behandling hvor jeg turte å komme meg litt ut igjen. Tro det eller ei, men han er min første partner og forhåpentligvis min siste. Så ja det er fordeler men absolutt mange ulemper også. Anonymkode: 60afa...d05 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #18 Skrevet 11. september 2023 La oss si man ble født på nytt og kunne velge mellom å være en mann ingen vil ha eller en kvinne alle vil ha... Ikke kom og fortell meg at det er bedre at ingen vil ha deg altså 😅 Det blir som når rike forteller fattige at penger ikke er veien til lykke. Anonymkode: acf40...223 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #19 Skrevet 11. september 2023 Det var veldig fint Nå har jeg blitt eldre, men husker tiden som veldig fin. Derimot er det veldig trist å gradevis miste utseende, fordi det er en stor del av min identitet. Kom jeg inn i et rom og smilte til en mann så kunne man se at ansiktet til mannen endret seg. Du bare så at han ble satt ut av hvor pen jeg var. Og jeg elsket den effekten. Jeg kan enda få det til på en god dag. Jeg elsker å sette ut menn. Anonymkode: c3fe7...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #20 Skrevet 11. september 2023 Jeg kan trøste deg med at det er overfladisk og grått. Jeg kunne velge og vrake i menn, jobbet litt som modell på si', gjorde det bra på skolen og tok en solid utdannelse, men det var et styr å hele tiden ha sånt fokus på utseende. Nå når jeg er "gammel" og ikke fullt så lekker, må jeg jobbe mye med meg selv for å komme bort fra utseendefokuset og klare å leve med at ingen er unge og smellvakre hele livet (med mindre man jukser ved hjelp av kirurgi, det er helt uaktuelt for meg). Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre om alle årene der både jeg og andre i hovedsak fokuserte på utseendet mitt. Anonymkode: 72102...3db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå