Gå til innhold

Gynekolog rådet oss til Porsgrunn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Gynekologen min sa at vi burde søke oss til Porsgrunn og at de var mindre «firkanta» der, uten at jeg vet hva hun egentlig mente med dette 😜 Jeg ser på Helse-Norge at det er nesten 8 uker kortere ventetid i Oslo, her vi bor. Har noen bedre erfaring med Porsgrunn eller vet hvorfor hun anbefalte dette over Oslo..?

Anonymkode: c4dee...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts igjen. Kan det ha noe med vekt å gjøre? Jeg er lubben, men godt innenfor BMI-kravet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags behandling er det snakk om? Fødsel? Innsett av spiral? Operasjon? Fertilitets behandling?

Anonymkode: 5a49b...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva slags behandling er det snakk om? Fødsel? Innsett av spiral? Operasjon? Fertilitets behandling?

Anonymkode: 5a49b...e7b

Sorry! IVF :) (tenkte det var selvforklarende siden det var et prøve-forum😅)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale riksen iallfall. Og ventetidene som står i helse-Norge stemmer ikke. Stod 12 uker på riksen når vi søkte, tok 11 mnd før vi starta opp. Riksen er superfirkanta og er ikke intr i å høre på hva du har å si og dine forslag, meninger eller bekymringer. 

Anonymkode: 87a7e...ef8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyd med Porsgrunn 

var 6 mnd ventetid men sa jeg ville komme på en ringeliste. Ble ringt etter 28 dager ca😃

Anonymkode: 24e02...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Porsgrunn. Fikk et ivf-barn på første forsøk, og har et par eskimoer i fryseren der. 

Anonymkode: 9697f...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...