Gå til innhold

Hvordan gjør dere det angående familie og annen vær jul hos barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal jenta mi på 5 år feire jul hos sin far og kommer tilbake den 26 desember. Jeg bor med min samboer. Vet at 3 måneder igjen men går jo sykt fort!

Her hos min mor og søster med sine 2 barn. Jeg skal feire med mine foreldre og søster og 2 tantebarn i år og min samboer skal feire med sin familie i år. 
men tingen er at jeg føler meg litt slem? Fordi når jenta mi kommer tilbake ønsker jeg en rolig dag med gave åpning og litt grøt med barnet mitt. Så hun skal få kose seg. Da blir nok med støy og bråk i jula hehe. Mine foreldre mener at hadde vert kjekt at dem og min søster og barna men at da burde dem legge vekk noen gaver til min nevø på 3 og niese 7 så de kan ta med hit, da min datter blir den eneste som skal åpne gaver da. Helt ærlig har jeg ikke noe i mot om min mor vil komme men vil jo helst ha en rolig dag med gave åpning og noe grøt, uten å måtte diske opp julemat osv, uansett om jeg tror mine foreldre hadde tatt av seg middagen som er koselig.

jeg mener ikke nå at jeg ikke skal se dem etter nyttår men fortrekker heller at barnet mitt skal få litt fred og åpne gaver uten og måtte dele dem med engang. Uansett om de tar med seg noen gaver til dem så blir det så mye støy og hoing. Og nok med julefeiringer føler jeg😅 synes jul er så koselig! Men også litt stressende

Anonymkode: 49594...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke allerede skrevet en tråd om dette?

• Liker 5
Skrevet

Som folk sa til presis samme spørsmål i din forrige tråd: Ta kontroll over situasjonen og inviter dem til d. 28., i stedet for å la dem invitere seg selv. 

Anonymkode: 13ce7...4c1

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke bare ungen få åpne alle gaver på julaften , det er jo tross alt bare julaften en gang i året ! 

Anonymkode: 9daab...bf1

• Liker 1
Skrevet

Inviter på taco/pizza den 29. Ingen gaveoppakning. Skitur/aking/skøyter. 

Anonymkode: 046fa...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...