Gå til innhold

Fått ny kjæreste, normalt at det er så lite sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått ny kjæreste og vi har så lite sex i forhold til det jeg er vant med når man er nyforelsket. Da hopper man jo på hverandre hele tiden. Men han her er helt annerledes i forhold til de andre jeg har hatt. Vi har sex bare 1 gang i døgnet. Er dette virkelig normalt? Har vært sammen bare i 2 mnd og så har vi så lite. Vurderer nesten å bryte på grunn av dette, da jeg har høy sexlyst og vil ha han nesten hele tiden. Men må jenke meg siden jeg ser at han ikke vil tafse og ha meg med engang vi møtes. Så skuffet, for alt det andre er så bra med han :( 

Kan det være at han ikke tenner på meg eller er forelsket i meg? 

Anonymkode: 8ff24...952

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sannsynlighet for at han tenner på deg om han har sex med deg en gang om dagen. For tviler på at det er voldtekt du driver på med. Kanskje roe litt på det dyriske instinktene og heller se verdien i andre ting i tillegg. Sex en gang om dagen er jo ikke lite 

Anonymkode: 1b1d6...51e

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Sex hver dag er lite??

Anonymkode: a12b8...169

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå tenkte jeg du skulle si en gang i uka, eller annenhver uke. Men hver dag? Det er ikke lite, selv om du er nyforelsket.

Anonymkode: 45d30...62c

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva sier han selv da? 

Anonymkode: 18a05...923

Skrevet

Orker ikke mer enn en gang om dagen selv, og jeg er mann i 20-årene

Anonymkode: 0c6a3...dbc

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har sex bare 1 gang i døgnet. Er dette virkelig normalt? 

Ja🙄

Anonymkode: 71d31...b88

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har sagt at jeg er vant med i alle fall 3 ganger dagen når man er nyforelsket og han klarte å opprettholde det helt i begynnelsen men nå er det 1 gang til dagen liksom. Er vant med fra de tidligere forholdene mine, at vi har veldig ofte spesielt i begynnelsen av et forhold der man jo skal begjære hverandre mye og ville ha flere ganger i døgnet. Kjenner jeg er skuffet. Derfor jeg fant meg en yngre mann denne gangen fordi jeg trodde de hadde mer sexdrive, men neida.

Han jeg hadde sist var mye mer viril enn denne karen så angrer litt på valget mitt

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har sagt at jeg er vant med i alle fall 3 ganger dagen når man er nyforelsket og han klarte å opprettholde det helt i begynnelsen men nå er det 1 gang til dagen liksom. Er vant med fra de tidligere forholdene mine, at vi har veldig ofte spesielt i begynnelsen av et forhold der man jo skal begjære hverandre mye og ville ha flere ganger i døgnet. Kjenner jeg er skuffet. Derfor jeg fant meg en yngre mann denne gangen fordi jeg trodde de hadde mer sexdrive, men neida.

Han jeg hadde sist var mye mer viril enn denne karen så angrer litt på valget mitt

Den er grei.

Men svaret på tråden din er fortsatt, Ja. Sex en gang hver dag er langt innenfor normalen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har sex bare 1 gang i døgnet. Er dette virkelig normalt? 

"Gled" deg til du har vært gift i 10-15 år. Da hopper du av glede dersom det blir sex to ganger i måneden.

Anonymkode: 7f806...71f

• Liker 2
Skrevet

Det er forskjell på folk. For noen er hele dagen seksuell i denne fasen, men det betyr ikke at vi er nakne hele tiden og har sex. Lysten er der hele tiden, ikke alle må uttrykke den ofte gjennom seksuelle handlinger. 

Anonymkode: d2402...9ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kjenner jeg er skuffet. Derfor jeg fant meg en yngre mann denne gangen fordi jeg trodde de hadde mer sexdrive, men neida.

Du høres så naiv ut. Tror du virkelig at alder er den eneste indikatoren på sexlyst og evne? Ble dere eksklusive kjærester, før dere hadde snakket om sex, eller prøvd? 

Anonymkode: 16cd9...506

• Liker 2
Skrevet

Hvor gamle er dere? Sex 1 gang om dagen er vel ikke lite? Når jeg leste overskriften trodde jeg det var snakk om mye sjeldnere 

• Nyttig 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Stor sannsynlighet for at han tenner på deg om han har sex med deg en gang om dagen. For tviler på at det er voldtekt du driver på med. Kanskje roe litt på det dyriske instinktene og heller se verdien i andre ting i tillegg. Sex en gang om dagen er jo ikke lite 

Anonymkode: 1b1d6...51e

Det er vel ikke sikkert. Er jo relativt få som er objektivt attraktiv. Så å tenne på noen med engang man ser de er jo forbeholdt mennesker som faktisk ER fysisk attraktive. 

Anonymkode: 86f66...86d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel ikke sikkert. Er jo relativt få som er objektivt attraktiv. Så å tenne på noen med engang man ser de er jo forbeholdt mennesker som faktisk ER fysisk attraktive. 

Er nok ikke så vanlig å ha sex hver dag med en man ikke finner attraktiv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det handler jo ikke om å være fysisk attraktiv, men om den seksuelle kjemien mellom to personer.

Anonymkode: 8374d...d63

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fått ny kjæreste og vi har så lite sex i forhold til det jeg er vant med når man er nyforelsket. Da hopper man jo på hverandre hele tiden. Men han her er helt annerledes i forhold til de andre jeg har hatt. Vi har sex bare 1 gang i døgnet. Er dette virkelig normalt? Har vært sammen bare i 2 mnd og så har vi så lite. Vurderer nesten å bryte på grunn av dette, da jeg har høy sexlyst og vil ha han nesten hele tiden. Men må jenke meg siden jeg ser at han ikke vil tafse og ha meg med engang vi møtes. Så skuffet, for alt det andre er så bra med han :( 

Du kommer til å forstå en dag, at sexlyst ikke bestandig er like konstant😁 Men nå skyter jeg meg selv i foten, for jeg knullet som en kanin i ung forelsket tilstand. Jeg er heller ikke så ulik i dag, men f.eks. ei med lavere sexlyst må jeg ta hensyn til. Og det er kvaliteten som gjør, at vi ikke trenger å pule hver bidige dag.

Kjappiser er bedre enn lange økter, men variasjoner er absolutt det beste i langvarige forhold synes jeg. Det er fordi vi har pratet om dette og tilpasser oss hverandre. Men vi har også noe som heter onani i et forhold, det balanserer den ulike sexlysten. Så hun som nekter meg onani, gir ikke mere sex og kjærlighet.. da mister jeg sexlysten.

"Kan det være at han ikke tenner på meg eller er forelsket i meg?"  Ikke overtenk så mye på dette, klarer du å føle deg elsket uten at han sier et ord? Hvis svaret er ja, har du ingen grunn til bekymringer.. Hvis svaret er nei, har du heller ingen grunn til bekymringer.. Han puler deg neppe bare for å tilfredstille seg selv, men slenger han seg på ryggen og sovner.. Kan du kanskje vurdere noen andre😊 Er han en kysser og viser omsorg? da tenker han aldri bare på seg selv. Bainna bein🧡

Så jo TS, det er normalt med sex 1 gang i døgnet, og det er normalt å knulle som kaniner i erigert og forelsket tilstand🎶💫😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

hvor mye er dere sammen, da?
om dere møtes på kvelden og knuller og så den ene skal hjem er det jo sånn det er, men dere kan jo likevel rekke noen knull. 

Anonymkode: 69c76...814

Skrevet

Det er jo veldig forskjellig. Vi hadde sex 2-4 ganger i døgnet den første tiden, jeg savner deg faktisk. Nå har vi ca 4-6 dager i uken, så fortsatt ganske ofte. 

Anonymkode: 18303...a01

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sex er utrolig viktig. Sex en gang pr dag er litt i underkant i starten syns jeg også, hvordan er det om ett år da🙈 Helheten er viktig , tenker ut fra det du sier at matchen ikke er perfekt …

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...