AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Ja overskriften sier sitt Møtte en fyr vi fikk god kontakt, han sto ikke i et forhold på facebook og ingenting utad med kjæresten på den tiden... Snakket hver dag da jeg brått gikk inn på om på facebook og så han hadde kjæreste... Ble skuffet men tenkte vi kunne værtfall være venner Han brått ringte meg etter å ha drukket og gråt i telefonen om hvor ulykkelig han var etter noen år med personen han var med. Jeg var bare der for han. Var jo betatt men ville ikke gjøre noe mer ut av det mtp ville ikke ødelegge for de. Ho bodde langt unna og sluttet å svare han på flere dager. Han kjørte meg hjem fra fest å jeg ga han en klem som takk, han tok meg på låret og jeg kjente følelser ble litt vekket. Det går noen dager med prat om alt og ingenting men da han sier han at han ikke vet hva han skal gjøre, han orker ikke være ulykkelig. Jeg sier at hvis det er noe med meg å gjøre så skal ikke jeg stå i veien for noe med han og kjæresten, og jeg vil ikke være noe grunn til at det blir slutt. Men han vet jo selv hva som er best for han. To dager etter sier han at det er slutt mellom han og kjæresten og helgen etter ble det brått til overnatting hos meg, ikke helt planlagt og ikke helt uplanlagt, jeg sa vi tar ting som det kommer evt.. Nå har det gått noen måneder og jeg kon til å tenke på at det kan jo hende han brått gjør med meg som han gjorde med ho. Har jeg gjort noe tragisk mtp jeg splittet de opp? Ho sender fortsatt meldinger til han osv. Men han vil ikke ha noe mere emd ho å gjøre, han sier det er oss, hva hadde dere tenkt? Anonymkode: f3195...186
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Jeg hadde tenkt at han var ferdig med henne og ønsket å være sammen med meg. Du kan ikke gå å tenke på at han kan gjøre det samme mot deg. Det kan jo du mot han også. Dere kan også bli påkjørte i morgen. Hvis alt er bra mellom dere, så ikke overtenk, lev livet! Anonymkode: 47d58...51f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Jeg ville tenkt at han der trenger litt tid alene til å rydde i tanker og følelser... Anonymkode: 6aecd...2d3 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville tenkt at han der trenger litt tid alene til å rydde i tanker og følelser... Anonymkode: 6aecd...2d3 Sorry sorry! Så ikke at det stod NOEN MÅNEDER! da er dere safe vil jeg si! Slapp av og nyt hverandre Anonymkode: 6aecd...2d3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Jeg ville tenkt at han kan gjøre det igjen. Lykke til. Anonymkode: ec0f6...0fc 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Selvsagt kan han - når som helst - ønske å ikke lengre være i et forhold med deg. Det er noe du må leve med i ethvert forhold. Slik han må leve med at du når som helst ikke ønsker være hans partner. Det som spiller noen rolle er hvordan vi velger å avslutte våre forhold. Og hvordan vi velger å snakke om menneskene vi tidligere valgte å være partnere med. Om noen snakker stygt om mennesker de valgte å dele deler av livet med? Da tenker jeg noe er galt. Om noen velger å være stygge med en tidligere valgt partner? Da tenker jeg noe er alvorlig galt. Om noen sier de ikke ønsker å være venner med sin tidligere partner, ikke bryr seg om vedkommende og ikke har omsorg for dem bare fordi forholdet er over? Da vil jeg ha en god forklaring. Ellers er det et alvorlig rødt flagg. Å ikke ønske å være noens partner er milevis unna å ikke bry seg om dem. De to er på ingen måte sammenfallende. Så at han avsluttet forholdet? Helt uproblematisk. At han ikke bryr seg om sin tidligere partner? Behøver en sabla god forklaring. Anonymkode: e91cf...ef6 1
Peachly Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Ja, ville spurt hva som var galt og hvordan han avsluttet det. Kanskje var han ferdig med henne og møtte deg. Men også mulig han er en type som går lei fort, eller er impulsiv. Det kan bli problematisk for deg. Dere har ikke vært sammen så lenge.. hvor lenge var han sammen med henne? Du skriver noen år? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå