AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Nå tenker jeg en du kjenner, enten vennskap eller godt bekjent - som i mitt tilfelle. En du har blitt forelsket i og bedt ut. Hva fikk du svar JA/NEI? Hvis en mann sier ja til en kopp kaffe, er han litt interessert da? Jeg skal for første gang i mitt liv ta initiativet til en mann å spørre om han vil komme hjem til meg. Aner ikke hva han vil svare... Jeg kan ødelegge alt mellom oss. Anonymkode: 7b792...baa 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Hjem til deg på første date? 🤔 Anonymkode: d848f...355 2
Nettinettet Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå tenker jeg en du kjenner, enten vennskap eller godt bekjent - som i mitt tilfelle. En du har blitt forelsket i og bedt ut. Hva fikk du svar JA/NEI? Hvis en mann sier ja til en kopp kaffe, er han litt interessert da? Jeg skal for første gang i mitt liv ta initiativet til en mann å spørre om han vil komme hjem til meg. Aner ikke hva han vil svare... Jeg kan ødelegge alt mellom oss. Anonymkode: 7b792...baa Hvorfor vil du invitere han hjem til deg? Ta han med på en utstilling eller konsert eller noe som gjør at du kan sjekke vibbene først kanskje? 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Nettinettet skrev (6 timer siden): Hvorfor vil du invitere han hjem til deg? Ta han med på en utstilling eller konsert eller noe som gjør at du kan sjekke vibbene først kanskje? Jeg kjenner han her fra før, vi er egentlig venner/godt bekjente. Treffes i anledninger med jobb og litt andre ting, skole osv.. Men aldri bedt han hjem uten noen tilstelninger rundt, så å plutselig spørre om han vil komme på kaffe en dag blir nok sikkert litt rart for han. Men om han liker meg også, så blir han nok glad. Anonymkode: 7b792...baa
Nettinettet Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner han her fra før, vi er egentlig venner/godt bekjente. Treffes i anledninger med jobb og litt andre ting, skole osv.. Men aldri bedt han hjem uten noen tilstelninger rundt, så å plutselig spørre om han vil komme på kaffe en dag blir nok sikkert litt rart for han. Men om han liker meg også, så blir han nok glad. Anonymkode: 7b792...baa Hvis dette er en mann du kunne tenkt deg å date og kanskje bli kjæreste mer så ville jeg defintivt ikke invitert han hjem, hverken på kaffe eller noe annet. Det er selvfølgelig veldig typisk norsk og sånn mange av dere fortsatt gjør det, men det skaper også veldig ofte kompliserte forhold hvor hele forholdet dreier seg rundt det å treffes hjemme og ha sex. Dere bestemmer selvsagt selv, men i mine øyne er det ikke sunt og skaper heller ikke sunne relasjoner. 3 1
Engel Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 (endret) Jeg har tatt initativ overfor en bekjent ja. Ble kort datingperiode, men varig vennskap.🥰 Jeg sendte han en melding og sa jeg hadde lagt merke til han, og spurte om han ville bli bedre kjent med meg, og så tok vi det derfra. Det enkle er gjerne det beste, tenker jeg. Man trenger ikke å ha en plan. Men jeg ville ikke uten videre invitert han hjem til deg. Heller ta en kopp kaffe eller en øl ute, eller gå en tur eller dra på en aktivitet. Endret 11. september 2023 av Engel 2
exictence Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå tenker jeg en du kjenner, enten vennskap eller godt bekjent - som i mitt tilfelle. En du har blitt forelsket i og bedt ut. Hva fikk du svar JA/NEI? Hvis en mann sier ja til en kopp kaffe, er han litt interessert da? Jeg skal for første gang i mitt liv ta initiativet til en mann å spørre om han vil komme hjem til meg. Aner ikke hva han vil svare... Jeg kan ødelegge alt mellom oss. Anonymkode: 7b792...baa Absolutt mange ganger har jeg tatt initiativ til en jeg har vært forelsket i. Noen ganger fått ja, og noen ganger nei. Nei, man kan ikke vite at mannen er sånn romantisk interessert fordi han svarer ja til en kaffe. Det kan jo bare være for hyggens skyld og evt felles interesser mm. Det er nokså uskyldig, tenker jeg. En hyggelig gest av deg. Du kan ikke ødelegge alt mellom dere ved bare å drikke kaffe sammen. Be ham endelig på en kaffe
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 Er tilbakeholden når det er menn jeg alt kjenner. Tenker at det er rammer der de aller fleste menn tørr ta initativ selv om de er interessert. Helst ved tilfeldige møter/ukjente menn jeg noen ganger tar initiativ. Anonymkode: fd25e...084
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 Jeg ble invitert til kaffe på terrassen, og det fungerte bra for oss. Jeg var litt skeptisk til damas personlighet, men hjemme hos seg selv var hun avslappet og naturlig, og huset bar preg av en kvinne med mangfoldige interesser, og passe mye støv i krokene. Det ble bare kyssing på første date. Anonymkode: 3d795...7d0 1
Gjest BMA Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nå tenker jeg en du kjenner, enten vennskap eller godt bekjent - som i mitt tilfelle. En du har blitt forelsket i og bedt ut. Hva fikk du svar JA/NEI? Hvis en mann sier ja til en kopp kaffe, er han litt interessert da? Jeg skal for første gang i mitt liv ta initiativet til en mann å spørre om han vil komme hjem til meg. Aner ikke hva han vil svare... Jeg kan ødelegge alt mellom oss. Anonymkode: 7b792...baa Hvis en mann sier ja til kaffe er han interressert.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #11 Skrevet 11. september 2023 Det har jeg gjort mye i livet. Senest for 4 mnd siden, fikk ja 🥰 Nå er vi kjærester. Anonymkode: 32d81...caf 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg gjort mye i livet. Senest for 4 mnd siden, fikk ja 🥰 Nå er vi kjærester. Anonymkode: 32d81...caf MEN, inviterer aldri hjem på første date 😳 Begynner alltid med et tidsavgrenset møte for kaffe eller vin/øl/drink. Da sier jeg at jeg har veldig lyst å få det til xxxdag, men har bare 1 time eller 1.5 time til rådighet, og er kjemien god kan jeg i samme åndedrag avtale neste treff slik "men vi kan godt gå en tur på søndag også, da har jeg litt bedre tid. Hva tenker du?" Er han interessert sier han ja takk begge deler. Tester han vannet sier han først kun ja til 1.5 time. Avgrenset møte første gang har flere funksjoner. Man vet det tar slutt, det tar bort en del press og forventninger. Har man det superhyggelig går man å lengter etter noe mer. Tankene svirrer rundt det man likte og det man gleder seg til. Var det dødfødt kan man være hyggelig og seg selv fordi man vet det kun er noen minutter igjen. Det tar også bort press om å finne på noe videre samme kveld. Anonymkode: 32d81...caf 2
exictence Skrevet 11. september 2023 #13 Skrevet 11. september 2023 (endret) Sist jeg gjorde det fikk jeg kjæreste. Jeg liker kanskje aller best å ta initiativ selv. Så får jeg velge den jeg vil ha. Føler ikke for å vente på en tilfeldig mann som velger lille meg. Velger heller selv Endret 11. september 2023 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #14 Skrevet 11. september 2023 Ja noen ganger. Første gang Nei ( eller regner med at ingen svar =nei) Andre gang Ja, tredje gang Nei. Jeg vil nå helst at den andre part skal være den som virkelig vil ha meg, kan ikke tenke meg et forhold hvor den andre part er usikker, jeg blir så oppslukt I en person selv at det fører bare til mye hjerte- smerte i lang tid å bli avvist. Anonymkode: e5306...698
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #15 Skrevet 11. september 2023 BMA skrev (2 timer siden): Hvis en mann sier ja til kaffe er han interressert. Er han det? når jeg har spurt han når barna leker her da, da er det vel noe annet? Han satt hos meg en time da. Anonymkode: 7b792...baa
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #16 Skrevet 11. september 2023 exictence skrev (2 timer siden): Sist jeg gjorde det fikk jeg kjæreste. Jeg liker kanskje aller best å ta initiativ selv. Så får jeg velge den jeg vil ha. Føler ikke for å vente på en tilfeldig mann som velger lille meg. Velger heller selv Så jeg burde igrunnen ikke spørre om han vil komme hjem til meg imorgen? Da burde jeg vebte til uka etter når barna leker igjen? Evt be han på middag da.. Anonymkode: 7b792...baa
exictence Skrevet 11. september 2023 #17 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så jeg burde igrunnen ikke spørre om han vil komme hjem til meg imorgen? Da burde jeg vebte til uka etter når barna leker igjen? Evt be han på middag da.. Anonymkode: 7b792...baa Jo, du burde absolutt spørre ham nå. Hvorfor tenkte du at jeg mente at du burde vente. Det mente jeg ikke.
Gjest BMA Skrevet 11. september 2023 #18 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er han det? når jeg har spurt han når barna leker her da, da er det vel noe annet? Han satt hos meg en time da. Anonymkode: 7b792...baa Visst var han interressert..jeg hadde aldri møtt opp på kaffebesøk hos en kvinne for å småprate om felles hobby e.l.. Hadde du masse småunger i fri utfoldelse i samme rom tror jeg romantikken fikk litt dårligere kår da..😂🙈
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #19 Skrevet 11. september 2023 BMA skrev (2 timer siden): Visst var han interressert..jeg hadde aldri møtt opp på kaffebesøk hos en kvinne for å småprate om felles hobby e.l.. Hadde du masse småunger i fri utfoldelse i samme rom tror jeg romantikken fikk litt dårligere kår da..😂🙈 Hehe okay. Da vet jeg det. Har virket tilfreds og likte å komme inn på kaffe, og siden han satt helt til han fikk tlf fra søstera at de måtte komme seg hjem -antar jeg at han likte å være her. Det gjorde meg godt☺️ Når han henter barna så kommer han alltid inn til døren, selvom han egentlig kan ringe barnet på tlf å si "kom ut". Burde jeg skrive snart at han kan komme inn neste gang også, eller blir det litt i overkant ivrig av meg nå ei uke før? Anonymkode: 7b792...baa
Gjest BMA Skrevet 11. september 2023 #20 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe okay. Da vet jeg det. Har virket tilfreds og likte å komme inn på kaffe, og siden han satt helt til han fikk tlf fra søstera at de måtte komme seg hjem -antar jeg at han likte å være her. Det gjorde meg godt☺️ Når han henter barna så kommer han alltid inn til døren, selvom han egentlig kan ringe barnet på tlf å si "kom ut". Burde jeg skrive snart at han kan komme inn neste gang også, eller blir det litt i overkant ivrig av meg nå ei uke før? Anonymkode: 7b792...baa Aner ikke, men er det kjemi og interresse der trenger ingen av dere å spille spillet for å komme i mål..hvis jeg følte det var kjemi ville jeg trolig sendt mld i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå