Gå til innhold

Hva prøver far seg på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært skilt i snart 5 år. Har et barn på snart 6. 

Da barnet var et år ordner far er slik malt  portrett bilde kjøpt i syden av barnet og ga til meg. Barnet var på arrangement en helg med far og fik diplom og far ordner kopi for at barnet skal ha det hos meg også. vi har 70-30 samvær. 

Anonymkode: 8e15d...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager er det du snakker om?? 

Anonymkode: 3dfa6...996

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 123b8...11e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres voldelig ut...

Anonymkode: 7670e...10a

Skrevet

Dette ville jeg anmeldt! For en jævlig fyr.

Anonymkode: 8c713...c01

Skrevet

Tenker at du trenger hjelp med paranoid- tankene dine?

Anonymkode: fe2b4...ede

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du spør om? Dette er vel hyggelige, normale ting å gjøre? 😊

Anonymkode: 67be0...0f5

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en som prøver å ha et godt foreldresamarbeid. 

Anonymkode: b3f87...291

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker ikke å få dette. Ikke pga barnet er avbildet eller omhandler det, men iogmed det er fra han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ønsker ikke å få dette. Ikke pga barnet er avbildet eller omhandler det, men iogmed det er fra han. 

Han mener det nok hyggelig, det er noe han ønsker å ha, så tenker han at du sikkert også vil ha et slikt minne.

Kanskje du bør gå litt i terapi og bearbeide det forholdet og ev. andre ting du trenger bearbeide, slik at du ikke overreagerer pga. småting. I utganspunktet er jo dette kun to små, hyggelige gester på fem år, ikke noe far "prøver seg på" noe med.

Ikke skap problemer som ikke finnes.

Anonymkode: d7a32...a24

Skrevet

Hvis du ikke opplever verre ting enn dette ville jeg tatt det med ro. Dette er småtterier. Se på det som er forsøk på noe hyggelig fra hans side, og la det bli med det.

Anonymkode: 5c738...f59

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La meg gjette: Han gikk fra deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener altså at barnet ditt ikke skal få ha hyggelige ting fra faren selv hos deg bare fordi du ikke liker faren? Du driter i barnet ditt altså.

Anonymkode: 631ac...302

• Liker 2
Skrevet
Lorieen skrev (10 minutter siden):

Sikkert hun som var utro også før han dro.

Anonymkode: 631ac...302

Skrevet

når man tror at Kvinneguiden ikke kan henge enda MINDRE på greip...     

Anonymkode: b21af...0c9

Skrevet
Lorieen skrev (15 timer siden):

Nei. Jeg dro med barnet da barnet var 3 måneder. Det har vært masse konflikter og tull. Rettsaker om samvær. Hvorfor skal jeg plutselig få slike ting selv om bakgrunnen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Jeg dro med barnet da barnet var 3 måneder. Det har vært masse konflikter og tull. Rettsaker om samvær. Hvorfor skal jeg plutselig få slike ting selv om bakgrunnen? 

Slutt å overanalysere alt. Vil du ikke ha det så kast det da. Er ikke verre en det. 

Anonymkode: 471f4...b5a

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet? Han prøver seg på at 1) et bilde av barnet syns han var så kult at han syns barnet skal ha det på rommet sitt hos deg, 2) han fikser et diplom han tenker at barnet ønsker å ha på veggen på rommet sitt hos deg.

Muligens han forsøker påvirke/kontrollere hva du har på veggene hjemme hos deg, og han mener han vet bedre hva barnet ønsker og trenger enn du gjør, at det er et stikk til deg slik at du ikke skal glemme hvem som er FAREN, og at han liksom har noe han skulle ha sagt i ditt hjem, men ærlig talt, ikke bit på. La barnet bestemme selv om h*n vil ha det på veggen på rommet sitt, eller legg det i en skuff. 

Anonymkode: 76ef8...2ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tingene er jo ikke til deg, men til barnet! Hva er problemet?

Anonymkode: 8ae96...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...