AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 En jeg kjenner, vi har også hatt en greie tidligere, syns jeg er ganske kul person. Aldri opplevd at noen syns jeg er kul. Usikker på hva jeg skal føle, for jeg føler meg så lite kul som det går an, sliter bare å skrive ordet 🙈 Jeg som er rar å legger for mye i det? Er det noe positivt å få høre det av en mann? Vi er begge i 30 årene, å kjent hverandre i nesten 10 år. Anonymkode: d539f...f6a
Bombasi Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Jeg tenker det er et kompliment som du bør anse som positivt. Folk sprer ikke akkurat rundt seg med komplimenter om dagen, så ta det du får. Men utover det var ikke komplimentet så godt at du er nødt til å føle noe særlig rundt det. Ikke overtenkt iallfall. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det er et kompliment som du bør anse som positivt. Folk sprer ikke akkurat rundt seg med komplimenter om dagen, så ta det du får. Men utover det var ikke komplimentet så godt at du er nødt til å føle noe særlig rundt det. Ikke overtenkt iallfall. Enig! Jeg er hodestups forelsket i en fyr. Objektiv sett har han lite eller ingenting som tilsier han er kul. Hadde jeg fortalt andre at jeg synes at han er kul, så tror jeg folk enten hadde sett ut som et spørsmålstegn eller ledd. Men for meg har han noe ekstra. Jeg digger at han bare er seg selv, at han er trygg i seg selv, at han er som han er, at han er den han er. For meg er akkurat han kul! Ts, kan grunnen til at du synes det er litt merkelig være at vi med "kul" ofte tenker på de som ble sett på som "kule" på ungdomsskolen og kanskje også videregående? Jeg må innrømme at jeg aldri så på dem som spesielt kule. Og de jeg som voksen synes er kule, de er helt annerledes enn de som solte seg i en beundrerskare på ungdomsskolen. Jeg tror han liker deg, jeg Anonymkode: b51e7...065
Bombasi Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig! Jeg er hodestups forelsket i en fyr. Objektiv sett har han lite eller ingenting som tilsier han er kul. Hadde jeg fortalt andre at jeg synes at han er kul, så tror jeg folk enten hadde sett ut som et spørsmålstegn eller ledd. Men for meg har han noe ekstra. Jeg digger at han bare er seg selv, at han er trygg i seg selv, at han er som han er, at han er den han er. For meg er akkurat han kul! Ts, kan grunnen til at du synes det er litt merkelig være at vi med "kul" ofte tenker på de som ble sett på som "kule" på ungdomsskolen og kanskje også videregående? Jeg må innrømme at jeg aldri så på dem som spesielt kule. Og de jeg som voksen synes er kule, de er helt annerledes enn de som solte seg i en beundrerskare på ungdomsskolen. Jeg tror han liker deg, jeg Anonymkode: b51e7...065 Komplimentet kul er fint på et vennskapelig nivå, men er vel ikke det man skal ty til hvis man prøver å ta initiativ til noe. Kult er fint å høre, men kan ikke si det trigger emosjoner akkurat. Det er uansett positivt! Men klart, har man ikke tatt særlig initiativ tidligere så kan komplimentet kul brukes som en inngang til initiativ for å sjekke responsen. Så kanskje det er noe mer bak. Likevel tenker jeg at mottaker av det enslige komplimentet kul ikke bør overtenke det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En jeg kjenner, vi har også hatt en greie tidligere, syns jeg er ganske kul person. Aldri opplevd at noen syns jeg er kul. Usikker på hva jeg skal føle, for jeg føler meg så lite kul som det går an, sliter bare å skrive ordet 🙈 Jeg som er rar å legger for mye i det? Er det noe positivt å få høre det av en mann? Vi er begge i 30 årene, å kjent hverandre i nesten 10 år. Anonymkode: d539f...f6a Kul er et positivt ladet ord. Ergo er det positivt å få høre at man er. Du bør føle deg oppløftet og lett smigret over å få en kompliment. Uavhengig av om du selv synes komplimenten passer. Og så skal du ikke legge noe romantisk i det. Kul er en kompliment man gi andre relasjoner enn romantiske. Som unger og venner. Anonymkode: cc6ef...a85 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Bombasi skrev (1 time siden): Komplimentet kul er fint på et vennskapelig nivå, men er vel ikke det man skal ty til hvis man prøver å ta initiativ til noe. Kult er fint å høre, men kan ikke si det trigger emosjoner akkurat. Det er uansett positivt! Men klart, har man ikke tatt særlig initiativ tidligere så kan komplimentet kul brukes som en inngang til initiativ for å sjekke responsen. Så kanskje det er noe mer bak. Likevel tenker jeg at mottaker av det enslige komplimentet kul ikke bør overtenke det. Jeg er enig med deg. Selv om jeg skrev det jeg skrev over om han jeg liker, så hadde jeg nok ikke sagt det til ham. Men jeg tenker det å si det kan være et oppriktig kompliment for å vise at han liker Ts, kanskje også for å se om hun tar det positivt, for å se om det kanskje kan være mer. Litt forsiktig måte å gå frem på, men ikke umulig. Jeg tror egentlig ikke Ts overtenker det, mer det at hun er overrasket over karakteristikken. Anonymkode: b51e7...065
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Tror kanskje det er ment som litt mer enn bare vennskapelig fra hans side, han er litt forsiktig av seg og litt klønete kanskje når det kommer til det andre kjønn. Han har ingen problemer med å tulle og fjase, ikke så flink når det kommer til å være seriøs av seg. Jeg er vel overrasket over å få et slikt komplement, for jeg tar det som noe positivt. Ble bare litt usikker, siden jeg blir gjerne sett på som litt kjedelig av mange 😅 Anonymkode: d539f...f6a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kul er et positivt ladet ord. Ergo er det positivt å få høre at man er. Du bør føle deg oppløftet og lett smigret over å få en kompliment. Uavhengig av om du selv synes komplimenten passer. Og så skal du ikke legge noe romantisk i det. Kul er en kompliment man gi andre relasjoner enn romantiske. Som unger og venner. Anonymkode: cc6ef...a85 Ikke positivi ladet ord når noen tror de er kule. Da ser det bare dumt ut og ordet lades negativt. Anonymkode: c687d...d6f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke positivi ladet ord når noen tror de er kule. Da ser det bare dumt ut og ordet lades negativt. Anonymkode: c687d...d6f Janteloven lever fortsatt, ser jeg. Anonymkode: cc6ef...a85
Sententia Skrevet 13. september 2023 #11 Skrevet 13. september 2023 Jeg har også et par kompiser som syns jeg er kul. Jeg finnes ikke kul 😂 MEN! De sier det jo for at de liker å henge med meg uten at det er noe romantikk i det jeg er liksom «en av gutta». Og det er vel litt kult da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå