AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 https://sostrenegrene.com/no/produkter/tilbehor/pa-farten/kabinkoffert-p-f46a5e1b?variant=511979-002&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax&gclid=EAIaIQobChMIsbft4taggQMV5xAGAB3m9wWIEAQYASABEgIdqPD_BwE Jeg ble nysgjerrig på hvilken aldersgruppe som oftest kjøper(og bruker) denne, etter et par lattermilde kommentarer fra mannen og svigermor om at det bare er 90 år gamle damer på gamlehjem som bruker sånne? Anonymkode: 7af74...357
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Haha! De har jo rett da.. den der skriker tante olga.. grandtante olga.. Anonymkode: 83cdb...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Det der er vel en faktisk koffert, er det ikke? Kabinkoffert er vel noe de fleste som reiser bruker fra tid til annen (selv om ikke alle har blomstrete versjoner som SG sin. Ikke vet jeg hvem som ville ha kjøpt den, ikke min stil i det hele tatt) Tenker du kanskje på trillebag’ene alla denne her? https://bagbrokers.no/products/epic-ultralett-solid-trillebag-city-shopper-2-1-kg-med-ergonomiske-handtak-hounds?gclid=EAIaIQobChMIxsXUmtyggQMViYpoCR2vLAq-EAQYASABEgJ6vvD_BwE&gclsrc=aw.ds Det er nok mest eldre damer som bruker slike. Eneste forholdsvis unge jeg vet som bruker enn sånn en er en på jobben som sliter med skuldrene sine. Hun sliter både med sekk og poser, og bruker en slik en når hun handler. Hun er i 40-årene. Anonymkode: 91fef...987 1 2
Mt3 Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Tror den vil passe best fra 0-5år og fra 95-100år. Men siden de faktisk har den i sortimentet så finnes det sikkert flere som kjøper den 🤷♀️ 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Jeg synes den var fin. Er erfaren reiser og foretrekker å samle alt i en bag på hjul, spesielt når jeg reiser alene med barn. Anonymkode: b7f4a...6ad 11
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Jeg har en lignende. Den er blå med blomster. Kjøpte den på en megadyr og eksklusivt kjøpesenter i Vietnam, men merket er fra UK. Husker ikke helt merket nå, men den kostet rundt 2000kr. Den er KJEMPESØT. Jeg elsker den. Jeg er 45 år. Anonymkode: 23eef...e83 8
skreppamedleppa Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 (endret) Jeg kjøpte duffelbagen bare i blå tidligere i sommer. Altså denne bagen men i blå Fant den ikke inne på siden, men en skjønner tegninga... Den var super praktisk i sommer da den rommet et stort håndkle eller et teppe til å ligge på i parken før eller etter jobb osv, i tillegg synes jeg den var fin.. Den andre fargen var også ok, men den blå syntes jeg var finere. Jeg har ikke bruk for trillekofert sånn egentlig så den ble ikke kjøpt men skulle behovet dukke opp, kunne jeg godt ha kjøpt den blå utgaven. Hilsen 39 åringen som helst ikke bare kjøper svarte og mørke, kjipe ting bare fordi det er voksent, modent, sofistikert i følge alle andre.. Endret 10. september 2023 av skreppamedleppa 18
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det der er vel en faktisk koffert, er det ikke? Kabinkoffert er vel noe de fleste som reiser bruker fra tid til annen (selv om ikke alle har blomstrete versjoner som SG sin. Ikke vet jeg hvem som ville ha kjøpt den, ikke min stil i det hele tatt) Tenker du kanskje på trillebag’ene alla denne her? https://bagbrokers.no/products/epic-ultralett-solid-trillebag-city-shopper-2-1-kg-med-ergonomiske-handtak-hounds?gclid=EAIaIQobChMIxsXUmtyggQMViYpoCR2vLAq-EAQYASABEgJ6vvD_BwE&gclsrc=aw.ds Det er nok mest eldre damer som bruker slike. Eneste forholdsvis unge jeg vet som bruker enn sånn en er en på jobben som sliter med skuldrene sine. Hun sliter både med sekk og poser, og bruker en slik en når hun handler. Hun er i 40-årene. Anonymkode: 91fef...987 Joda, det er en faktisk koffert, men jeg tipper at det var vel stoffet, fargene og mønsteret også som "skriker tante olga", som en bruker over kalte det. Ved første øyekast ligner det nok fort en sånn trillebag som du linker til. Anonymkode: 7af74...357 3 1
Sunshineyellow Skrevet 10. september 2023 #9 Skrevet 10. september 2023 Jeg er i midten av 30 årene og likte den godt! 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 Hva er gærent med den, mener du? Jeg synes den var kul og kunne lett kjøpt den selv hvis den hadde hatt halve prisen. Og kan du ikke bare komme over den der greia med å aldersshame kvinner? Aldri hørt noen snakke om ting eller klær som «onkel Gunnar». Menn blir eldre, kvinner blir eldre, det er helt ok. Anonymkode: bca66...408 20 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 Har da sett mye verre. Uansett alder. Hadde ikke vært flau hvis jeg lånte den. Selv kjøper jeg kun rosa eller lilla kofferter, uten mønster. Straks 50. Anonymkode: 0da98...c28 6
Bacteria Skrevet 10. september 2023 #12 Skrevet 10. september 2023 Jeg kommer på minst to unge kvinner i min nærmeste familie som godt kunne kjøpt denne. Hun ene elsket ting fra søstrene grene, og hun andre har en spesiell stil der det er om og gjort å ligne på en liten alv ala artisten Aurora 🥰 Cottage core, noen? Så den tror jeg slår an hos damer i alle aldersgrupper, hvis du har din egen stil og ikke strever etter at alt skal være grått beige og sort slik at du ikke skiller deg fra mengden. 7 1
Bacteria Skrevet 10. september 2023 #13 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har en lignende. Den er blå med blomster. Kjøpte den på en megadyr og eksklusivt kjøpesenter i Vietnam, men merket er fra UK. Husker ikke helt merket nå, men den kostet rundt 2000kr. Den er KJEMPESØT. Jeg elsker den. Jeg er 45 år. Anonymkode: 23eef...e83 Cath Kidston?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #14 Skrevet 10. september 2023 Ingenting gale med den. Kanskje for kjedelige svart/brunt og off white gjengen som er desperat etter å være regid på å fremstå mest mulig kjedelig og grå mus for giiiiiiiid der blir jo det meste "helt crazy" men for resten av verden er det en helt fin trillekofert Anonymkode: b82ea...32a 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #15 Skrevet 10. september 2023 Bacteria skrev (8 minutter siden): Cath Kidston? Yep! You got it 😀 Anonymkode: 23eef...e83 1
AprilLudgate Skrevet 10. september 2023 #16 Skrevet 10. september 2023 Jeg kunne kjøpt den bare fordi lettere synlig på bagasjebåndet på flyplassen 🤷♀️😅 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #17 Skrevet 10. september 2023 Wow, denne vil jeg ha! Genial handle-koffert for meg som ikke kan bære tungt. Takk ❤️ Anonymkode: 43fe7...3d8 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #18 Skrevet 10. september 2023 Søt den da! 😊 Anonymkode: a9add...0af 2 1
Daria Skrevet 10. september 2023 #19 Skrevet 10. september 2023 (endret) Jeg (43) kunne helt fint kjøpt den om jeg trengte en liten trillekoffert - den ville glidd rett inn i stilen og garderoben min. Endret 10. september 2023 av Daria 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #20 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva er gærent med den, mener du? Jeg synes den var kul og kunne lett kjøpt den selv hvis den hadde hatt halve prisen. Og kan du ikke bare komme over den der greia med å aldersshame kvinner? Aldri hørt noen snakke om ting eller klær som «onkel Gunnar». Menn blir eldre, kvinner blir eldre, det er helt ok. Anonymkode: bca66...408 Jeg syns også den er kul, og jeg kjøpte den faktisk. Mannen og svigermor, derimot, kom med "morsomme" kommentarer om at nå var jeg visst blitt 90 år og klar for gamlehjemmet. Mannen hadde skamvett nok til å moderere seg da vi kom hjem, til at det "bare" er det at han assosierer fargene og mønsteret med "gammel dame". At han har sett bare gamle damer bruke sånne ting/farger/mønster. Og svigermor er en sånn som driter ut alt og alle for å fremheve seg selv(veien opp går gjennom å trykke andre ned), så egentlig bør jeg ikke bry meg. Men så stakk det litt likevel, da. Anonymkode: 7af74...357 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå