Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Hentet fra NTB og resten av Sørlandets presse: Sven O. blir herved radiokonge med eget show, som skal ta seg av små hverdagssaker som naboen som har vunnet i tipping, hunden som har forsvunnet, barnet som ble glemt igjen og matposene på lokalbutikken som sto og slang. Sven O. vil få full redaksjonell frihet og han skal invitere kjendiser som gjester. Han sier til Fædrelandsvennen at han er fornøyd med sin dype bassrøst og at den passer bra til å være på radio. Sven O. har fått forbud av kongehuset mot å snakke om dem på radioen, så det skal han ikke, uttaller han til Fædrelandsvennen fra 12. januar. Sponsorer gnir seg i hendene for dette betyr mange lyttere. Kanskje har Svwn O. funnet en ålreit inntekskilde og det er fint for ham etter en del år på trygd og sosialhjelp. Vil du være en aktiv lytter på kronprinsessens far sitt program i radioen framover?
Gjest Bellatrix Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Nei, men det er sikjkert moro for Sven O.
Ladyen Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Nei og atter nei ! Denne mannen er en vandrende katastrofe...
Gjest Very Victoria Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Den radiostasjonen burde skamme seg.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Nei Får håpe sponsorene ikke tar feiringen og festen for tidlig da..
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #8 Skrevet 21. januar 2006 Å herregud. Enda en grunn til å ikke høre på radio.
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 Den mannen er så pr kåt at jeg blir kvalm...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #10 Skrevet 21. januar 2006 Nesten like umoralske som KG. ← Dette er ikke noe kun for KG da...NTB, Fædrelandsvennen og resten av medie-Norge skrive også om denne nyheten som i disse dager er ganske aktuelt. Jeg tror ikke jeg ville ha orket å høre på radio med ham i sendingen, mest på grunn av stemmen hans, synes ikke den er behagelig å høre på - den ødelegger for det eventuelle budskapet.
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 Å herregud. Enda en grunn til å ikke høre på radio. ← Enig. Blir vel ikke lenge før han får eget tv show og.
Cata Skrevet 22. januar 2006 #12 Skrevet 22. januar 2006 Jeg er ingen ivrig radiolytter, og jeg tror ikke dette er det som vil få meg til å slå på radioen oftere.
Gjest christineemily Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 :hår: Det blir ikke min radiokanal ihvertfall!
Gjest Bodillen Skrevet 22. januar 2006 #14 Skrevet 22. januar 2006 Noen mennesker må bare beskyttes mot seg selv. Sven O. er en av dem... Det verste er jo at han ikke selv forstår at han regelrett blir brukt - som klovn. Stakkars Mette-Marit.
Gjest christineemily Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 Det verste er jo at han ikke selv forstår at han regelrett blir brukt - som klovn. ← Det du sier her Bodillen har du jammen rett i!!!
Nelle Skrevet 23. januar 2006 #16 Skrevet 23. januar 2006 Noen mennesker må bare beskyttes mot seg selv. Sven O. er en av dem... Det verste er jo at han ikke selv forstår at han regelrett blir brukt - som klovn. Stakkars Mette-Marit. ← Enig. Han er tragisk!
Shea Skrevet 23. januar 2006 #17 Skrevet 23. januar 2006 Tenker det blir mange gode latterer av å høre på han. Lurer på om unibet skal sette inn veddemål på hvor lenge han holder? Synes mest synd på Mette Marit.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #18 Skrevet 23. januar 2006 Får jeg inn denne kanalen i Stavanger? Hvor? 100 og ? komma ?. Dette må jeg følge med på.
MunichMachine Skrevet 25. januar 2006 #19 Skrevet 25. januar 2006 Dette er ikke bra, men for meg spiller dette ingen rolle da jeg bor i et Sven-fritt område i Landskrona, Sverige. Her hører jeg at danskene har noe på gang med nær-radio for spesiellt interesserte. Ved Gud, håper IKKE de plukker opp dette !. (Hvor skal jeg da bo ?, NASA er visst ganske ferdig med ISS. Der ute er det Sven-fritt i hvertfall. Sender regninga til radiost...... pokker også det finns jo satelitter jo... må lenger ut da. NASA ??????? hvor er dere ?!)
Gjest Queenblue Skrevet 25. januar 2006 #20 Skrevet 25. januar 2006 Nei og atter nei ! Denne mannen er en vandrende katastrofe... ← Enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå