Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en som er en del år yngre enn meg. 6 år. Jeg er 27 og han 21. Her om dagen sa han at han skulle reise til USA for å bli verdenskjent og for å synge. Kjenner vi er på litt feil bølgelengde da jobb og ting på stell er viktig for meg. Dealbreaker? 

Anonymkode: b82db...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Ja

Anonymkode: bf143...a45

• Liker 3
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: fd807...807

• Liker 2
Skrevet

Det må du nesten kjenne på selv. Det kan være drømmepartneren for noen, og helt uaktuelt for andre. 

Jeg selv (29 år) er på det stedet i livet at jeg ønsker en stabil mann med utdanning og fast jobb. En mann som har landet og vil vie tiden sin til familien. 

Anonymkode: 196ba...966

• Liker 1
Skrevet

Alle tråder uten overskrift skurrer.

Anonymkode: 5c794...f32

• Liker 3
Skrevet

21 eller fjortis?

Anonymkode: 203be...570

Skrevet

Han er en ungdom og har urealistiske drømmer. Det er helt normalt, og de får en realitycheck når de innser at de må jobbe for mat, bolig og internett

Tenker at du som voksen bør finne deg en annen voksen.

Anonymkode: 0b14d...87f

• Liker 2
Skrevet

Når han er den nye Bruce Springsteen, og du slo opp fordi han er en barnslig drømmer :D

Skrevet

Det som skurrer mest for meg er at du som 21-åring ble sammen med en på 15 år. For ikke si ulovlig, om dere da også hadde sex...

Slipp ham fri, la ham få leve sitt liv!

Anonymkode: 2c353...f44

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som skurrer mest for meg er at du som 21-åring ble sammen med en på 15 år. For ikke si ulovlig, om dere da også hadde sex...

? Hun er 27, han 21

Anonymkode: b82db...763

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De har ikke vært sammen i 6 år, det er 6 års aldersforskjell. De har nettopp blitt sammen, ergo «jeg har datet en …».

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

... Her om dagen sa han at han skulle reise til USA for å bli verdenskjent og for å synge. Kjenner vi er på litt feil bølgelengde da jobb og ting på stell er viktig for meg. Dealbreaker? 

Uten jobb eller utdanning kan han være der max 3 mnd...

Anonymkode: bbd7a...d50

Skrevet

Ja, uansett er du alt for gammel til at han ønsker noe mer enn sex, selv om han sier det motsatte for å få ligge.

Anonymkode: 20540...92d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De har ikke vært sammen i 6 år, det er 6 års aldersforskjell. De har nettopp blitt sammen, ergo «jeg har datet en …».

Ha-ha... beklager! Jeg tolket det dit at de hadde datet i seks år.

Uansett, de har såpass ulike ønsker for de nærmeste årene at jeg tenker det er bedre å sette ham fri.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...