Gå til innhold

Casual - greit uten noen form for kontakt etter møte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har FF, FWB eller casual kontakt med noen over tid: Er det greit at mannen ikke sender en hyggelig melding i etterkant? Jeg synes det er normal høflighet ovenfor alle venner og bekjente etter et møte - men er så tradisjonell at jeg mener det er mannens oppgave i denne typen relasjoner. 

Anonymkode: c5e97...682

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som har FF, FWB eller casual kontakt med noen over tid: Er det greit at mannen ikke sender en hyggelig melding i etterkant? Jeg synes det er normal høflighet ovenfor alle venner og bekjente etter et møte - men er så tradisjonell at jeg mener det er mannens oppgave i denne typen relasjoner. 

Ja det er greit at han ikke sender en melding etter møte, det er tross alt ff. 

Anonymkode: 6ed1e...9f3

Skrevet

Jeg savner en tilbakemelding etterpå men får heller ikke det her. Men vi kan og møtes uten sex. Men skrive meldinger der suger han på. 

Jeg syns vi har det greit tross alt. Vi er venner og kan sitte en hel kveld bare å skravle. 

Men møtes ikke så ofte egentlig. Og det er greit det og. 

Anonymkode: a527f...dc3

Skrevet

Casuals, fuck friends og situationship er aldri ok i min bok

Skrevet
Inverto skrev (6 timer siden):

Casuals, fuck friends og situationship er aldri ok i min bok

Dersom begge er samtykkende og ingen av de ønsker et forhold, hva er problemet? 

Anonymkode: 0fde5...24c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vil ha en mann som er interessant å ha i livet mitt selv om det ikke er en kjæreste. Ikke en kroppsdel uten hjerne og interessant personlighet. Tenner ikke på det.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Deg og dere om det. Jeg kan bare snakke for meg selv

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil ha en mann som er interessant å ha i livet mitt selv om det ikke er en kjæreste. Ikke en kroppsdel uten hjerne og interessant personlighet. Tenner ikke på det.

Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre. Poenget mitt er at dersom man er på bølgelengde og har det samme behovet så er det vel fint for begge parter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 19.25):

Folk er sikkert ulike, og jeg tror nok langt fra alle ser det som naturlig å sende "takk for i går"-meldinger til alle venner og bekjente etter å ha tilbragt tid sammen.

Om en i tillegg inngår i en relasjon der en primært tjener funksjon som lettvint tilgang til seksuell kontakt og der en som person og venn er mindre interessant bør en kanskje være forberedt på en viss "kulde" i relasjonen ellers. 

Skrevet

Det er ikke veldig tradisjonelt å ha ff. At du skal ha melding etterpå er rart. Du kan jo bare sende en selv? Har jeg hatt ff, har det kanskje vært en melding etterpå, ja. Kunne være fra begge først. Var viktig for meg og dem at det var en hyggelig relasjon utenom sexen.

Anonymkode: f3f63...8f3

Skrevet

Man er ikke "fuckfriends" (for et ord 🙄 ) uten å være venner, og venner pleier kontakt med hverandre.
Et elskerforhold er noe kontinuerlig, og ikke en engangsgreie. Man skal ikke innlede seksuelle forhold til noen om man ikke kan ta vare på hverandre mellom møtene, og f.eks. kunne lufte følelser og reaksjoner som oppstår.
Å dyrke kjønnsroller syns jeg er veldig rart, og helt uønsket. Send ham en melding; takk for møtet, og spør hvordan han har det.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er mannens oppgave i det hele tatt. 

Det er hyggelig med en melding i etterkant av mannen såvel som fra damen, men slett ikke nødvendig.

Skrevet

Jeg har hatt flere fuckfriends før og ingen av dem sendte noen melding i etterkant. Kanskje en sjelden gang, men vanligvis hørte jeg ikke noe. Jeg sendte heller ingen melding i etterkant. Hørte ikke noe mer før de tok kontakt igjen før nytt møte. Eller at jeg tok kontakt om det. 

Anonymkode: 502fe...671

Skrevet

Helt ok for meg at han ikke sender mld i ettertid. Føles mindre seriøst sånn, så ønsker ingen hyggelig mld eller slik kontakt. 

Hadde det derimot vært en jeg var forelsket i og ønsket noe mer med, så hadd jeg blitt glad for det. Hadde dog ikke forventet noe, men hadde vært ett ekstra pluss😊

Anonymkode: ecd27...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...