AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Jeg prøver for tiden å oppgradere stilen min litt. Tidligere har jeg ikke tenkt så mye over detaljene, så lenge jeg synes klærne var fine, men nå har jeg innsett at det ikke hjelper om plagget er fint hvis totalen ser slurvete ut. Jeg har flere halvtykke gensere, både hjemmestrikkede og butikkkjøpte med vid hals (ikke off sholder). Har innsett at det er vanskelig å ha noe under disse da det for ser rart/rotete ut, så da skjønner jeg ikke hvordan man skal bruke sånne gensere. Er det kaldt nok til at jeg vil bruke en tykkere genser vil jeg jo ikke gå med åpen hals og litt bare skuldre. I tillegg kan jeg da ikke ta av meg genseren om det blir for varmt fordi jeg ikke har noe under. Noen av dem er så vide at jeg må brukte stroppeløs bh. Jeg prøvde med litt forskjellige skjorter under uten at jeg fant noe som funket. Noen som har tips? Gjerne med bilde 😅 Anonymkode: 1f790...a62 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Synes singlet er det fineste. Annet stoff ser mer messy ut Anonymkode: ea04d...a13
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes singlet er det fineste. Annet stoff ser mer messy ut Anonymkode: ea04d...a13 Synes ikke det blir så fint når stroppene vises? Anonymkode: 1f790...a62
Harlekin Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Funker ikke pologenser, synes du? Jeg synes pologenser under tykkere genser er kjempefint. 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Jeg bruker singlet typ denne hvis det er stor åpning/v-hals: https://www.matchfashion.no/dameklaer/topper-t-skjorter/cecilia-singlet-b63b905c/peach-cobbler/ Er det bare vid åpning som båthals bruker jeg bh eller singlet med blonder over skuldrene Anonymkode: 47936...f3e 3
Taluno Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Jeg bruker singlet. Hvis halsen er så vid at stropper synes, så bruker jeg singlet med tynne stropper. Om det er så vid hals at skuldrene blir bare, så bruker jeg brede stropper.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 Harlekin skrev (10 timer siden): Funker ikke pologenser, synes du? Jeg synes pologenser under tykkere genser er kjempefint. Prøvde det i går, men synes ikke det så så bra ut. Du har ikke noen bildeeksempler på at det funker? 😅 Anonymkode: 1f790...a62
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Prøvde det i går, men synes ikke det så så bra ut. Du har ikke noen bildeeksempler på at det funker? 😅 Anonymkode: 1f790...a62 Enig med deg. Polo under er sjeldent fint. Anonymkode: 47936...f3e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 Jeg bruker svart trang T-skjorte med rund hals med tynn søm (ikke grov søm). Anonymkode: a938d...827
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 Jeg synes det ser best ut med en crew neck t shirt eller en pologenser i merinoull. Sjekk ut COS og Arket 😊 Anonymkode: c614e...9a2
Bacteria Skrevet 11. september 2023 #11 Skrevet 11. september 2023 Bruker helst en vanlig t-skjorte som passer i fargen, men kunne tenkt meg å sjekke ut noen spesielle topper med litt pynta krage (hvite) som er laget spesielt til dette formålet. Har sett det på en online-butikk, men husker ikke hvor.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 Hvis den er pen kan du kanskje bruke en stroppeløs BH? Evt en BH med pene stropper siden det uansett bare vil være toppen av dem som synes og ikke justeringen på ryggen f.eks.? Hvis den er litt mer casual kan det funke med en singlet med tykkere stropper som skjuler BH-stroppene. Ser ofte folk går i det. Eller en litt trangere t-skjorte. Anonymkode: eaab8...d72
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #13 Skrevet 12. september 2023 Jeg bruker singlet. Sånn med brede stropper, ikke spaghetti-stropper. Bruker enten svart, hvit, eller så nær fargen til plagget over som jeg kommer. Men ja, jeg synes også det kan se rotete ut, og har av den grunn sluttet å kjøpe slike klær. Om det er vanskelig å få dem til å se fin ut, så blir plagget sjelden brukt. Anonymkode: 448fe...754
Harlekin Skrevet 12. september 2023 #14 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Prøvde det i går, men synes ikke det så så bra ut. Du har ikke noen bildeeksempler på at det funker? 😅 Anonymkode: 1f790...a62 Nei, dessverre. Det er kun basert på hva jeg selv synes er fint! Men vi er alle forskjellige. Kunne det funket med et skjerf i stedet? AnonymBruker skrev (11 timer siden): Enig med deg. Polo under er sjeldent fint. Anonymkode: 47936...f3e Smaken er selvfølgelig som baken.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #15 Skrevet 12. september 2023 Hvis den er vid utover skuldrene, i retning av båthals, synes jeg singlet er det eneste som fungerer. Gjerne med brede blondestropper (à la Rosemundes topper i bomull og silke). Er den mer vanlig utringet, liker jeg f.eks. silkeskjorter med øverste knapp åpen, eller en topp/singlet med samme form på utringningen som genseren, men som kanskje går litt høyere opp slik at den stikker frem. Da må så klart farge og materiale stå fint sammen (her ville jeg også anbefale å se gjennom Rosemundes utvalg). Anonymkode: 9ef92...455
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #16 Skrevet 22. september 2023 Ts her. Tusen takk for alle tips, jeg skal prøve meg på singlett med bred stropp. Tror nok løsningen blir å ikke kjøpe flere sånne gensere i hvert fall, så får jeg heller prøve å finne løsninger på de jeg har 😊 Anonymkode: 1f790...a62
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #17 Skrevet 23. september 2023 Jeg bruker høyhalset/ pologenser under collegegenser, hettegenser og ullgensere. Er allergisk mot ull, så må ha minimum langermet t-skjorte under ullplagg, og da bruker jeg med rund hals. Ikke egentlig så glad i V- hals. Bruker det ofte under college og hettegensere også. Og jeg bruker treningsjakker under genser. Jeg synes det er veldig fint med noe med høy hals under en genser, og jeg er var mot trekk i halsen, så det er mest behagelig. To fluer i en smekk. Har på en baggy Adidas genser i dag, med en Puma T7 treningsjakke under. I går hadde jeg høyhalset og en Champion genser over. Jobber med IT, slik vi kler oss på kontoret også. Stort sett. Er som regel varmt nok med dette på, og en t-skjorte under, så jeg trenger ikke ullgenser så ofte heldigvis. Anonymkode: 77d84...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå