Gå til innhold

Hva er din yndlingsstilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker misjonær for det er lett tilgang for meg å stimulere meg selv, mye blikkontakt og nærhet. Liker variasjon selvfølgelig, men misjonæren er en sikker vinner.

Skrevet

Når hun rir. Da får jeg full utsikt til den vakre kroppen, og hendene mine er frie til å ta hvor jeg vil.

Anonymkode: 6f92c...6e8

Skrevet

Jeg elsker misjonær, for de samme grunnene som har blitt nevnt. Nærheten i denne stillingener magisk, og at munnene våre er i nærheten av hverandre når vi kommer. Det forsterker virkelig hele opplevelsen av orgasmen. 

Nr. 2 er at jeg rir han. Uansett hvordan han ligger eller sitter. Men foretrekker nok at han sitter bakoverlent enten i sofaen, bilen, på en stol, eller sitter halvveis i sengen. Han biter og slikker meg på puppene, jeg blir stimulert akkurat der jeg trenger og det er i denne stillingen jeg får vaginal orgasme. Det er også den type orgasme jeg foretrekker. Ligger gjerne sånn oppå han etter vi har komt og bare slapper av og nyter hverandre.

Anonymkode: 43d88...b39

Skrevet

Alene, 2 soverom unna mannen

Anonymkode: e4872...b31

• Nyttig 3
Skrevet

Push-ups. Uten tvil.

Jeg ligger på rygg med en pute eller hendene under baken (da får jeg en deilig vinkel). Og så tar han push-ups over meg.

Tror jeg liker å se ham slite. 🤭

Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Spooning etter en liten middagshvile på sofan eller andre steder.. når hun febrilsk prøver å få den inn, uten at hun bruker hendene sine. Det er et samspill av stor kunst, og få lirken den forbi trusa hennes.. men med mye hjelp fra masse lystdråper, vrikkende underliv, steinhard pikk og iver, smetter den alltid på plass. Bonusen av å være såå tålmodig og bli såå kåt er skyhøy, det høres iallefall slik ut på oss🥰😘🎶

Du må begynne å skrive noveller i cupido😂

Anonymkode: fa3c4...92e

• Nyttig 3
Skrevet

Bakfra evt. misjonærvarianten med knærne på skuldrene hans. Bare føles diggest:)

Anonymkode: 24e16...284

Skrevet
Elooon skrev (5 timer siden):

Faen det er vanskelig å velge fordi jeg elsker alle stillinger, men tror jeg må velge riding og misjonær. Jeg elsker mest mulig kroppskontakt under sex og ikke minst under orgasmene. Å holde hverandre/ligge på hverandre da blir jo som å kjenne hverandres nytelse🥲

Ja, dette. Akkurat dette. Begjæret kjennes så godt når man er nær. Kysse på, beføle, kjenne pusten… 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du må begynne å skrive noveller i cupido😂

Anonymkode: fa3c4...92e

Mistenker at han har lest mange av de

Anonymkode: 013b8...7af

• Liker 1
Skrevet

Å ri vaginalt eller analt..får alltid orgasme av det. Samtidig er misjonær en favoritt, da kan jeg holde han på rumpa mens han støter bestemt og dypt i meg 😍 Den er også orgasme garanti...

Anonymkode: c696e...7b8

Skrevet

Liggende på siden i skje. Først at jeg ligger på ryggen og han på siden så han kommer inn litt sideveis. Da treffer han helt nydelig og jeg har tilgang til klitoris. Så at jeg også snur meg på siden med ryggen mot han. Treffer godt, ingen av oss får krampe, nærhet og full kroppskontakt, han har hendene fri til å holde rundt meg og kose med pupper/hofte/mage/lår/rumpe, klemme kinn mot hverandre. Og så hører jeg at han nyter det når munnen er rett ved øret mitt. Ellers tar jeg gjerne litt variasjon, men det der er favoritten. 

Anonymkode: c729b...564

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Liggende på siden i skje. Først at jeg ligger på ryggen og han på siden så han kommer inn litt sideveis. Da treffer han helt nydelig og jeg har tilgang til klitoris. Så at jeg også snur meg på siden med ryggen mot han. Treffer godt, ingen av oss får krampe, nærhet og full kroppskontakt, han har hendene fri til å holde rundt meg og kose med pupper/hofte/mage/lår/rumpe, klemme kinn mot hverandre. Og så hører jeg at han nyter det når munnen er rett ved øret mitt. Ellers tar jeg gjerne litt variasjon, men det der er favoritten. 

Anonymkode: c729b...564

Nydelig skildring og opplevelse 🤩👍💞

Skrevet

Som mann, må jeg si en avsuging av damen på knær som tar sin tid, viser at hun nyter og ber meg å komme mens hun ser på meg. Helt fantastisk!

Hender ikke ofte nok 😃

Anonymkode: 3fb27...f98

Skrevet

Vet ikke hva stillingen heter, men hun ligger i hvert fall på ryggen med bena trukket opp, jeg ligger 90 grader på henne (på siden) mens jeg penetrerer henne. Da har hun mulighet til å bruke en vibrator på klitoris mens jeg bestemmer tempoet på penetreringen.

I denne stillingen så slipper man kroppsvekten av den andre, og ingen deler kommer i klem. Hun kan få ekstra klitoris stimuli ved bruk av vibrator, kvinner vet som regel best hvordan de best stimulerer klitoris. Jeg har utsyn til den deilige kroppen hennes, mulighet til å beføle innsiden av lår, mellomkjøttet, skjedekanten, magen og puppene. Ikke minst er det visuelt deilig å se kuken som glir inn og ut av henne. 

Vi er ikke redd for å prøve nye stillinger, men har vel funnet ut at denne passer best for oss begge. At hun liker spesielt godt denne stillingen er en bonus, for jeg elsker å se henne nyte. Og det er bare slik at det er vibratoren som bringer henne til høydepunktet, hun trenger sterk klitoris stimulering og har evnen til å komme flere ganger.

Anonymkode: 6aea0...4ca

Skrevet
Miss91 skrev (På 10.9.2023 den 20.29):

Misjonær ved penetrering, 69 uten penetrering. 

69 hørtes digg ut 😍

Skrevet

Må si doggy og misjonær. I doggy så kan han dra meg i håret og i armene og spanke. 
I misjonær så kan han chocke, holde fast armene mine, kysse meg på halsen😮‍💨

Anonymkode: e3193...10b

Skrevet

Slengt på magen på senga med ham oppå meg, gjerne mens han holder meg nede og tar meg hardt. 

Anonymkode: 343dc...5f2

Skrevet

Bakfra hardt, gjerne at jeg holder vibrator på klitoris samtidig. 

Anonymkode: 88ef0...728

Skrevet

Når vi starter i doggy, der jeg samler håret hennes...så drar jeg hodet hennes lett bakover og bruker det som moment så jeg kan støte mer hardt inn i henne....så drar jeg ennå litt mer bakover mot meg slik at hun krabber oppover veggen med hendene til hun står med strake armer mot veggen... så drar jeg henne inntil meg, legger armhulen rundt halsen hennes, strammer litt til og tar henne kontant og hardt....til hun kommer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...