AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Hva er din yndlingsstilling, og hvorfor er dette din yndlingsstilling? Anonymkode: 8d5b4...6bb
Frkego Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Misjonær, jeg på topp eller at vi ligger mot hverandre på siden. Da får jeg lettest orgasme samt at det er nært og jeg får virkelig kjenne mannens begjær. Jeg liker også godt følelsen av at mannen beundrer meg når jeg rir ham. Doggy er favoritten de gangene jeg vil ha det litt røft eller når vi skal ha en kjappis.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 For intimitet ridd, får skifte mellom å se den spekatulære kroppen hennes mens hun slipper seg løs og nytter, eller holdt og få føle kroppen hennes mot min og det blir da lettere for meg å kunne dytte tilbake. Mens doggy for kjapt og hun vet hvordan hun kan stenge bena for at det skal bli ekstra trangt å godt som får meg til å komme hardt. Anonymkode: 7fe98...7db
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Doggy. For da kan jeg dra på max. Anonymkode: dbce5...a4f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 På sofa, med potetgull og Netflix Anonymkode: c795e...a0f 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På sofa, med potetgull og Netflix Anonymkode: c795e...a0f Dette. Om spørsmålet er stilling i en seksuell kontekst, så er det misjonæren. Orker ikke drive å bytte bare for å bytte. For min del er ikke variasjon viktig. Jeg vil ha det jeg liker best hver gang, og det er misjonær. Ikke noe poeng i å variere/bytte. Anonymkode: 256ff...3ec
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): På sofa, med potetgull og Netflix Anonymkode: c795e...a0f Ventet på den. Kommer en slik «spørsmålet ditt kan misforstås» i hver tråd her inne, derfor er det en klisje. Anonymkode: 8d5b4...6bb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Elsker doggy. Mannen holder godt tak i hoftene mine og støter godt til. Da kommer jeg veldig fort ☺️👍 Anonymkode: a73f3...03b
Miss91 Skrevet 10. september 2023 #9 Skrevet 10. september 2023 Misjonær ved penetrering, 69 uten penetrering.
Even Tuell Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 Hun rir meg, gjerne når jeg sitter litt oppreist og kosekline mens hun rir meg sakte. Digg å kjenne at jeg dypt inni henne mens vi er tett på hverandre. Da kan jeg også tydelig se hennes nytelse. Stillingen passer også fint etter at man har kommet. Da kan vi kose og kline og sånt mens vi puster litt ut. Bonuspoeng om vi teaser hverandre litt og aldri lar den andre slippe helt ut. Klarer vi en runde to mens jeg fremdeles er inni henne? 😉 1
Miss91 Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 Even Tuell skrev (2 minutter siden): Hun rir meg, gjerne når jeg sitter litt oppreist og kosekline mens hun rir meg sakte. Digg å kjenne at jeg dypt inni henne mens vi er tett på hverandre. Da kan jeg også tydelig se hennes nytelse. Stillingen passer også fint etter at man har kommet. Da kan vi kose og kline og sånt mens vi puster litt ut. Bonuspoeng om vi teaser hverandre litt og aldri lar den andre slippe helt ut. Klarer vi en runde to mens jeg fremdeles er inni henne? 😉 Det er deilig🤩
feliek54 Skrevet 10. september 2023 #12 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er din yndlingsstilling, og hvorfor er dette din yndlingsstilling? Anonymkode: 8d5b4...6bb
feliek54 Skrevet 10. september 2023 #13 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er din yndlingsstilling, og hvorfor er dette din yndlingsstilling? Anonymkode: 8d5b4...6bb Jeg kan liker flere stillinger, men viktig at dame nyter. Men jeg har en spesial stilling der pikken treffer både klitoris og g-punkt samtidig. det er en variant av misjonær som jeg ikke har funne i noen oversikt.
Even Tuell Skrevet 10. september 2023 #14 Skrevet 10. september 2023 2 minutter siden, feliek54 said: Jeg kan liker flere stillinger, men viktig at dame nyter. Men jeg har en spesial stilling der pikken treffer både klitoris og g-punkt samtidig. det er en variant av misjonær som jeg ikke har funne i noen oversikt. Kan du beskrive den stillingen? En stilling som treffer flere gode punkter samtidig er jo gull verdt å kjenne til. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #15 Skrevet 11. september 2023 Jeg liker godt på siden bakfra. Nydelig. Anonymkode: df15d...d00
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #16 Skrevet 11. september 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Dette. Om spørsmålet er stilling i en seksuell kontekst, så er det misjonæren. Orker ikke drive å bytte bare for å bytte. For min del er ikke variasjon viktig. Jeg vil ha det jeg liker best hver gang, og det er misjonær. Ikke noe poeng i å variere/bytte. Anonymkode: 256ff...3ec At favoritten din er å ligge på rygg uten å trenge bevege deg harmonerer ganske godt med at du ellers liker sofa, chips og Netflix Anonymkode: 6fbdd...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #17 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At favoritten din er å ligge på rygg uten å trenge bevege deg harmonerer ganske godt med at du ellers liker sofa, chips og Netflix Anonymkode: 6fbdd...7bf Rent bortsett fra at jeg er mann, og at det er dama mi som ligger på rygg, så har du sikkert rett. Utover det, så hadde jeg vært villig til å sette en del penger på at jeg er i bedre fysisk forfatning en deg 😊👌🏼 Anonymkode: 256ff...3ec
Bamseklemmer Skrevet 11. september 2023 #18 Skrevet 11. september 2023 (endret) Spooning etter en liten middagshvile på sofan eller andre steder.. når hun febrilsk prøver å få den inn, uten at hun bruker hendene sine. Det er et samspill av stor kunst, og få lirken den forbi trusa hennes.. men med mye hjelp fra masse lystdråper, vrikkende underliv, steinhard pikk og iver, smetter den alltid på plass. Bonusen av å være såå tålmodig og bli såå kåt er skyhøy, det høres iallefall slik ut på oss🥰😘🎶 Endret 11. september 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #19 Skrevet 11. september 2023 Når hun ligger på rygg på senga med hodet utenfor kanten, og jeg står og munnknuller henne langt ned i halsen. Anonymkode: f4600...27c
Gjest Elooon Skrevet 11. september 2023 #20 Skrevet 11. september 2023 Faen det er vanskelig å velge fordi jeg elsker alle stillinger, men tror jeg må velge riding og misjonær. Jeg elsker mest mulig kroppskontakt under sex og ikke minst under orgasmene. Å holde hverandre/ligge på hverandre da blir jo som å kjenne hverandres nytelse🥲
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå