Gå til innhold

Dere som har hatt små blødninger i 1.trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt en sammenhengende blødning, så har den gitt seg men ikke kommet tilbake? 

Jeg har hatt en liten blødning i 2-3 dager, så hadde jeg 1-2 dager opphold også begynte det å små blø litt igjen.. Det er snakk om veldig små mengder uten smerter. 

Noen som kan kjenne seg igjen i dette? 

Anonymkode: 08a5b...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det forrige svangerskap. Første blødning i uke 9-10 og neste i uke 12 ca. Det gikk fint for oss, var på ultralyd i uke 13 😊

Anonymkode: 3e4da...576

Skrevet

Friskt blod eller spotting? Spotta av og på  gjennom hele svangerskapet, fødte et friskt barn til termin.

Anonymkode: 73e40...437

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har dere hatt en sammenhengende blødning, så har den gitt seg men ikke kommet tilbake? 

Jeg har hatt en liten blødning i 2-3 dager, så hadde jeg 1-2 dager opphold også begynte det å små blø litt igjen.. Det er snakk om veldig små mengder uten smerter. 

Noen som kan kjenne seg igjen i dette? 

Jeg hadde små friske blødninger sporadisk frem til uke 8. Noen dager med, noen dager uten. Alt fint i magen fremdeles, nå i 2.trimester ☺️

Anonymkode: 68b90...445

Skrevet

Det var for det meste hver dag, men kunne også være et opphold på et par dager før det startet igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Friskt blod eller spotting? Spotta av og på  gjennom hele svangerskapet, fødte et friskt barn til termin.

Anonymkode: 73e40...437

Spotting:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg hadde det forrige svangerskap. Første blødning i uke 9-10 og neste i uke 12 ca. Det gikk fint for oss, var på ultralyd i uke 13 😊

Anonymkode: 3e4da...576

Såå bra!😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde små friske blødninger sporadisk frem til uke 8. Noen dager med, noen dager uten. Alt fint i magen fremdeles, nå i 2.trimester ☺️

Anonymkode: 68b90...445

Såå godt å høre😊

• Hjerte 1
Skrevet
Arkana skrev (6 minutter siden):

Det var for det meste hver dag, men kunne også være et opphold på et par dager før det startet igjen. 

Takk for at du deler!😊

Skrevet

Vil bare legge til at jeg hadde småblødninger hele første trimester i alle svangerskap. Så jeg vet alt om hvor bekymret man blir og nervøs hver gang man går på toalettet for man vil jo ikke se blod, men det trenger heldigvis ikke bety at det går galt. :) 

Skrevet
Arkana skrev (5 minutter siden):

Vil bare legge til at jeg hadde småblødninger hele første trimester i alle svangerskap. Så jeg vet alt om hvor bekymret man blir og nervøs hver gang man går på toalettet for man vil jo ikke se blod, men det trenger heldigvis ikke bety at det går galt. :) 

Huff ja, det er helt forferdelig! Takk for at du sier det!😊

Skrevet

Jeg hadde av og på småblødninger i nesten hele første trimester. Det var alle nyanser av rosa, rødt, brunt, klumpete, koagulert, slimete, mye, lite, ALT. Noen dager sammenhengende, noen dager uten. Og det gikk fint:)

Anonymkode: d76f1...375

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde av og på småblødninger i nesten hele første trimester. Det var alle nyanser av rosa, rødt, brunt, klumpete, koagulert, slimete, mye, lite, ALT. Noen dager sammenhengende, noen dager uten. Og det gikk fint:)

Anonymkode: d76f1...375

Tusen takk for at du deler!  Veldig godt å høre at det gikk fint!😊

Skrevet

Blødninger til og fra gjennom tre svangerskap. Kraftige blødninger med første som ved kraftig menstruasjon. Sparsom menstruasjon med andre og sporadiske mindre blødninger med tredje. Tre friske barn. Det kunne komme flere dager i uken eller månedlig uten sammenheng med syklus 

Anonymkode: 440db...07a

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Blødninger til og fra gjennom tre svangerskap. Kraftige blødninger med første som ved kraftig menstruasjon. Sparsom menstruasjon med andre og sporadiske mindre blødninger med tredje. Tre friske barn. Det kunne komme flere dager i uken eller månedlig uten sammenheng med syklus 

Takk for at du deler!😊

Fikk du noen forklaring på hvorfor det kom?

Skrevet

For min del har spotting/blødninger dessverre betydd abort. Etter ca en uke har blødningen økt på, og samtidig med magesmerter gjort at jeg ikke har vært i tvil. Men, som du ser er det flere som også opplever dette hvor det ender i fullbårent svangerskap. 

Det er virkelig altoppslukende når det står på, husker jeg var på toalettet for å sjekke hele tiden i disse periodene. 

Håper alt går bra for din del ❤️

Anonymkode: a2ffe...895

Skrevet

Jeg har blødd i alle mine svangerskap, gikk bra 2 av 3 ganger. Siste eskalerte blødningen over en periode på 4 uker, ingen smerter, men endte dessverre i SA.

4 veldig tunge uker, og skjønner godt redselen din. Fastlegen kan nok henvise deg til ultralyd for å se at alt ser bra ut. Husk at veldig mange blør i første trimester, og det går heldigvis bra for de fleste❤️

Anonymkode: a6bce...d2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har blødd i alle mine svangerskap, gikk bra 2 av 3 ganger. Siste eskalerte blødningen over en periode på 4 uker, ingen smerter, men endte dessverre i SA.

4 veldig tunge uker, og skjønner godt redselen din. Fastlegen kan nok henvise deg til ultralyd for å se at alt ser bra ut. Husk at veldig mange blør i første trimester, og det går heldigvis bra for de fleste❤️

Anonymkode: a6bce...d2d

Tusen takk for at du deler❤️ Er klart for tidlig ultralyd denne uken, men det er blitt en ting man gruer seg til når man har hatt blødninger

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For min del har spotting/blødninger dessverre betydd abort. Etter ca en uke har blødningen økt på, og samtidig med magesmerter gjort at jeg ikke har vært i tvil. Men, som du ser er det flere som også opplever dette hvor det ender i fullbårent svangerskap. 

Det er virkelig altoppslukende når det står på, husker jeg var på toalettet for å sjekke hele tiden i disse periodene. 

Håper alt går bra for din del ❤️

Anonymkode: a2ffe...895

Veldig synd at det ikke går bra for alle❤️ Men fint å høre begge sider. 
Jeg får bare håpe det går fint😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk for at du deler!😊

Fikk du noen forklaring på hvorfor det kom?

Hematomer ble observert noen ganger med første. Ingen forklaring med de to andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...