Gå til innhold

Oppsummering av forsøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er til IVF på riksen, og som jeg oppfatter det er det nye leger fra kontroll til kontroll. Nye ansikter hver gang. Det er i og for seg greit, men jeg lurer på om det er noen av de som har spesielt ansvar for min behandling der?
Skjønner at jeg kanskje skulle ha spurt der, men jeg tenkte ikke på det før nå 😅 Noen som har oversikten, og evaluerer forsøkene så å si. Noen som kan mene noe om hvordan det har gått og hva som eventuelt bør prøves for å få bedre resultater. Andre som ha vært på riksen som har skjønt hvordan det funker der? En annen ting er når får man vite hvor mange embryoer man ev har på frys. Når jeg satte inn skulle de fortsatt dyrke noen men har ikke fått noe mer info om de. 

Anonymkode: 37163...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det er på Riksen, men jeg har en overlege som har det overordnede ansvaret og oversikten over min behandling selv om jeg treffer nye leger hver gang.  Er nok varierende hvordan de gjør det.

Anonymkode: f4805...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte overlegen man snakket med på forsamtalen bestemte hvordan ting skal gjøres egentlig. 

Får brev en eller gang i posten og beskjed på innsett eller via telefonsamtale der de forteller at det ikke blir innsett. 

Anonymkode: 3d6c6...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...