AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg er i første trimester med mitt første barn, og jeg føler meg ikke vel i noen av klærne mine. Jeg orker ikke at noe strammer over magen, eller egentlig noe sted. Samtidig har jeg en jobb som krever at jeg må kle meg sånn noenlunde pent. Er det noen her som har tips om klær dere elsket i første trimester, før magen kom og dere begynte å bruke gravidklær? Alle tips tas imot med takk! Anonymkode: d9b76...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg kunne fortsatt bruke mange av mine vanlige klær, siden jeg ofte går i kjoler på jobb (kontorjobb). Kjøpte meg gravidtightser som går høyt over magen - veldig komfortable. Og gravidstrømpebukser. Anonymkode: 679ab...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg brukte gravidstrømpebukser og romslige kjoler. Romslige kjoler finnes jo i alt fra veldig casual til veldig formelle, så regner med du finner noe som passer til jobben. Hvis du i tillegg finner noen med knepping har du perfekte kjoler til amming senere Anonymkode: 428f4...766 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 10. september 2023 #4 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg bruker mye kjoler i svangerskapet, da det ikke er behagelig med plagg som strammer over magen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Del Skrevet 10. september 2023 Gravidstrømpebukser og tights under kjole funker veldig bra. Ellers synes jeg det er fint med oversized skjorter/bluser over svarte bukser - og da finnes det massevis av bukser som ser fine og pynta ut, men som føles behagelige:) Anonymkode: a9bdc...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg gikk mye i joggebukse i første trimester fordi jeg hadde så mye luftsmerter i magen og var oppblåst. Ellers passet alle klærne, og på dagtid tok jeg jeans eller kjole. Kjøpte gravidklær i midten av trimester 2 da jeg faktisk fikk mage. Anonymkode: 4c0b7...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 11. september 2023 #7 Del Skrevet 11. september 2023 gikk mest i kjoler, og gravidtights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicchi Skrevet 11. september 2023 #8 Del Skrevet 11. september 2023 Er gravid for andre gang og hoppet rett inn i de gamle gravidklærne i uke 7. Var så kvalm og orket ikke at noe presset på magen. Men så var dette i sommerferien da, så slapp å tenke på dress code på kontoret og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Del Skrevet 11. september 2023 Er 6 uker på vei og bruker foreløpig mine vanlige klær uten problem. Gruer meg til å måtte begynne å stresse med mammaklær 🥵 Anonymkode: 50639...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #10 Del Skrevet 11. september 2023 I tillegg til kjoler som de over skriver, så hadde jeg et par bukser som ser litt ut som smale dressbukser med strikk i livet og glidelås på siden (kjøpte en str større) og brukte disse ganske lenge. Så fine ut på kontor men behagelig rundt magen. Anonymkode: 5bc6e...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #11 Del Skrevet 11. september 2023 Sliter med det samme, er i uke 8+ og synes at jeanser eller bukser soms strammer på magen er noe hark, samtidig som jeg har aldri vært noe kjoledame på jobb, ser ikke for meg foreløpig å bli det heller men får se etterhvert.. akuratt nå går jeg i en bukse som ser ut som dressbukse men har snøring i livet og er litt romslig så jeg drar den langt over mage, og gjerne løs topp.. gleder meg hver dag til å hoppe i en løsere hjemmetøy. Anonymkode: bcc01...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå