AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Remulade og majones? Skal lage lunsj til en veninne som spiser laktosefritt. Kan ikke se på innholdsfortegnelse at de inneholder laktose. Hva med melkeprotein? Anonymkode: e2ad8...fc3
Brunhilde Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Det skal vel ikke være noen av delene i (ekte) majones eller remulade?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Majones og remulade er egg og olje, så ikke noe melkeprotein eller melkesukker. Anonymkode: da38a...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Majones og remulade er egg og olje, så ikke noe melkeprotein eller melkesukker. Anonymkode: da38a...d3c Takk☺️måtte bare dobbeltsjekke😅 Anonymkode: e2ad8...fc3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 De skal ikke inneholde noe melkeprotein😊 Jeg bruker å lage aioli til min venninne med melkeproteinallergi, og det skal være samme base i både majones og remulade. Anonymkode: 8f619...0ce
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): De skal ikke inneholde noe melkeprotein😊 Jeg bruker å lage aioli til min venninne med melkeproteinallergi, og det skal være samme base i både majones og remulade. Anonymkode: 8f619...0ce Vil du dele oppskrift🙏Jeg kjøper en cæsar salat med aioli, og den er kjempegod. Men har aldri laget det selv. Hva brukes det til ellers? Anonymkode: e2ad8...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå