AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Begge ca. 40 år og begge har lange samboerforhold/ ekteskap bak seg. Kvinne nr. 1 sier hun stortrives som singel, nyter friheten og tenker aldri på kroppskontakt, nærhet og sex når hun er singel, dette tenker hun kun på når hun er i et forhold. Kvinne nr. 2 savner nesten desperat nærhet, intimitet, kroppskontakt og sex, og kan gjerne syte og klage litt subtilt over singellivet. Hun ønsker også ny kjæreste raskt. Er begge situasjoner tegn på at de er bitre? Eller opplever de bare singeltilværelsen forskjellig? Anonymkode: 61e76...27a 1
Cata Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 De opplever singeltilværelsen forskjellig og ingen av dem er bitre. 28 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Nr 1 er mest bitter, men har vanskeligheter med å både innse det og å være ærlig Anonymkode: 16678...13e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Jeg tror ikke du vet hva bitter betyr. Anonymkode: b4c20...429 23 2 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Ingen av de er bitre Anonymkode: 3b5d9...d72 6 3
Million Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 (endret) Hæ? Hvorfor i alle dager MÅ man være bitter, bare fordi man er godt voksen og singel kvinne? Er det eneste saliggjørende her i livet å ha en kjæreste/samboer? Er det sånn at folk anser det for å være UMULIG å være lykkelig og tilfreds med livet som singel, og særlig hvis man er kvinne i tillegg? Nei. Det stemmer ikke!! Jeg er i femtiårene, og har ingen lyst på partner overhodet. Har det helt fint som singel etter at jeg valgte å skille meg for noen år siden. Det er rett og slett deilig å være singel. Jeg tror ikke jeg har hatt en bitter streiftanke en gang i årene som har gått. Jeg fikk det som jeg ville, jeg ville skilles og være singel. Glad for det. Jeg vil ikke påstå at noen av de to ovenfornevnte nødvendigvis er "bitre". Hvis du påstår du ser "tegn på at de er bitre" så tillegger du dem følelser du ikke aner om de har! Endret 10. september 2023 av Million 7 2 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Ingen er bitre. Begge kan få all den sex og kroppskontakt de ønsker. Jeg kjenner flest av type 3; Har vært singel noen år, har 1-3 elskere, men ønsker ikke å flytte sammen med dem, bli kjent med deres barn og foreldre, begynne hele den karusellen på nytt. Anonymkode: 491c3...2cf 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #9 Skrevet 10. september 2023 Noen menn og unge kvinner har bare bestemt seg for at kvinner over 40 er bitre, fordi de mener at de bør være det. Men de fleste er ikke det. Anonymkode: bba95...1e5 10 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 Jeg er nr. 1, og jeg finnes ikke bitter. Hvorfor skulle jeg være det? Anonymkode: 6fd81...b0c 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Begge ca. 40 år og begge har lange samboerforhold/ ekteskap bak seg. Kvinne nr. 1 sier hun stortrives som singel, nyter friheten og tenker aldri på kroppskontakt, nærhet og sex når hun er singel, dette tenker hun kun på når hun er i et forhold. Kvinne nr. 2 savner nesten desperat nærhet, intimitet, kroppskontakt og sex, og kan gjerne syte og klage litt subtilt over singellivet. Hun ønsker også ny kjæreste raskt. Er begge situasjoner tegn på at de er bitre? Eller opplever de bare singeltilværelsen forskjellig? Anonymkode: 61e76...27a Bitterhet er mer når du eksempelvis kaster alle menn under bussen fordi du hadde en dårlig opplevelse, eller forhold med en mann. Bitterhet er om du er sjalu på alle venninnene dine som har fungerende forhold, og får oppmerksomhet fra menn. Bitterhet er når du skylder på alle andre enn deg selv for situasjonen du er i. Anonymkode: d4b2b...d17 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #12 Skrevet 10. september 2023 Hva de tenker om sex, om de ikke tenker på det eller savner det er begge helt normale situasjoner Bitter tenker jeg er når man begynner å skape seg et verdensbilde hvor det aldri kan bli noen kroppskontakt noen sinne igjen selv om de ønsker det, fordi alle av et kjønn i Norge eller verden er fæle. Det må være et element av negativitet som virkelig setter dem i saksa slik at de ikke kommer seg ut. Anonymkode: 41800...02f 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #13 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er nr. 1, og jeg finnes ikke bitter. Hvorfor skulle jeg være det? Anonymkode: 6fd81...b0c Og jeg er nr. 2, riktignok syter jeg ikke over singellivet. Kan stadfeste at jeg savner å ha en mann i livet mitt, en å dele livet og hverdagene med, men det er ikke syting eller klaging, bare et ønske om hvordan jeg ønsker fremtiden blir når jeg møter riktig mann. Jeg er heller ikke bitter, og forstår heller ikke hvorfor jeg skulle være det. Anonymkode: 9a561...af6 6
Gjest Elooon Skrevet 10. september 2023 #14 Skrevet 10. september 2023 Ingen av de trenger være bitter eller begge kan være bitter. Kan ikke jeg vite når det er folk jeg ikke kjenner. Tenker mer at folk er bitter når de angriper andre og snakker stygt om noen for å føle seg selv bedre, ellers er det vanskelig å vite hvem som er bitter og ikke bitter. Hvis jeg må velge så tipper jeg kvinne nr 1. Fordi jeg tror ikke noe særlig på at folk ikke trenger kroppskontakt og sex som singel også, med mindre hun er aseksuell. Derfor tenker jeg det kan være en bitter løgn hun prøver å fortelle seg selv.
Natta1980 Skrevet 10. september 2023 #15 Skrevet 10. september 2023 Her kommer det jo mye an på personene. Enkelte stortrives som single, andre bare må være i et forhold. Kjenner flere i 40 årene som aldri etablerte seg men hopper fra forhold til forhold som tenåringer. De bare klarer ikke å være single. Her er det stor forskjell på personlighetstyper.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #16 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge ca. 40 år og begge har lange samboerforhold/ ekteskap bak seg. Kvinne nr. 1 sier hun stortrives som singel, nyter friheten og tenker aldri på kroppskontakt, nærhet og sex når hun er singel, dette tenker hun kun på når hun er i et forhold. Kvinne nr. 2 savner nesten desperat nærhet, intimitet, kroppskontakt og sex, og kan gjerne syte og klage litt subtilt over singellivet. Hun ønsker også ny kjæreste raskt. Er begge situasjoner tegn på at de er bitre? Eller opplever de bare singeltilværelsen forskjellig? Anonymkode: 61e76...27a Hva tilsier at noen av de er bitter? Anonymkode: 77374...aa4 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #17 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge ca. 40 år og begge har lange samboerforhold/ ekteskap bak seg. Kvinne nr. 1 sier hun stortrives som singel, nyter friheten og tenker aldri på kroppskontakt, nærhet og sex når hun er singel, dette tenker hun kun på når hun er i et forhold. Kvinne nr. 2 savner nesten desperat nærhet, intimitet, kroppskontakt og sex, og kan gjerne syte og klage litt subtilt over singellivet. Hun ønsker også ny kjæreste raskt. Er begge situasjoner tegn på at de er bitre? Eller opplever de bare singeltilværelsen forskjellig? Anonymkode: 61e76...27a Jeg var som nr.1 før jeg giftet meg, og jeg var ihvertfall ikke bitter. Ikke alle har et stort behov for tosomhet. Er ingenting bittert i det. Anonymkode: 26bb3...139
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #18 Skrevet 10. september 2023 Nr 1 er fornøyd med livet, nr 2 ønsker seg kjæreste. Forstår ikke hvor bitterhet kommer inn i bildet på noen av dem. De fleste har vel noe de kunne ønsket i livet, uten at de er bitre. Anonymkode: 43935...e27 5
NiceOrNothing Skrevet 10. september 2023 #19 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge ca. 40 år og begge har lange samboerforhold/ ekteskap bak seg. Kvinne nr. 1 sier hun stortrives som singel, nyter friheten og tenker aldri på kroppskontakt, nærhet og sex når hun er singel, dette tenker hun kun på når hun er i et forhold. Kvinne nr. 2 savner nesten desperat nærhet, intimitet, kroppskontakt og sex, og kan gjerne syte og klage litt subtilt over singellivet. Hun ønsker også ny kjæreste raskt. Er begge situasjoner tegn på at de er bitre? Eller opplever de bare singeltilværelsen forskjellig? Anonymkode: 61e76...27a Tipper at dette er skrevet av en ( bitter ) mann , som så gjerne ønsker at kvinner som er single , er like bitre som han😂 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #20 Skrevet 10. september 2023 Ingen av de er bitre. En av de savner litt kjæreste, men ikke desperat. Så hun venter til den rette dukker opp. Første nyter å være uten mann. For kvinner er ofte menn noe de må ta seg av. Med menn følger det mer jobb. Det ER digg å velge middag selv, vaske etter seg selv bare. Slippe sexmaset. Mange menn er fryktelig opptatt av kvinnekroppen. Kunne kle av seg i fred er flott for mange kvinner i perioder 😅 Anonymkode: 6f787...e8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå