AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Mine foreldre hinter om at jeg behandler treåringen som en baby, at jeg ikke setter ned foten nok, at jeg lar barnet bestemme og at jeg ikke passer på å ha et liv uten familien. Barnet er 3 år, men i mine øyne er det fortsatt svært ungt og har det best og er rolig når vi tre er samlet og har det fint sammen. Jeg jobber på dagtid og den tar mye av min energi og kapasitet. Når jeg kommer hjem ønsker jeg bare tilbringe tid med mannen og barnet vårt. Jeg har ingen hobbyer utenfor huset, trener ikke, og møter ikke venner på ettermiddagen/kveldstid. Men vi er sosiale i helgene og møter familie og venner da. Akkurat nå savner jeg det ikke heller. Har kontakt med en del venner på sosiale media og enkelte ringer jeg på telefonen. Det er ikke mange som inviterer meg til noe, og hvis de gjør det i tiden barnet er våken sier jeg nei uansett. Anonymkode: 38332...efe
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Vi har det akkurat som dere. Har også en 3 åring 😊 Jeg savner ikke å gjøre mer på nåværende tidspunkt, da dagene liksom er "fulle". Aldri fått klager på det, men så er vår familie mest opptatt av seg å sitt, da 😄 Anonymkode: 664a5...f1f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Så lenge du er fornøyd med hvordan ting er så drit i alle andres meninger. Du har funnet en balanse som passer deg og dine. Det er det viktigste. Anonymkode: 98993...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå