Gå til innhold

Kunstig kjøtt

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Som vegetarianer, har du ikke betenkeligheter med hva det kan gjøre med bakteriefloraen i tarmene dine? Vegetarianere har jo en annen bakterieflora enn kjøttspisere, og jeg vet med meg selv at det gir smerter i magen hvis jeg en sjelden gang spiser kjøtt. Vegetariske "kjøtt"erstatninger er jo faktisk ikke det samme som kunstig fremstilt kjøtt.

Det ville jo selvfølgelig vært en gradvis tilvenning.

Gjest GreenSky
Skrevet
Æsj, nei det høres ekkelt ut..................

Og at et dyr må dø for at kjøttetere skal bli mette, er det mindre ekkelt?

Skrevet

Ja det tror jeg at jeg hadde spist. Ypperlig mulighet til å slutte å spise dyr, som jeg fortsatt spiser selv om det gir meg dårlig samvittighet.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg synes dette var et riktig bra tiltak av matprodusentene!

Jeg er vegetarianer av ressurshensyn, men har klart meg såpass lenge uten kjøtt og savner det ikke, så jeg ville likevel ikke begynt å spise det.

Gjest Catwoman
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg å spise. Har klart meg fint uten kjøtt over halvparten av livet mitt. Så å begynne å spise igjen noe som i realiteten er kjøtt, bare at det ikke kommer fra døde dyr, det har jeg ikke noe behov for.

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Jeg ville helt klart spist det hvis jeg med sikkerhet visste det var totalt ufarlig.Tanken på å slippe å spise levende dyr må jo være greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...