AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Del Skrevet 10. september 2023 Hvilke radiokanaler liker dere best? Mine favoritter er: 1. KISS. 2. Radio Rock. 3. P10 Country. Jeg synes de har mye bra musikk Anonymkode: 8ef67...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 10. september 2023 #2 Del Skrevet 10. september 2023 NRK P13. Stjernepose er et utrolig bra program! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Del Skrevet 10. september 2023 PRM. Anonymkode: 561b5...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Del Skrevet 10. september 2023 P1, P6 Country, P13, P3 sånn ca i den rekkefølgen. Anonymkode: 29fd9...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): P1, P6 Country, P13, P3 sånn ca i den rekkefølgen. Anonymkode: 29fd9...36d P10 Country skulle det vel være. Anonymkode: 29fd9...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Del Skrevet 10. september 2023 Det finnes ingen gode radiokanaler idag; dagens radio er woke, kommersielt søppel som sender den ene låta lik den andre, og programlederne har personlighet som en vissen kålrot. Norsk radio døde med Nite Rocket og Rune Kjelldahl; slutten på epoken med sprudlende lokalradio som hadde sin storhetstid i de analoge 1980- og 1990-årene. Anonymkode: c8b52...3ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 10. september 2023 #7 Del Skrevet 10. september 2023 Gå inn på radio.garden Finn en obskur plass i eksempelvis Midtvesten i USA. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes ingen gode radiokanaler idag; dagens radio er woke, kommersielt søppel som sender den ene låta lik den andre, og programlederne har personlighet som en vissen kålrot. Norsk radio døde med Nite Rocket og Rune Kjelldahl; slutten på epoken med sprudlende lokalradio som hadde sin storhetstid i de analoge 1980- og 1990-årene. Anonymkode: c8b52...3ca Og hvis noen vil forsvare dagens radio, så kom med et eksempel på en programleder som er like stor i kjeften som Rune Kjelldahl, her i et opptak fra 1997 ... http://www.dracula.no/radio/nite.rocket-1997-1.mp3 ... og har i dagens woke samfunn mot til å si ting som dette; sitat fra fra Radionytt fra 2001: Ansvarlig redaktør i Radio Nite Rocket, Rune Kjelldahl, sier til avisen at de uheldige elementene ved stasjonen fra tidligere er borte, og på spørsmål om hvorfor de fastholder navnet sier han : - Vi står ved navnet og ikke ved profilen. Man kan ikke bytte navn til "Glade Jul Radio", så er alt bra, sier Kjelldahl, som understreker at stasjonen vil være mot rasisme og mot vold. Stasjonen har tidligere også blitt kritisert for å ha sexleker på lufta. - Der har vi ikke blitt noe bedre, sier Rune Kjelldahl. - Vi kommer til å være litt mannssjåvinistiske og sexistiske, og hvis noen vi protestere, så driter jeg i det, sier han.På spørsmål om hvorfor Radio Nite Rocket ikke vil vedta Vær Varsom- og Redaktørplakaten, sier han : - Jeg kjenner ikke innholdet i plakaten eksakt. Den har jeg ikke giddet å lese. Jeg følger norsk lov og egen moral, sier han. Anonymkode: c8b52...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 14. september 2023 #9 Del Skrevet 14. september 2023 On 9/10/2023 at 9:26 PM, AnonymBruker said: Det finnes ingen gode radiokanaler idag; dagens radio er woke, kommersielt søppel som sender den ene låta lik den andre, og programlederne har personlighet som en vissen kålrot. Norsk radio døde med Nite Rocket og Rune Kjelldahl; slutten på epoken med sprudlende lokalradio som hadde sin storhetstid i de analoge 1980- og 1990-årene. Anonymkode: c8b52...3ca Nite rocket var bare ræl som man hørte på nettopp fordi det var så parodisk dårlig at det ble morsomt. Husker de hadde innringerkonkurranse der man skulle gjette hva som lå i en skuff i studioet deres. Ble vunnet av en kar som jobbet der. Der hadde du nivået på Nite rocket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 14. september 2023 #10 Del Skrevet 14. september 2023 Når det gjelder bra radiokanaler er det tynt. P13 er for meg det beste her i Norge. BBC Radio 4 er bra, BBC radioappen er i det hele tatt veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 Tomas77 skrev (8 timer siden): Når det gjelder bra radiokanaler er det tynt. P13 er for meg det beste her i Norge. BBC Radio 4 er bra, BBC radioappen er i det hele tatt veldig god. De med god musikksmak hører på P13, de som ikke bryr seg, P4. Enig? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 14. september 2023 #12 Del Skrevet 14. september 2023 2 hours ago, DeLorean said: De med god musikksmak hører på P13, de som ikke bryr seg, P4. Enig? 😉 P4 og Radio Norge spiller det samme settet dag etter dag, år etter år. Det er fascinerende. Det må være en regel et sted som forplikter dem til å spille One Night In Bangkok minst hver annen time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september 2023 #13 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 21.26): Det finnes ingen gode radiokanaler idag; dagens radio er woke, kommersielt søppel som sender den ene låta lik den andre, og programlederne har personlighet som en vissen kålrot. Norsk radio døde med Nite Rocket og Rune Kjelldahl; slutten på epoken med sprudlende lokalradio som hadde sin storhetstid i de analoge 1980- og 1990-årene. Anonymkode: c8b52...3ca Der tok du nesten ordene ut av min munn. Nite Rocket var helt fantastisk og herlig politisk ukorrekt. Husker jeg syntes det var så spennende å høre på, spesielt den tiden det var så mye bråk rundt dem. Trist at Rune døde så ung, han var en fantastisk fyr med en morsom og sprudlende personlighet. Og langt fra noen nynazist som mange dessverre trodde. Radio pluss som sendte før nite rocket på 102 var også veldig bra. Savner dem også. Ikke like rocka som Rune og nite rocket så klart, men de spilte mye bra musikk og hadde morsomme radioverter. Var også mulig å få ønskelåter og radiovertene spilte den musikken de selv ville, så da ble det til at man hørte mest på de med lik musikksmak som en selv. Dagens radio er zzzzznork og spiller den samme musikken opp og opp igjen. Eneste som går an er Radio Rock, men jeg hører nesten aldri på radio mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 14. september 2023 #14 Del Skrevet 14. september 2023 NRK p1. Utakt, p.i.l.s og Felbergs loft er perfekt for meg. Savner Kåbbåi og Herreavdelingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Del Skrevet 14. september 2023 Nrk P1, P2 og Jazz. Anonymkode: 33324...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 14. september 2023 #16 Del Skrevet 14. september 2023 Historyradio.org (nettradio) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. september 2023 #17 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Hvis jeg hører lineær radio, hører jeg så godt som bare på NRK. Mest P2, men også Nyheter og litt på Klassisk og Folkemusikk. Edit: Forresten, det er ikke helt sant at jeg bare hører på NRK. Det hender jeg hører lineærradio på svensk via appen til Sveriges Radio og finsk via appen til Yle. Endret 14. september 2023 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #18 Del Skrevet 23. september 2023 NRK-kanaler: P2, P1, Klassisk eller Jazz Reklamefinansierte kanaler: P6 rock Anonymkode: 5529e...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå