AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Lukten går utover husstanden. Jeg har sagt til han at han får rengjøre den regelmessig men den blir liggende å stanke. Er det for drastisk av meg å hive den i søpla? Kostet nesten 1000 kr så vet ikke.. Anonymkode: acf5d...05a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Så hvor legger han den? Mener du det er innafor at menn også kan kaste sexleketøyene til kvinnene hvis de ikke vaskes og pakkes pent bort etter bruk? Anonymkode: 4bb39...b3d 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Jeg ville nok sørget for at den «forsvant», ja🙈 Anonymkode: a3063...2ce 7
Andro Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Da har han vel generelt sviktende hygiene? Det er så usexy som det kan bli. Jeg tror at jeg hadde kasta ut både mannen og dingsen. Spray for sexleketøy er superenkelt å bruke. Spray, skyll, tørk og legg bort. 10 2
Gjest Elooon Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Det skal jo ikke lukte! Høres ut som er fyr som bør få bedre hygiene. Alle voksne mennesker bør ha god hygiene fordi dårlig hygiene er turn off for de aller fleste. Lær fyren å vaske seg og sexleketøyene skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Elooon skrev (1 time siden): Det skal jo ikke lukte! Høres ut som er fyr som bør få bedre hygiene. Alle voksne mennesker bør ha god hygiene fordi dårlig hygiene er turn off for de aller fleste. Lær fyren å vaske seg og sexleketøyene skikkelig. Dette handler ikke om å vaske seg. Hvis du lar en Fleslight el.l bli liggende, full av sæd, så gror det fort inni der, og lukter. Anonymkode: c890e...243 2
Gjest Elooon Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dette handler ikke om å vaske seg. Hvis du lar en Fleslight el.l bli liggende, full av sæd, så gror det fort inni der, og lukter. Anonymkode: c890e...243 Står ingenting i HI om at det er sæden som blir liggende, og jeg regner med folk tørker opp kroppsvæsker etter seg fordi det er det som er vanlig og en selvfølge. I alle fall for meg og folk jeg er med/har vært borti. Aldri opplevd noen som lar sæd, vaginasaft osv bli liggende å lukte. Det er bare ekkelt. At noen lar det blir liggende er for meg ett sterkt tegn på dårlig hygiene. Uansett grunnen, folk skal vaske seg og sexleketøyet sitt. Hverken folk eller leketøy skal lukte. Det skal være skinnende rent og lukte vakkert🤩 Endret 10. september 2023 av Elooon
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Putt den i en plastpose med zip lock system og legg den i skuffen hans. Når han åpner den da, så skjønner han kanskje at det er lurt å vaske den etter bruk. Anonymkode: a3cf5...e5d 6 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #9 Skrevet 10. september 2023 Min samboer var og slurvet med å rengjøre leketøy, dette var han sitt ansvar😉 Da forsvant leketøyet, enkelt og greitt. Anonymkode: 01faa...bea 1
feliek54 Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lukten går utover husstanden. Jeg har sagt til han at han får rengjøre den regelmessig men den blir liggende å stanke. Er det for drastisk av meg å hive den i søpla? Kostet nesten 1000 kr så vet ikke.. Anonymkode: acf5d...05a Du trenger vel ikke kaste den men hjemme den. Kanskje si eller skrive en lapp til han at det er viktig med higenen. Da tenker jeg også på bakterie. Kan jo bli virkelig syk.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lukten går utover husstanden. Jeg har sagt til han at han får rengjøre den regelmessig men den blir liggende å stanke. Er det for drastisk av meg å hive den i søpla? Kostet nesten 1000 kr så vet ikke.. Anonymkode: acf5d...05a Ja, kast den! Siden du spør: Det er stusselig og kvalmt. Anonymkode: d5b7f...30a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 Mener du at han ikke rengjør et leketøy etter at det er brukt? Man så jo hvordan det gikk med kokosnøtt historien. Greit nok så var det en kokosnøtt og ikke er leketøy, men jeg kan ikke forstå at en mann ikke tar hensyn til hygiene når det gjelder de edle delene 😅 Reddit historie «TIFU by cumming into a coconut» Anonymkode: 3949d...d55 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #13 Skrevet 11. september 2023 Hadde slått opp Anonymkode: f4928...024 1
Christina82 Skrevet 13. september 2023 #14 Skrevet 13. september 2023 Ryddet for tull og latterliggjøringer. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå