Gå til innhold

Hvor enkelt er det å få seg et ONS på byen i 2023?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kvinner fortsatt like villige som de var for noen år tilbake eller har noe endret seg de siste årene med økt brukt av mobiltelefon, mindre mellommenneskelig prat, økt bruk av sosiale medier og nett/mobil-dating?

Har ikke vært skikkelig ute på byen på mange år siden jeg er i et forhold, så litt nysgjerrig på hvordan ting har utviklet seg og om det har vært noen endring overhodet.  

Anonymkode: a60a4...48d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig synes jeg det var mye via telefonen på byen for 20 år siden også, var mye teksting med planlegging av nach og liggetreff når byen stengte. Det er nok ganske likt, men jo mer du har “ på gang « før du går ut øker sjansen for og ikke sove alene. Mellommenneskelig prat på byen kunne få meg med hjem for 20 år siden hvis du var en skikkelig sjarmør og kjekkas, men det var større sjanse for at jeg svarte på sms fra en jeg kjente litt fra før. Ingen forskjell. De mest desperate står fortsatt alene i kebab og taxikø, både pålogget på sosiale medier og på utkikk etter andre ensomme. Jeg tror heller nettdating har økt sjansen for ons en vanlig tirsdag du er hjemme alene og edru. 

Anonymkode: 65d43...602

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er villige til å ligge rundt ja, men det betyr ikke at DU er en av de mennene de vil ligge med. Det hjelper jo ikke deg at alle puler rundt med de høyeste og kjekkeste mennene om du selv ikke er en av dem.

Anonymkode: cb147...6f6

• Liker 2
Skrevet

Punkt 1: Ikke vær dritings. Det er usjarmerende og gjør at du går glipp av mange signaler.

Punkt 2: Følg med, vær våken på det som skjer rundt deg uten å se ut som du overvåker alle.

Punkt 3: Personelig hygiene bør være på stell.

Punkt 4: Vær forberedt på å gå ned i standard.

Punkt 5: Vær forberedt på at den andre kanskje gikk ned i standard for deg og dermed ikke er interessert i noe mer etterpå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner er villige til å ligge rundt ja, men det betyr ikke at DU er en av de mennene de vil ligge med. Det hjelper jo ikke deg at alle puler rundt med de høyeste og kjekkeste mennene om du selv ikke er en av dem.

Jeg har vel rundt 20 hakk på sengestolpen fra den tiden jeg gikk ut på byen, så jeg var i hvert fall i målgruppen den gang. Nå er jeg 6 år eldre, så mulig jeg ikke stiller like sterkt, skjønt jeg ikke har endret meg veldig mye rent fysisk i hvert fall. 

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Ingen flere svar her? 

Spør mest av akademisk interesse. Føler verden har endret seg litt de siste årene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen flere svar her? 

Spør mest av akademisk interesse. Føler verden har endret seg litt de siste årene. 

Det er lett ennå, sålenge kvinsa tror de har overtaket og kommer med forslaget selv.

Anonymkode: 91f3e...61c

Skrevet

Kvinne her, eneste grunnen til at jeg gidder å dra på byen er for å finne meg et ligg. Men klart, må jo være en kjemi der, gidder ikke ligge med hvem som helst.

Anonymkode: 8c7c3...bc6

Skrevet

Såklart lett .. Har vel aldri vært noen problemer med ONS på byen. 

Anonymkode: 5ed22...448

Skrevet

Et svakt øyeblikk trodde jeg dette var kvinneguiden, ikke lukket gruppe for «boyza» for evaluere sannsynligheten for fitte på byen. Gikk feil der altså

• Liker 2
Skrevet
Gorgonzola skrev (6 minutter siden):

Et svakt øyeblikk trodde jeg dette var kvinneguiden, ikke lukket gruppe for «boyza» for evaluere sannsynligheten for fitte på byen. Gikk feil der altså

Dette er bare 1 tråd blant flere 1000. Du har ikke gått feil, bare misforstått fullstendig.

Anonymkode: 91f3e...61c

Skrevet

Det er veldig enkelt. Trikset for å få seg ONS er å lukte godt og se fresh ut (fine klær, stelle håret osv.). I samtale så må du være mer interessert i dame enn å prate om deg selv. Du må spørre spørsmål. Hvis hun liker å snakke om klær, jakt eller danse osv, så må du være interessert selv om du ikke bryr deg så mye. Ikke vær for klåfingret, men du kan komme borti armen hennes iblant med et uhell for eksempel. Spander gjerne en drink eller to, men ikke hele kvelden fordi det lyser bare desperat. Spør henne gjerne hva favorittdrinken er og spander på henne når hun minst venter det. 😁 Hvis du spanderer for mye, føler damer at du ''forventer'' at dere skal ligge sammen. 

Også er utseende viktig så klart. Du må ha et godt utseende. Det er dessverre sannheten, at vi mennesker legger merke til utseende først. 

Anonymkode: 621cc...232

Skrevet

Er du kvinne tar det ca. 10 min å få seg et ligg. Selv med noen som ser bedre ut enn deg selv. 

Er du mann og mindre du er blant de 2-5% mest seksuelt attraktive mannfolka så er det egentlig bare glemme å få ligge med mindre du er villig til å gå LANGT ned i kvalitet. 

Anonymkode: 15f46...9fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du kvinne tar det ca. 10 min å få seg et ligg. Selv med noen som ser bedre ut enn deg selv. 

Er du mann og mindre du er blant de 2-5% mest seksuelt attraktive mannfolka så er det egentlig bare glemme å få ligge med mindre du er villig til å gå LANGT ned i kvalitet. 

Anonymkode: 15f46...9fa

Neida. 

Bare finne ei full 10er dame, som har blitt forlatt av vennene sine. 

Skjedde meg senest i helga. Jeg er jæææævlig mye finere enn han jeg hadde sex med i helga. 

Nå må jeg bare jobbe med meg selv, og si at. Svake øyeblikk kan alle ha. 🙄 Også ikke bli så full igjen. Herregud...

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 13.32):

Ikke kvinner. Noen kvinner.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 16.57):

Jeg har vel rundt 20 hakk på sengestolpen fra den tiden jeg gikk ut på byen, så jeg var i hvert fall i målgruppen den gang. Nå er jeg 6 år eldre, så mulig jeg ikke stiller like sterkt, skjønt jeg ikke har endret meg veldig mye rent fysisk i hvert fall. 

Oioi! Jeg besvimer av å se deg ❤️🤣

Anonymkode: 19215...a7a

Skrevet

Jeg er i hvert fall ikke like villig som jeg var før 😅

Anonymkode: 71a1f...9d3

• Nyttig 1
Skrevet

Mine triks før tinder, var ingen triks.

Dem gangene eg var ute med kompiser og glemte fullstendig å sjekke damer så endte det opp med eit ligg.

Eg fant ut att dem kom til meg bare eg ikkje sprang rundt som ein spreng kåt hannkatt!

Nor ein dame tok kontakt så gjaldt det bare å ha det gøy, humor å for all del ikkje la henne se att du har lyst å knulle hun.

Men kansje si noe som passer bra i settingen som gjør eit dypt inntrykk på hvem eg , der var eg veldig god😅

Da endte det opp med sann typisk "du blir med meg heim no!" På slutten av kvelden på byen.

I dag er eg i forhold, men har eit veldig bra drag med bare blikk å tilpasse hva eg sier til ein dame uten å direkte flørte, føler meg nesten litt Psyko på måten eg kan sjarmere på....

Foreksempel søsteren til dama mi blir heilt skjelven nor vi møtes, eller nor ein korlega spør om eg vil komme heim til hun på vin kveld, og eg takker høflig nei for damen min ville ikke likt det osv da blir no hun bare enda mer på hugget....

No sporet det heilt av i selvskryt her, men det var kjekt å dele det😛

Anonymkode: d6e19...5b0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Neida. 

Bare finne ei full 10er dame, som har blitt forlatt av vennene sine. 

Skjedde meg senest i helga. Jeg er jæææævlig mye finere enn han jeg hadde sex med i helga. 

Nå må jeg bare jobbe med meg selv, og si at. Svake øyeblikk kan alle ha. 🙄 Også ikke bli så full igjen. Herregud...

Oi går det bra? 

Anonymkode: 1c63a...f1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oioi! Jeg besvimer av å se deg ❤️🤣

Anonymkode: 19215...a7a

Den skjønte jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...