Bacteria Skrevet 10. september 2023 #1 Del Skrevet 10. september 2023 Noen som har sett denne miniserien? 15-årige Jennifer forsvant fra sitt hjem i -87. Bror mistenker at foreldrene hadde en finger med i spillet. Hva tror dere skjedde med Jennifer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mama999 Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli Jeg holder en knapp på faren, men tror moren snakker sant og får så vondt av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mama999 Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Nå så jeg siste episode, og da endret alt seg. Faren er en egoist, men det virker nå på meg som Tony og Han med en arm (Marshal?) Sto bak det. Hun truet Tony først i det brevet, så ble hun drept selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 13. juli #4 Del Skrevet 13. juli Hvem oversetter burden of proof med bevisets makt? Det betyr bevisets byrde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 14. juli #5 Del Skrevet 14. juli 000VF000 skrev (På 13.7.2024 den 9.00): Hvem oversetter burden of proof med bevisets makt? Det betyr bevisets byrde. Nja, kanskje hvis du oversetter direkte ord for ord. «Bevisbyrde» er nok en bedre oversettelse da det ligger nærmere det juridiske prinsippet som tittelen baserer seg på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 17. juli #6 Del Skrevet 17. juli (endret) On 7/15/2024 at 1:39 AM, AntiBullshit said: Nja, kanskje hvis du oversetter direkte ord for ord. «Bevisbyrde» er nok en bedre oversettelse da det ligger nærmere det juridiske prinsippet som tittelen baserer seg på Hvem kaller et tv-show for bevisbyrde? Endret 17. juli av 000VF000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå