Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Først, en innrømmelse: Jeg har i en årrekke ikke renset huden på andre måter enn å bruke Simple Facial Wipes i ansiktet de dagene jeg har brukt sminke, eller ved å bruke en rensegel i dusjen dagen etter om jeg ikke har giddet fjerne sminken en dag. Jeg har nå passert 30 og har vel innsett at det er på tide å bli litt flinkere, men så oppdager jeg plutselig at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre. Og da mener jeg på det helt basic nivået. Så her trengs det hjelp! Jeg fikk et prøvesett med DH i julegave, så jeg kan jo begynne med det, men hvordan? Hvordan påfører dere rensemelk? Med fingrene? Skal den tørkes av eller sitte i huden? Hva med ansiktsvann? Skal det sprayes på og tørkes av? Skal det sitte på? Og DH har jo både rensemelk og rensekrem. Brukes de på samme måte? Alt jeg burde spurt om som fjortis, spør jeg om nå...
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Rensemelken masserer du lett inn i huden og skyller av. Rensekremen skal bare klappes/klemmes lett inn på fuktet hud. Fukt fingrene underveis slik at kremen ikke tørker. Ansiktsvannet pleier jeg å spraye i hånden for så og klappe inn i huden. Bruk f.eks rensemelk på morgenen og rensekrem på kvelden. Regimet til DH er egentlig ganske strengt, men jeg bruker produktene litt om hverandre og blander med andre produkter. Endret 21. januar 2006 av Lilypie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå