Leonetta Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Hei! Skal ha svigers til middag senere og skal ha en rett med kålstuing til. Kan jeg lage stuingen nå, og la den stå til i ettermiddag? Middag ca rundt kl fire.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Litt sent svar nå, men til en annen gang: du kan lage kålstuing tidligere. Bare oppbevar den kaldt og varm den opp når dere skal spise. Anonymkode: eecde...ced
Brunhilde Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt sent svar nå, men til en annen gang: du kan lage kålstuing tidligere. Bare oppbevar den kaldt og varm den opp når dere skal spise. Anonymkode: eecde...ced Og vær forberedt på at den kan bli litt tynnere når den varmes igjen, det er ihvertfall min erfaring.
visp Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 (endret) Du kan koke kålen på forhånd, et par dager før, og oppbevare i en brødpose i kjøleskap (pass på at den er kald nok før du putter den i posen. Da har du spart mye tid, også lager du bare hvit saus samme dag du skal ha gjester og putter nok kål oppi:) Med tanke på neste gang selvfølgelig. Endret 12. september 2023 av visp
Leonetta Skrevet 12. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2023 Takk for svar! Jeg lagde kålstuing kl 1300, og varmet den opp til middagen. Gikk bare bra 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå