Gå til innhold

Bikinitruse: tanga, cheeky/braziliansk, eller mer dekkende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere? 
Moten de siste årene har jo vært mer rompe. Selv synes jeg tanga på stranda er too much. Syns cheeky kan være fint men det fins jo forskjellig grad av cheeky og når alt av rompeballer skal vises er nok jeg litt ut av comfort sonen. 

Anonymkode: 9446a...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er ganske aldersbestemt. Er først de siste ca 10 årene at mindre bikinitruser har blitt mer «vanlig» både i norske butikker og på stranda. 
Hvis man har blitt voksen godt før det, er mer dekkende «normalen» og hva man er vant til.

Og godt er det, for jeg innrømmer ærlig at jeg er såpass kjærring at har man en rumpe i 40-åra som ikke lenger er særlig pen og stram (som for de fleste, inkl meg), så er ikke de minste bikinien særlig fine på heller.. Hadde absolutt kropp til det også i 20-årene, men ikke nå mer 😂😂

Anonymkode: ef6b1...8d7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har aldri trivdes i tanga offentlig, verken da jeg var 18 eller nå 20 år etterpå, ikke fordi jeg ikke trives i kroppen min for det gjør jeg absolutt. Jeg har en ok kropp å vise frem sånn sett og har ingenting jeg ønsker å dekke pga komplekser.

Men likevel nei, bare nei!! Å gå mest mulig naken med bare en tynn tråd omtrent mellom beina har aldri vært meg. Men jeg trives ikke i korte tights eller ting som et veldig avslørende og nakent og jeg har aldri gjort det og at jeg har det komfortabelt i det jeg går med har ekstremt mye å si for vælvære, kroppsholdning, alt egentlig... 

Jeg synes tanga er for mye på alle uansett alder og kropp. Men bortsett fra det så spiller det ikke så stor rolle hva andre mennesker har på seg. Selv trives jeg best i high waist bikini gjerne i pinup stil som her og har nok brukt mye det de siste 15 årene vertfall, ( jeg har også vanlig bikini truser som jeg bruker mer i hagen, på verandaen eller når jeg skal bade bare noen venner mer privat men offentlig er jeg fan av mer "modest" truser

Screenshot_20230910_143834_Etsy.thumb.jpg.77f448295fb597ab7509401a2439315c.jpgScreenshot_20230910_144432_SamsungInternet.thumb.jpg.017e123a42ecc115e4424743695e71b6.jpgScreenshot_20230910_143942_Etsy.thumb.jpg.951ccc94ecf7940991c7aa5e431e9fc4.jpg

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg hadde ikke selv gått i tanga på stranda. Det hadde ikke skjedd. Jeg foretrekker mer dekkende. Sluttet med tanga som undertøy for kanskje 10 år siden, og synes ikke det er særlig behagelig lengre, og jeg foretrekker at klær jeg har på meg er behagelig. 
Jeg har merket meg da at det er flere som viser mer rumpe nå, og jeg tenker det viktigste er at en føler seg vel selv med det en har på seg. Det handler ikke nødvendigvis om komplekser heller, men jeg synes ikke det er behagelig med en «tråd» mellom beina, og hadde da ikke følt meg vel i det offentlig. Enda mindre om det var på den lokale stranda i nabolaget… 

Hos meg er det mer dekkende som passer best, også på fasongen på kroppen min. Hadde heller gått for den looken som @skreppamedleppa viser her, men gjerne ikke med de sterkeste fargene, enn tanga. Likevel er nok en mer mellomting mer meg, men heller mer dekkende enn mindre. 

Men «you do you» 🩷

• Liker 2
Skrevet

Alle har stort sett bikini som går inn bak. Er blitt vant med det selv, og synes det er finere enn et flatt slamsete flak bakpå rumpa. Jeg liker disse typene:

https://www.fabletics.nl/products/HIGHCUT-STRING-BIKINI-BOTTOM-SM2252284-3806

https://www.fruugonorge.com/thong-bikini-rene-stropper-bikini-dame-sexy-tan-gratis-badetoy/p-87848547-183260401?language=no

Anonymkode: 00739...6ab

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker en brazilian mellomting mellom tanga og truse. Er ung, veltrent og synes det er penest på meg. Samme med mine venninner. 

Anonymkode: 9d78e...86c

• Liker 2
Skrevet

I utlandet uten barn foretrekker jeg cheeky eller tanga og kaster gjerne toppen dersom det er innafor. I Norge er det litt mer dekkende.

Anonymkode: 617d6...6f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...