Gå til innhold

Mensen forsinket 9 dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og typen har alltid sagt at hvis jeg skulle bli gravid så beholder vi barnet siden vi begge er over 24 år, og har faste jobber. Vi har vært sløv med å bruke kondom, og har flere ganger hatt ubeskyttet samleie. Jeg tok angrepille midten av august, men vi fortsatte å ha ubeskyttet samleie etter det(var kanskje ikke vits med angrepille da).  Sist gang jeg brukte en angrepille var mensen kun 3 dager sen, og nå er den 9 dager sen? Jeg tok graviditetstest overgår ettermiddag, og i går på morgenen. Begge var negativ, men jeg har fortsatt ikke fått mensen? Kan det være at jeg tester meg for tidlig? Jeg kjøpte testene fra normal, men så Vitusapoteket selger sånn LLP graviditetstest som kan brukes opp til 4 dager før ventet menstruasjon? Burde jeg teste meg med det eller vente med å teste meg? Altså om jeg er gravid så beholder vi barnet selvfølgelig, men jeg er bare så utålmodig😩 Vil vite nå

Anonymkode: 34415...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig har du tukla til syklusen din ved å bruke angrepiller som prevensjon. Hadde du vært gravid ville test vært positiv den dagen mensen uteble. Vil anbefale å ta et valg om dere vil ha barn eller ikke. Dersom dere ikke vil bør du bruke kondom, og hvis dere vil ha barn så dropper dere både prevensjon og angrepiller. 

Anonymkode: ef6f3...877

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...