AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 For kort? Akkurat passe? Samboer og jeg har bare mulighet en helg, så det bli kun en hel lørdag og en halv søndag der. Ok? Anonymkode: 1721c...3e6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For kort? Akkurat passe? Samboer og jeg har bare mulighet en helg, så det bli kun en hel lørdag og en halv søndag der. Ok? Anonymkode: 1721c...3e6 Det kommer jo helt an på hva dere ønsker å gjøre der og hva formålet med turen er. Det er ikke akkurat en spennende by, så jeg vil si at man ikke behøver å tilbringe så mye tid der. Anonymkode: 6dbad...4ac
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kommer jo helt an på hva dere ønsker å gjøre der og hva formålet med turen er. Det er ikke akkurat en spennende by, så jeg vil si at man ikke behøver å tilbringe så mye tid der. Anonymkode: 6dbad...4ac Akkurat passe tid. Helt grei by med noen fine bygninger, parker og gode restauranter. Ville heller valgt Tallinn da hvis du har mulighet. Den er mye finere. Anonymkode: 79831...3d2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat passe tid. Helt grei by med noen fine bygninger, parker og gode restauranter. Ville heller valgt Tallinn da hvis du har mulighet. Den er mye finere. Anonymkode: 79831...3d2 Uenig. Likte Riga mye bedre Anonymkode: e1d2a...bae
Andro Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Du når over gamlebyen, krigsmuseet, elva og litt handel på en slik helg. Anbefaler sightseeing med guide, så dere får vite mer om de ulike sentrumsområdene, byggestiler osv. Hold verdisakene i bh-en. God tur!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 FRPs gutteklubb har noen anbefalinger om steder du bør smette innom. Anonymkode: f9e60...4dc
Example Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Jet liker personlig å bruke litt mer tid når jeg reiser, men akkurat i Riga går nok dette greit. Du får oppleve det meste på to dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå