AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Er utadvendt og åpen person. Veldig entusiastisk og får fort nye venner. Har generelt mange venner. Men, merker at jeg sliter med at jeg er for dominerende. Snakker i munnen på vennene mine, avbryter de. Hvordan bli mer balansert? Mer lyttende? Anonymkode: 61122...ee1
Gjest Refreng Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Hva er det som gjør at du har sterk trang til å si det du tenker mens andre snakker? Du må nesten finne ut hvorfor du er sånn, før du kan finne ut hva som ville vært en god løsning.
lillevill Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er utadvendt og åpen person. Veldig entusiastisk og får fort nye venner. Har generelt mange venner. Men, merker at jeg sliter med at jeg er for dominerende. Snakker i munnen på vennene mine, avbryter de. Hvordan bli mer balansert? Mer lyttende? Anonymkode: 61122...ee1 Øv på å kontrollere impulsene dine. Når du kjenner at du vil snakke, vent til vedkommede har snakket ferdig sin setning. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Pust inn neste gang du har lyst til å skravle. Pust inn og tenk deg om først. Lær deg å gire ned. Roe ned. Anonymkode: a874d...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Ts her. Er jo veldig arrogant å tenke at det jeg skal si, er morsommere eller viktigere enn det den andre skal si, og derfor avbryte. Er dirkete skammelig! Så skammer meg. Men skal øve på å lytte mer. Det er vare så vanskelig når jeg er så engasjert. Anonymkode: 61122...ee1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Noe sier meg at dette handler om andre enn deg selv ts. Anonymkode: 08dfb...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå