AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Hadde ett svært vanskelig brudd med min eks for 3 mnd siden. Han valgte å forsøke med sin eks igjen, og jeg følte meg utrolig sveket og ført bak lyset. Klarte til tross for dette å forsøke komme meg gjennom det.møtte litt andre menn osv. Men det er fortsatt vondt. Gjorde noe dumt igår, ved å sjekke litt på hans FB,og ser der at han nå er venner med sin eks som han ønsket å bli sammen med,har likt en hel haug m bilder osv. Jeg ønsket bare at han skulle velge meg til slutt,men jeg antar at det løpet er kjørt. Det gjør så innmari vondt,fortsatt. Noen som har opplevd noe lignende, og hva gjorde dere i min situasjon? Takker for alle råd❤ Anonymkode: 1ab55...fda 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Hvor lenge etter bruddet med eks ble han sammen med deg?
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 vekten79 skrev (5 minutter siden): 3 år ca Skjønner det er ekstra kjipt. Du var ikke typisk rebound, men samtidig er følelser vanskelig å styre. Han kom tydeligvis aldri over henne uten at det nødvendigvis var å føre deg bak lyset. Han prøvde jo å gå videre med deg. Tror det beste er å slette og blokke han fra alt av SoMe, tlf, messenger, Snap etc. Du må selvsagt sørge, bli forbanna og grine litt til. Men så må du gå videre. Å være bitter og henge deg opp i fortiden vil bare skade deg. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Men dess raskere du innser at han ikke er en del av livet ditt lengre dess raskere kan du hele og komme deg videre.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Om han en dag skulle ta kontakt med deg igjen, så ikke svar. Han er ikke til å stole på. Om han ikke får eksen, så vil ikke du være nr. 2. Slett og blokk han overalt, og tenk at du har det bedre uten han, at du er for god for han, og at du vil ha en ordentlig mann som er ærlig om følelsene sine, som ikke går å drømmer om eksen sin etter så mange år uten å si noe til deg. Anonymkode: 8a1b2...747 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Kan ikke annet enn si at det blir bedre, men at det er fryktelig vondt nr det står på. Husker jeg jobbet sammen min eks, og det var utrolig vanskelig og vondt å møte eksen på jobb. Jeg byttet til slutt jobb for å komme meg unna. SÅ med tid og stunder ble ting bedre, men det føltes håpløst og jeg så liksom ingen tegn til at følelsene skulle slippe. Men det blir bedre❤️ Anonymkode: 2fb18...433 1
McMary Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Råd fra meg er å holde deg unna sosiale medier og avlede deg selv så mye du kan fra å tenke på han og dem. Jeg mener helt konkret at du må snakke med deg selv når det kommer en tanke om han: "Det skal jeg ikke tenke på, nå skal jeg tenke på denne boka eller hva jeg skal ha på meg i morgen eller ringe en venninne og høre hva hun driver med" osv. Jeg syns det fungerte. Tre måneder er jo ikke så lenge, det blir lettere for hver måned fremover nå. Jo mer du går inn for det, jo raskere går det. Når du har den første morgenen hvor han ikke er det første du tenker på, vet du at du er på vei til å komme over det. 🧡 Et tips kan være å skrive ned positive og negative sider ved han og så skrive et brev til han som du aldri sender men leser opp høyt for en venninne eller deg selv før du brenner det. Jeg skrev brev og selv om det aldri ble noe brenning, så hjalp det også. Les boka kjærlighetsmønster eller hør på podkasten med samme navn. De har noen tilsvarende oppgaver og mye annet fint. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Med meg tok d et år, -selv om jeg møtte en ny ganske fort. Var liksom noe magisk med ex'en -og vi har barn sammen. Nå har han heldigvis blitt både lubben, skallet og skikkelig stygg. (18 år eldre og plaget med sykdom) Lykke til! Anonymkode: a1acb...422
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Med meg tok d et år, -selv om jeg møtte en ny ganske fort. Var liksom noe magisk med ex'en -og vi har barn sammen. Nå har han heldigvis blitt både lubben, skallet og skikkelig stygg. (18 år eldre og plaget med sykdom) Lykke til! Anonymkode: a1acb...422 Å kalle et menneske stygg som du har vært sammen med er ganske så lavmålt.. Det sier mye om din personlighet. Anonymkode: 7e8e9...938 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Å kalle et menneske stygg som du har vært sammen med er ganske så lavmålt.. Det sier mye om din personlighet. Anonymkode: 7e8e9...938 Hmm, skjønner at det er noe som ikke skjer skjeldent. Jeg fikk høre her om dagen at min tidligere partner alltid hadde syntes jeg var stygg, fra den dagen hun møtte meg. Aner ikke om det gjøres for å skade, eller om det virkelig er sånn, jeg mener; hvem velger å være sammen med en person de synes er stygg i flere tiår, velger å få barns sammen med, vise seg sammen med og samtidig i alle årene sier det motsatte til. Jeg f.eks tenker jo fortsatt motsatt om henne. Og vil nok fortsette å tenke sånn. Anonymkode: 8436b...253
Gjest ElderMillenial Skrevet 11. september 2023 #11 Skrevet 11. september 2023 Det blir bedre❤️ Du må gi slipp på håpet bare… det er det vanskeligste… nye hobbyer og interesser hjelper å få tankene over på andre ting, elles er det bare tiden som din venn her.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #12 Skrevet 11. september 2023 3 måneder er ikke så lenge. Og det høres tross alt ut som det går fremover med deg. Du fikk bare et lite tilbakefall, det fungerer jo ikke sånn at det går strake veien fremover, men det går fremover. Stol på det. Tiden er din beste venn her. Og litt fiende, for det er jo kjedelig å bare vente på at det skal gå over, at selv om man gjør alt rett så kan man ikke knipse og bli ferdig med det, det må gå sin gang. Men så må man prøve så best man kan å ikke stalke på sosiale medier etc. Så går det kanskje litt fortere. Masse klemmer, det er helt jævlig. Vi er mange som har vært der, kanskje alle er der i løpet av livet. Men vi overlever! En dag er han glemt, Anonymkode: b3d5f...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #13 Skrevet 11. september 2023 9 måneder her og begynner å bli stabilt bedre. For meg har det ikke gått sakte framover, men heller vært sånn to skritt fram og ett tilbake. Trudde aldri det var mulig å komme over det, nå ser jeg litt håp. Jeg har vært veldig langt nede. Hold ut, det blir bedre selv om det ikke føles sånn. Anonymkode: 225aa...2c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå