Gjest Inverto Skrevet 10. september 2023 #1 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) Jeg utfordrer dere til å se hele denne videoen og si hva dere synes. Det er en lang video, men den har timestamps. Jeg deler denne videoen etter å ha sett mange tråder og kommentarer på nettet, så vel som her på KG, om høydediskriminering mot korte menn. Jeg mener at om folk tar seg tid til å se hele denne videoen med et åpent sinn, så kan de kanskje prøve å forstå seg litt på de mennene som er på den korte delen. Se videoen og fortell meg deres unbiased meninger https://www.youtube.com/watch?v=Z2JQ5n0dbkY&ab_channel=NaturalHypertrophy Endret 10. september 2023 av Inverto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Del Skrevet 10. september 2023 Nei, vettu hva. Den fyren ser ut som inspirasjonen for Chud-memet. Og han skal jeg lytte til? Lol, nei. Anonymkode: 7ef24...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 10. september 2023 #3 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, vettu hva. Den fyren ser ut som inspirasjonen for Chud-memet. Og han skal jeg lytte til? Lol, nei. Anonymkode: 7ef24...6c4 Haha. Men du så hele videoen og der var ingen poeng du synes han hadde? Jeg tror nokk korte menn blir forskjellsbehandlet, og dette har vel blitt bevist i forskjellige grafer og undersøkelser(?) Det er jo også sant at mange kvinner kan ha ekstremt overfladiske krav om høyde. Uansett hva det er som foregår ønsker jeg ikke at de skal ha det vondt og vanskelig og ende opp som incels eller med å ta selvmord. Nå har ikke jeg blitt utsatt for heightism men jeg vet hvordan mobbing og diskriminering føles. Det er ekkelt Anyways. Takk for at du sjekka videoen og kommenterte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå