Gå til innhold

Beste ferdiglagde bolognese-saus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo og leter etter en god ferdiglaget bolognese-saus. Noen som har noen tips?  Vil helst ha en saus som ikke er ferdigblandet med pasta.  Jeg er også villig til å betale hva det koster så gjør ikke noe om den er dyr. 

Anonymkode: 0cfdd...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det viktigste er å få kokt inn sausen og kjøttdeigen. Det holder ikke å steke kjøttdeig, hive oppi et glass saus, røre rundt og ferdig. 

Anonymkode: 4bdc9...5ca

• Liker 1
Skrevet

Superbra har gode sauser

Anonymkode: 0d44d...c97

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet
On 9/11/2023 at 3:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg syns det viktigste er å få kokt inn sausen og kjøttdeigen. Det holder ikke å steke kjøttdeig, hive oppi et glass saus, røre rundt og ferdig. 

Holder det med de 10 minuttene det ofte står på glasset at man skal koke kjøttdeigen sammen med sausen?

TS

Skrevet

Takker for alle svar! Noen som forresten har tips til ferdiglaget bolognese-saus med rødvin? Meny hadde en slik i ferskvaredisken for en del år siden og likte den sausen svært godt. 

TS

Skrevet

Den fra Grønne Folk (Rema 1000) med linser og hakka grønnsaker fra Frosta. Sunn, miljøvennlig, kortreist og god.

Skrevet
On 9/13/2023 at 8:33 PM, Andro said:

Den fra Grønne Folk (Rema 1000) med linser og hakka grønnsaker fra Frosta. Sunn, miljøvennlig, kortreist og god.

Takk!

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 20.28):

Holder det med de 10 minuttene det ofte står på glasset at man skal koke kjøttdeigen sammen med sausen?

TS

Nei. Liker å koke minst par timer. Men er jo best hjemmelaget. Kjøper jeg ferdig koker jeg kanskje 40min. For blir liksom ikke det samme. Mulig italienske delikatesse butikker hsr bedre glass da😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Liker å koke minst par timer. Men er jo best hjemmelaget. Kjøper jeg ferdig koker jeg kanskje 40min. For blir liksom ikke det samme. Mulig italienske delikatesse butikker hsr bedre glass da😊

Tusen takk!

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk også for tipset om italienske delikatessebutikker. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...