AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Jeg fikk innvilget besøksforbud for 2 mnd siden, med beskjed at det ikke er vanlig for han har samvær med ett barn, men siden han ikke kan snakke med meg har han funnet nye måter, han nekter nå å betale husleie for vår fellesleilighet , hvor han mener jeg skal betale hele husleie, halve lån og alt av utgifter til barna. Han har alltid betalt husleien inn men mener nå at vi ikke har skriftlig avtale på husleie så vi ligger etter, siden han har besøksforbud kan jeg ikke snakke med han så jeg kommer mer og mer i minus hver mnd pga han. vi er på samme jobb, og her om dagen så han at jeg kom på jobb, og han valgte å skrive avvik på meg for han mente jeg ikke hadde gjort min jobb, jeg ble oppringt av en kollega med beskjed at jeg fikk avvik mot meg. Det som er vanskelig er at det var ikke min vakt, jeg fulgte prossedyrer, men det kan ikke bevises da han tok instrumentene og gjorde alt på nytt, men hanskrev det avviket og på mandag må jeg forsvare dette, uten at jeg er sikker, kansje jeg gjorde en feil. Hater liveet mitt og blir lei meg, vil bare ha fred Anonymkode: 96e42...5ef
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Hvorfor skal han betale husleie et sted han ikke bor? Hvordan funker besøksforbud når han har samvær med barn (som må hentes og leveres) OG dere jobber samme sted? Skjønner ikke… Du må jo bare forklare til lederen din at du står midt i samlivsbrudd, stemningen er dårlig og han har fått besøksforbud. Anonymkode: 22dbf...c4f 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Selg bolig og bytt jobb. Anonymkode: 7f9f6...cd2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Dette med økonomien er dessverre riktig, han trenger ikke betale husleie, strøm etc når han ikke bor der. Faktisk kan han be deg betale husleie til han. Sånn er det faktisk (jeg har selv vært i tilsvarende situasjon, føltes veldig urettferdig). Jeg ville definitivt informert arbeidsgiver, kun kort om besøksforbudet og at ting er konfliktfylt. Ikke beskytt han, men ikke involver arbeidsgiver i konflikten heller, hvis du skjønner. Anonymkode: 05845...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Herregud virker som drama opplegg delux. Må jo være trolling. Anonymkode: 19310...7c2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 Ville informert om det på jobben før han skjønner at han slipper unna med det og gjør det stadig verre for deg. Anonymkode: eaec0...60c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Selg huset. Flytt til etvområde han ikke har tilknytning til. Bytt jobb så du slipperbå møte han i jobbsammenhenger. Anonymkode: bed55...63e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Felles bolig må du bare bli kvitt, det går jo ikke. Send melding til banken din i dag og be om time for økonomisk rådgivning så snart som mulig, enten du skal leie eller kjøpe. Snakk med leder og forklar kort som flere har sagt over. Forhåpentligvis kan vakter tilpasses en periode for minst mulig kontakt/overlapp. Men se etter ny jobb også. Sjekk rettigheter på husbanken.no og nav.no i mellomtiden, så vet du hva du eventuelt kan ha rett til av økonomisk hjelp. Anonymkode: 30f21...d94 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå