Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg veide meg i morges og jeg :sjenert: Og forrige torsdag... Grunnen er at jeg og kjæresten skulle være borte fra hverandre ei uke, og så skulle vi se hvem som hadde gått ned mest den uka vd å være flinke å trene og spise riktig. Jeg har bare hatt muligheten til å gå tur, dessuten har jeg jobbet hver dag på pleiehjemmet denne uka jeg har vært her, så det blir mye gåing i jobben :)

Uansett så var resultatet -1 kg :) Og det var på vekta her hjemme som viser mer enn den jeg har på skolen og enda mer enn den vi har i leiligheten til kjæresten.. Hehe :) Så jeg er storfornøyd :)

Så i dag skal vi kose oss med god mat og marsipankake, siden kjæresten har bursdag :) Det er såååå godt :)

God påske til dere alle :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet

Kjempebra, Aylana. Du er kjempeflink!

Nå skal jeg ut og jogge. Frister ikke i det hele tatt, men det føles alltid så godt når jeg er ferdig! Søndag, tirsdag og onsdag startet med en joggetur, og jeg kan ikke være dårligere i dag. Spsielt med tanke på at det blir både pizzaspising og øldrikking i dag.

Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra tur i regnværet med barnevogn og paraply. Det var friskt, men jeg er jo ganske fornøyd med at jeg i det hele tatt orket å komme meg ut av huset!

Etter at poden har sovnet blir det 20 minutter pilates og 30 minutter på step-maskinen.

Og etter det igjen blir det middag! Nam!

Gjest Fruktkake
Skrevet

Ble joggetur før frokost i dag også. Jeg føler meg så viljesterk! Om morgenen er jeg alltid et vrak, så at jeg klarer å komme meg ut og løpe etter morrakaffen er dritbra!

Til frokost ble det omelett av to egg, paprika, kalkunfilet-pålegg og sans-ost. Med sukkerfri ketchup på.

I dag skal jeg og Øyvind bli fotografert på stranda. Søstera til Ø skal ta bildene. Moro!

Gjest gjesta
Skrevet

Fruktkake: Så flink du er :) Jeg hadde aldri maktet å jogge om morgenen, så jeg beundrer deg litt nå :) Hehe :)

Selv gikk jeg en rask tur på en time, så jeg ble god og svett :) Nå skal jeg i familiemiddag, og jeg regner med at det ikke blir spesielt kalorifattig :) Men påske er jo påske :) Må kose meg litt :)

Skrevet

Jeg spiser alt mulig rart denne påsken, men det er jo bare påske en gang i året hehe, Hvordan klarer dere andre dere i påsken?

Gjest Fruktkake
Skrevet

Nå i påskehelga gir jeg litt blaffen. I dag har jeg spist masse grillmat og godteri, og nå drikker jeg øl. Tviler på jeg orker joggeturen i morra tidlig.. hehe...

Men jeg har vært flink hele uka, så jeg nyter det med god samvittighet!

Skrevet

så bra å høre at det er så mange som er så flinke nå i påsken. Selv må jeg vel bare innrømme at jeg ikke har vært så flink,men satser på å starte for fullt etter påske. Nå har jeg akkurat spist hjemmelaget pizza, nam, nam... :sikle: I morgen er det familemiddag og bursdagsfeiring på kvelden, så da er det vel klart for en ny dag med masse mat.

Nå ser det endelig ut som om våren er kommet hit til trønelag også. Så nå blir det mange fine turer ut i skog og mark. Jeg gleder meg virkelig til det. Er bestandig så godt å komme seg ut i frisk luft, får som regel klarnet hjernen og alle tankene der også da :)

Men nå er det klar for en herlig lørdagskveld i sofaen med et lite glass vin. Ha en fortsatt fin lørdagskveld og en fin påske til alle :)

Alial

Gjest Fruktkake
Skrevet

Øyvind i morges da jeg stod på kjøkkenet i singlet og truse:

"Søte jenta mi som har blitt altfor tynn! Jeg synes du må stoppe slankinga nå."

Jøss. SÅ tynn har jeg ikke blitt! Men Øyvind liker ikke veldig tynne jenter, så kanskje jeg skal bremse litt snart. Jeg har gått ned 5 kg og er superfornøyd. Kommer til å fortsette i 3 uker til, og så tror jeg at jeg skal takke for meg.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Huff. En lørdagskveld med øl, og en søndag med god mat = 2 kg opp. 2 kg opp på to dager!

Men regner med at mye av det er vann. I dag skal jeg drikke kaffe og te i store mengder, så skal vi se hvordan vekta er i morrA.

Jeg burde lære meg at mine helgeutskeielser ødelegger slankinga totalt. Det er ganske kjipt, for noe må jeg da få kose meg? :(

Gjest gjest 0
Skrevet

Da er jeg tilbake!!

Jeg starter for fult i morgen! Mulig jeg tar meg en tur i det fine været i dag, men maten strammes først inn i morgen. Vi skal ha lammestek i dag, og da vil jeg ikke spare på godsakene ;)

Jeg har startet på nytt med vektklubb, og jeg skal ned minst 8 kg på 11 uker. Jeg håper jeg klarer det med tanke på hvor mye jeg har slitt hittil... Men jeg får bare være kjempestreng, og så håper jeg at jernlagrene mine begynner å stige snart så jeg slipper å være så sliten hele tiden.

Så planen er minsu 7-800 gram i uka fem til 1 juli. Da skal jeg i bryllup og skal ha på meg en kjole.... Håper det holder med 8 kg da... Og så håper jeg litt trening gjør susen så kroppen sitter fint i den.

Men jeg kommer til å trenge masse støtte av dere!

Gjest gjest 0
Skrevet
Huff. En lørdagskveld med øl, og en søndag med god mat = 2 kg opp. 2 kg opp på to dager!

Men regner med at mye av det er vann. I dag skal jeg drikke kaffe og te i store mengder, så skal vi se hvordan vekta er i morrA.

Jeg burde lære meg at mine helgeutskeielser ødelegger slankinga totalt. Det er ganske kjipt, for noe må jeg da få kose meg? :(

Det er nok det som har ødelagt for meg også, så de neste 2 mnd har jeg ikke lov til helgekos heller. Jeg må være streng... Jeg får heller putte kosen inn i kaloriene mine. En belvita får jeg lett plass til for eksempel.. Og så skal jeg pøse på med brokkoli for det trenger jeg til jernlageret mitt også.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg er kjempeglad for å høre at du henger med, Vampyra!

Jeg skal ha lov til å unne meg _litt_ godt i helgene, men ikke ubegrenset slik som jeg har gjort til nå. Det er så utrolig kjipt å gå opp to kg bare fordi jeg har spist god mat, godteri og drukket alkohol. Jeg skal begynne å føre opp helgematen også på VK, og ikke sluntre unna slik jeg til nå har gjort.

Det ble joggetur i dag også, på tross av dårlig humør. Føler meg litt bedre nå :)

Gjest gjesta
Skrevet

Hei på dere :)

I dag er det veiedag, og jeg har gått ned 600 gram siden forrige mandag :) Så nå er alt bare lykke her :) Endelig går jeg ned igjen og det er så godt :hoppe: Nå reiser jeg snart til Afrika, så da får jeg se hvordan kiloene raser på eller av der nede, er litt skeptisk til maten dit jeg skal, for det var visst bare 3 vanlige retter, og det var noe som ligna på sement, søtpotetmos og noe det ikke var vits til å smake på engang fordi det var så stygt på smak.. Høhø..

Skal vel gå rimelig tildekt så jeg får ikke vist så mye kropp der nede, men det gjør strengt tatt ikke noe.. Jeg gleder meg mer til sydenturen jeg og kjæresten skal på i sommer :) Til da skal jeg nå målet mitt :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Så flink du er Fruktkake!!

Gleder meg til å komme igang med treningen igjen!

Gjest gjest 0
Skrevet

Vel jeg får vel legge inn de harde faktaene som jeg egentlig ikke vil se....

Vekt 77 kg :overrasket:

(jeg har gått opp 2 kg i påsken.... :sjenert: )

Mål 1: 72 kg 17 mai

Mål 2: 68 kg 1 juli

Mål 3: 63 kg 15 august

Planen er å trene 5 dager i uka, og spise 1300 kcal om dagen. Jeg skal prøve å ikke spise opp de kaloriene jeg bruker under trening.

Skrevet

Jeg har endelig kommet meg under 70-tallet på vekta :hoppe: Og har minket 9,5 cm i midja tilsammen!

Har ikke gått ned så mye i påska, men det har ikke vært målet mitt heller. Har kosa meg masse med påskeegg, potetgull og god mat, men prøvd å holdt meg under 2000 kcal om dagen.

Gjest gjest 0
Skrevet (endret)

Heldiggris @nea!!

Jeg gleder meg masse til jeg ser 60 tallet!!

Endret av Vampyra
Skrevet

Vampyra:

er nesten i samme båt som deg!!! veier 75 nå, og har mitt mål på 67 kg i august...har gått ned 5 kg på 5-6 uker, står på enda:)

STÅ PÅ FOLKENS!!!

Gjest gjest 0
Skrevet
Vampyra:

er nesten i samme båt som deg!!! veier 75 nå, og har mitt mål på 67 kg i august...har gått ned 5 kg på 5-6 uker, står på enda:)

STÅ PÅ FOLKENS!!!

Da kan vi psuhe hverandre litt da! Vi kan konkurrere ;)

Kan du ikke registrere deg så vet jeg "hvem" du er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...