Sunbird Skrevet 11. april 2006 #1861 Del Skrevet 11. april 2006 til Hu i svingen! Jeg synes også det er kjekt å lese om hva de andre her gjør,er godt å høre at det er flere enn meg som sliter med motivasjonen innimellom. Men nå satser jeg på at jeg skal klare dette med litt hjelp og motivasjon fra de andre her inne. Så da går vi vel alle sommeren i møte i en slankere og sunnere utgave av oss selv Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. april 2006 #1862 Del Skrevet 11. april 2006 Takk! :-D Når det gjelder midjemålet så er det vel egentilg ett fett(!) hvor man måler, det viktige er vel å måle på samme sted hver gang. Måler ved navlen jeg. Gruer meg forresten litt til påsken, skal på hytta med familien, og da blir det vanskelig å ha kontroll og oversikt. Tenkte kanskje å ta med meg en liten bok der jeg kan skrive inn det jeg spiser, så har jeg en ca.-oversikt selv om jeg er uten pc og nett. Angående motivasjon så skal jeg love at det er verdt alt strevet den dagen du når målet ditt - jeg har nemlig gjort dette før... Ingenting som føles bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 11. april 2006 #1863 Del Skrevet 11. april 2006 Hu i Svingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. april 2006 #1864 Del Skrevet 11. april 2006 Spammer dere litt her inne, jeg er så ivrig. Har gått en times tur med en venninne og trent pilates i dag. *stolt* Blir dermed enda mer støl i morgen, men det er jo så deilig. :-D Blir kanskje litt tungt å ri i morgen, håper jeg kommer meg opp på hesten, hehe... Hunden min holdt på å bli angrepet av en svane på turen i sted, det var skikkelig skummelt! Hun gikk mot den for å hilse, og jeg skal love at den var ikke mye blid. Og den var stoor! Hjælp! Har endelig fått lest mesteparten av tråden (dere har virkelig vært aktive her siden januar!) og gurimalla så masse flinke folk, og så mye motivasjon å hente. Stjal tipset om å henge opp et bilde av meg selv med matchvekt på kjøleskapet - det var lurt! Tok forresten et før-bilde av meg selv i forrige uke også, sånn at jeg kan se fremskritt etterhvert. Nerdete, jeg vet... men det er faktisk en motivasjon det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fruktkake_* Skrevet 11. april 2006 #1865 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har spist sjokolade. Var et barn som ble hentet ti minutter etter stengetid her i bhg, og da måtte jeg vente på neste buss. En halvtime altså. Ganske kjipt. Da ble påskeegget som står her på personalrommet altfor fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katerina Skrevet 11. april 2006 #1866 Del Skrevet 11. april 2006 Nå har jeg vært i klesskapet og prøvd klær som ikke satt så bra tidligere. Og plutselig var det noen topper der som jeg kan begynne å bruke igjen. Merker at det har minsket raskere rundt livet, enn det har gjort med rompe og lår. Tenkte jeg skulle begynne å svømme til neste uke, og så er det bare å begynne med knipeøvelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 11. april 2006 #1867 Del Skrevet 11. april 2006 Nå har jeg vært i klesskapet og prøvd klær som ikke satt så bra tidligere. Og plutselig var det noen topper der som jeg kan begynne å bruke igjen. Merker at det har minsket raskere rundt livet, enn det har gjort med rompe og lår. Tenkte jeg skulle begynne å svømme til neste uke, og så er det bare å begynne med knipeøvelser... ← Heldiggris! Jeg har nesten ikke mistet noe rundt magen, men merker det litt på rompa og beina. Vil ha bort magen! Knipeøvelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopi99 Skrevet 11. april 2006 #1868 Del Skrevet 11. april 2006 Ups. Ser at navnet mitt kanskje ikke er så representativ for temaet. Har selv gått kurs for å gå ned i vekt. Det ENESTE som nytter er å spise sunt (ikke godteri) + trene mer enn det du gjør i dag. Da vil du GARANTERT gå ned i vekt. Men så er det da kutte ut alt det gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #1869 Del Skrevet 11. april 2006 Knipeøvelser som i å knipe/skvise rumpeballene sammen Katerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 11. april 2006 #1870 Del Skrevet 11. april 2006 Heldiggris! Jeg har nesten ikke mistet noe rundt magen, men merker det litt på rompa og beina. Vil ha bort magen! Knipeøvelser? ← Jeg har hørt at pilates er bra for magen. Har prøvd det to ganger selv, og du kjenner det godt i musklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 12. april 2006 #1871 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har hørt at pilates er bra for magen. Har prøvd det to ganger selv, og du kjenner det godt i musklene ← Jeg er litt "redd" for pilates. Vet ikke hvorfor. Men har aldri prøvd det. Ser at det er pilatestimer på treningssenteret mitt. Jeg burde kanskje prøve en gang, men jeg er redd for at jeg ikke skal få det til. Prestasjonsangst rett og slett. Det er det som holder meg tilbake fra gruppetimene i f.eks mage/rumpe/lår, step osv. Det eneste jeg tør er spinning, for der er jeg dreven Har begynt med joggeturer. Faktisk jogget jeg søndag morgen, i går morges og jaggu skal jeg ikke ut på en joggetur i dag også. Har fri, men Øyvind vekka meg tidlig! Blæh.. Kanskje like greit. Har en del jeg må ordne i butikkene før de stenger. Jogging skal være nokså bra for magen har jeg hørt? Ellers er jeg ingen tilhenger av styrketrening. Jeg synes det er dritkjedelig. Men likevel tar jeg sit-ups innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #1872 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg er litt "redd" for pilates. Vet ikke hvorfor. Men har aldri prøvd det. Ser at det er pilatestimer på treningssenteret mitt. Jeg burde kanskje prøve en gang, men jeg er redd for at jeg ikke skal få det til. Prestasjonsangst rett og slett. Det er det som holder meg tilbake fra gruppetimene i f.eks mage/rumpe/lår, step osv. Det eneste jeg tør er spinning, for der er jeg dreven ← dr.phil sier at vi ofte velger ut fra frykt,og det stemmer jo bra her! så mye som 80 % av valgene faktisk.jeg har begynt å legge merke til mine små og store valg i hverdagen,og ser at mye er basert på frykt.da snakker jeg ikke om stor angst altså,men sånn "nei,jeg ser så dum ut" f.eks hvis jeg knoter på step. så ikke vær redd du.prøv!det er gøy,og du får brukt hele kroppen.bare still deg bakerst de første gangene og blokker ut de andre. bare en liten digresjon...men egentlig ganske viktig å tenke over,synes jeg.(jada,vet at mange ikke tåler dr.phil,men han har nå mye smart å komme med,som får meg til å reflektere.) lykke til da,om du velger å prøve step eller noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. april 2006 #1873 Del Skrevet 12. april 2006 Hei alle sammen Jeg har desverre vært litt lite aktiv her inne i det siste. Men det skyldes at jeg har jobbet helt utrolig mye, og nå er det endelig ferie med eksamens lesing hehe. På mandag var det ytterlige en kilo ned, så nå er jeg rundt 6 kilo ned og veldig fornøyd. Trives godt med dette men skal ned de siste kiloene også. Kjøpte nye jeans i går og det var to str ned fra før slankekuren. Så i dag skal jeg ta på de nye jeansene og høye sko og sprade et nytt shoppingsenter rundt. Eller vell jeg er på jakt etter de hvite rock and republic jeansene med sort krone Ha en god påske alle sammen, og husk dere trenger ikke spise hele påskeegget lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. april 2006 #1874 Del Skrevet 12. april 2006 Kan også ta med at midjemålet er sunket med 10 cm siden jeg begynte i vektklubben, ikke det at jeg noen gang har vært spesielt stor rundt magen, eller lårene jeg burde måle hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 12. april 2006 #1875 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg er litt "redd" for pilates. Vet ikke hvorfor. Men har aldri prøvd det. Ser at det er pilatestimer på treningssenteret mitt. Jeg burde kanskje prøve en gang, men jeg er redd for at jeg ikke skal få det til. Prestasjonsangst rett og slett. Det er det som holder meg tilbake fra gruppetimene i f.eks mage/rumpe/lår, step osv. Det eneste jeg tør er spinning, for der er jeg dreven Har begynt med joggeturer. Faktisk jogget jeg søndag morgen, i går morges og jaggu skal jeg ikke ut på en joggetur i dag også. Har fri, men Øyvind vekka meg tidlig! Blæh.. Kanskje like greit. Har en del jeg må ordne i butikkene før de stenger. Jogging skal være nokså bra for magen har jeg hørt? Ellers er jeg ingen tilhenger av styrketrening. Jeg synes det er dritkjedelig. Men likevel tar jeg sit-ups innimellom. ← Jeg lastet ned Winsor pilates på www.piratebay.no Så kan man dumme seg ut så mye man vil, fordi ingen ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. april 2006 #1876 Del Skrevet 12. april 2006 Er så utrolig støl! Våknet ørten ganger i natt fordi det gjorde vondt i musklene hehe. Nå har jeg spist pumpernickelbrød med kalkun, egg og tomat og skal ut og ri. Så blir det påskefjellet. Har kjøpt meg sunn mat som jeg skal ha med, så er det litt enklere å henge med i opplegget. Og tar med masse biola naturell og dipmix + gulrøtter, så har jeg alternativt snacks. :-D God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 12. april 2006 #1877 Del Skrevet 12. april 2006 I dag skal jeg trene, og gjett om jeg gleder meg Håper dere alle får en kjempe fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 12. april 2006 #1878 Del Skrevet 12. april 2006 Man skulle jo tro jeg hadde vært på påskeferie - så mye som skjer her da! Jeg har ferie og er hjemme med lillemann og da blir det ikke så mye tid til å sitte på nettet. Gutten er rett og slett litt sjalu på datamaskinen. Jeg prøver å benytte dagene til å gå lange trilleturer. Jeg har jo ikke engang fortalt om mandagens veiing. Og i dag er det onsdag. Det er skikkelig flaut Vel, vekta viste ned 1 kilo siden sist, og jeg lever opp til delmålet mitt denne gangen også. Regner med å spise ekstra godt i påsken, men planen er å forbrenne ekstra mye sånn at slankingen går sin gang allikevel. Koselig å se nye fjes her inne. Begynte å bli engstelig for å bli igjen her alene etterhvert, men med påfyll utenfra så skal det nok forbli liv i denne tråden en god stund! Hå en fin påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 12. april 2006 #1879 Del Skrevet 12. april 2006 Og fruktkake: Pilates er kjempegøy. Jeg har det på dvd og driver på hjemme når ingen kan se meg. De første gangene sleit jeg litt, men nå føler jeg at jeg mestrer det og at jeg får skikkelig utbytte av det. Vil anbefale deg å prøve ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 12. april 2006 #1880 Del Skrevet 12. april 2006 Okei, kanskje jeg skal laste det ned og se om det kan være noe for meg. Skader ikke å prøve iallfall Godt du henger med, Lizzie. 1 kg ned siden sist er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå