Miracl3 Skrevet 20. mars 2006 #1521 Skrevet 20. mars 2006 Uff jeg syntes jeg har det litt travelt, 11 kilo igjen og sommeren er jo her snart. Jeg skal jo sprade i bikini på ferie jo. Mannen min har kjøpt en 50 tommer tv i dag så det blir gøy å trene pilates til den. Blir jo som å ha instruktøren inne i stua Jeg rydder kleskapet, og jeg har masse fine klær å slanke meg inn i, men uff vill så gjerne shoppe Ikke noe bra dag dette her
Gjest gjesta Skrevet 20. mars 2006 #1522 Skrevet 20. mars 2006 Så flinke dere er alle sammen Jeg har begynt på nytt på vektklubb jeg, for jeg har kjøpt meg ny vekt nå, som viser litt feil i forhold til den gamle vi hadde, og da er det greit å begynne på nytt igjen.. Så nå kan jeg også følge med på desimaler og, og det er jo litt mer oppmuntrende synes jeg, sånn at jeg kan se om jeg har gått nede 500 gram og, og ikke bare kilosvis Så nå kommer jeg til å komme sterkere tilbake igjen.. Tror jeg da
Little sister Skrevet 20. mars 2006 #1523 Skrevet 20. mars 2006 Har ikke lyst til å slanke meg mere ← Du som er så godt i gang? Når har du jo fått førerkort og alt. Men skjønner helt hvordan du har det, og det gjør sikkert alle andre her også.
Gilette Skrevet 20. mars 2006 #1524 Skrevet 20. mars 2006 Så flinke dere er alle sammen Matlysta mi har heldigvis begynt å komme på plass igjen, fikk skikkelig influensa...så tror det var grunnen til at den forsvant helt plutselig... Vekta viste 57.8 idag.. og det er jeg igrunn kjempefornøyd med, håper bare den ikke går opp igjen! Har gått ned 2,2 kg siden jeg starta.
Gjest Fruktkake Skrevet 20. mars 2006 #1525 Skrevet 20. mars 2006 73 kg viste vekta i morges. Jeg har mista 4 cm rundt magen. Jeg veier det samme nå som for to uker siden, men jeg tar det ikke tungt. I går morges veide jeg nemlig 71.8, så jeg tror kanskje vekta løy litt i dag. Mye vann o.l. Det eneste som mangler nå er motivasjon til å trene. Den finner jeg ikke noen sted.
Gjest Fruktkake Skrevet 20. mars 2006 #1526 Skrevet 20. mars 2006 Har ikke lyst til å slanke meg mere ← Hæ? Men du er jo knallflink jo! Gått ned over fem kilo og greier. Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Du vet jo grunnene til at du ikke har gått ned denne uka. Du har utrettet mye. Førerkort vet du! Nå kan du begynne å trene
Ephemera Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1527 Skrevet 20. mars 2006 Vil ha mat og sjokolade og potetgull og kaker!! Husket endelig å be sambo måle midja mi, men jeg ble ikke fornøyd med resultatet Sikkert oppblåst pga mensen Prøve igjen en annen dag Har vært på butikkrunde med sambo og skal først nå spise middag. Ristorante pizza med kylling. Første gang jeg fant den typen. Tror det skal bli veldig godt, men tror ikke at jeg blir mett...
Ephemera Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1528 Skrevet 20. mars 2006 Vet forresten ikke når jeg skal finne motivasjon og krefter til å trene jeg heller... men løsningen er jo rett og slett å komme igang med det - da kan jeg spise litt mere også.
Ephemera Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1529 Skrevet 20. mars 2006 (endret) Pizzaen var utroooooooolig god!!! :icon_razz: Ikke minst fordi jeg hadde Peppes rømmedressing med hvitløk på (rest fra lørdag). Nå skal jeg kjøpe inn et lass av den pizzaen - men hvor får jeg tak i hvitløksdressing?? Jeg vet Idun har, men er den god eller smaker den skarpt av eddik? (Jada... vet at det er kalorier i sånn dressing, men jeg har bare litt på...) Og dere - jeg ble god og mett også! Endret 20. mars 2006 av Ephemera
Gjest Fruktkake Skrevet 20. mars 2006 #1530 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har trent! Haha, jeg viste meg på treningssenteret for første gang på én måned. Det ble spinning. Høy intensitet. Plotta det inn på vektklubb, og jeg forbrente visst 511 kcal.. Kan det stemme? Hørtes behagelig mye ut Ble ganske pest, men det føles dritgodt nå. Etter at jeg hadde skrevet det siste innlegget om manglende treningsmotivasjon, så begynte jeg å tenke litt. Håper jeg klarer å fortsette nå. På onsdag blir det iallfall trim så og si hele dagen, for da skal sannsynligvis jeg og søstera mi stå slalom, så skal jeg på fotballtrening på kvelden.
Ephemera Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1531 Skrevet 20. mars 2006 Flink du har vært, Fruktkake!! Selv sovnet jeg på sofan etter middagen...
Gjest gjest 0 Skrevet 20. mars 2006 #1532 Skrevet 20. mars 2006 Vet forresten ikke når jeg skal finne motivasjon og krefter til å trene jeg heller... men løsningen er jo rett og slett å komme igang med det - da kan jeg spise litt mere også. ← Det er nok bare å starte som er tøft! Klarer du det så er det lettere å fortsette. Jeg må nemlig starte på nytt nå jeg og... Skulle egentlig trene på senteret i dag, men endte opp med 45 min pilates hjemme på stuegulvet. Det funka for jeg ble helt skjelven! Maten har jeg vært veldig flink med i dag! Og jeg har funnet ut at jeg skal bytte ut brødet med knekkebrød, for da sparer jeg massevis av kalorier! Og hvis jeg bruker kalkunfilet som pålegg kan jeg spise masse!
Miracl3 Skrevet 21. mars 2006 #1533 Skrevet 21. mars 2006 Helt ok dag for meg så langt, men tror jeg skal ta en baguett nå
Ephemera Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1534 Skrevet 21. mars 2006 Det er ikke så mye liv her nå :klø: Da må ihvertfall jeg legge igjen et spor Skal ha kylling fajitas til middag nå og jeg vet jeg kommer til å spise litt for mye, men...
Ibenholt Skrevet 21. mars 2006 #1535 Skrevet 21. mars 2006 (endret) - Kunstig søtstoff som blir inntatt på tom mage gir en stor nedtur i blodsukkerbalansen og dermed kan et nytt spisekikk utløses. Når vi får i oss kunstig søtstoff begynner vi å produsere insulin fordi kroppen ikke merker om det er vanlig sukker eller ikke, sier hun. I følge Lene Fosshaug som er kursholder og medlem av IKS. Leste det i artikkelen om Imsdal-vann. Hjelp! Det var det jeg trodde, så lenge insulinproduksjonen blir satt i gang uansett betyr det vel at man legger like mye på seg av søtningsstoff som med vanlig sukker da Nå tør jeg snart ikke ha suketter i teen heller. Endret 21. mars 2006 av Lanalia
Gjest Fruktkake Skrevet 21. mars 2006 #1536 Skrevet 21. mars 2006 I følge Lene Fosshaug som er kursholder og medlem av IKS. Leste det i artikkelen om Imsdal-vann. Hjelp! Det var det jeg trodde, så lenge insulinproduksjonen blir satt i gang uansett betyr det vel at man legger like mye på seg av søtningsstoff som med vanlig sukker da Nå tør jeg snart ikke ha suketter i teen heller. ← Jeg skjønner ikke helt. Er det insulinproduksjonen som avgjør om vi legger på oss eller ikke?
Gjest Fruktkake Skrevet 21. mars 2006 #1537 Skrevet 21. mars 2006 Spiser Mia pizza 5% fett nå.. Mmmm.. En halv sånn inneholder bare 310 kcal
Ephemera Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1538 Skrevet 21. mars 2006 Spiser Mia pizza 5% fett nå.. Mmmm.. En halv sånn inneholder bare 310 kcal ← Men blir du mett av en halv sånn?? Kanskje du spiser det som mellommåltid og ikke som middag? Jeg må liksom ha mye mat til middag... Men prøv Pizza Pollo fra Ristorante også (den jeg skrev om igår). Den var så utrolig god!!
Gjest Fruktkake Skrevet 21. mars 2006 #1539 Skrevet 21. mars 2006 Ble ikke helt mett nei, så jeg spiste et knekkebrød og to appelsiner i tillegg. Da ble jeg mett. Nå skal det sies at jeg blir mett på mye mindre mat nå enn jeg gjorde før. Noe som jo er bra
Little sister Skrevet 21. mars 2006 #1540 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Nå har jeg gådd ned 2.5 kilo siden vi startet Håper jeg klarer og gå ned 2,5 kilo til. I dag har det blitt lite mat på meg, bare et halv brødskvive, to stykker casa di mama pizza og to knekkebrød + to kiwi Var og tok ny blodprøve i dag, så i morgen får jeg vite om jeg er på bedringens vei. Håper jeg blir frisk nå snart. Endret 21. mars 2006 av Hege_84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå