Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

En forferdelig dårlig slankehelg for meg...

Ikke mye snop, litt riktignok, men det som tar knekken er vel all osten... Jeg hadde ost og vin party i går, og i dag har jeg kost meg med restene....

Og snart skal jeg og sambo på restaurant og kose oss med italiensk pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktkake
Hei jenter! :vinke:

Jeg er innom og leser hver gang jeg er inne på KG. Blir motivert og ikke mist imponert av det jeg leser! Dere er flinke ;)  Ikke alltid man klarer å holde seg,men sånn er det for alle! Dere har oppnådd mye alle sammen....noe å tenke på en dårlig dag!  :)

Jeg kommer til å følge med videre- og ønsker dere masse lykke til vidre! :tommel:

Mvh Eliza

Tusen takk, Eliza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Jeg tror jeg elsker vektklubb. Jeg elsker å ha kontrollen på det jeg putter i meg. Drikker rødvin (det blir vel ca 4 glass i kveld), og har spist litt sjokolade, men likevel har jeg 100 kcal å gå på. Og det etter kveldsmaten! Sprakk budsjettet litt i går da, med alle påskeeggene, men én dag i uka er vel det lov..

Jeg er bare SÅ fornøyd med meg selv for tida. I morra skal jeg i akebakken med niesene mine og brenne vekk litt kalorier.. hehe. Gleder meg til veiedag på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble takeaway-pizza fra Peppes til middag igår. Vi bestilte halvt og halvt, for jeg og sambo ville ha forskjellig fyll. Og jeg spiste opp min halvdel av pizzaen uten dårlig samvittighet! Vi begynte også på smågodtposen som vi kjøpte for et par uker siden, men jeg har ikke spist så mye av det.

Jeg føler meg fremdeles ganske dårlig. Tror det er en kombinasjon av big time mensen og at jeg er fryktelig sliten. Det har jo gått i hundre med førerkort-forberedelser i evigheter og det tar også på å jobbe seinvakt + lørdag i en hel uke. I tillegg hadde jeg jo oppkjøring før jobb på mandag.

Neste fredag har jeg fri. Lurer også på om jeg skal ta feriedag på torsdag, sånn at jeg får 4 dager fri :)

Idag ligger jeg rett ut i sofan!! Det er så utrolig deilig! Har gjort litt husarbeid også da. Det eneste som står på programmet nå, er at vi sannsynligvis må kjøre til en søndagsåpen butikk og handle litt i løpet av ettermiddagen.

Jeg aner ikke hvordan det går med veiinga imorgen. Jeg har jo mensen, så det bør jo innvirke. Uansett er jeg fornøyd med at jeg har gått ned såpass mye som jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Ephemera! Hwer er gulrotkakeoppskriften jeg lovet for lenge siden. Den er ikke særlig usunn, pga. lite sukker og mye gulrot. Men kremen derimot...

Gulrotkake

4 egg

1 dl sukker

-piskes-

2 ts bakepulver

3 dl mel

2 ts kanel

1 ts salt

1 ts vaniljesukker

1,5 dl olje

4-5 revne gulrøtter

190*c midt i ovnen ca 45 min

krem

100 gr ost (TINE kremost naturell)

125 gr melis

50 gr smør (romtemp.)

2 ts vaniljesukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktkake

Av en eller annen grunn tror jeg ikke vekta viser så mye mindre i morgen. Jeg hater søndager egentlig.

Jeg har lyst til å fråtse. Men æsj, nei. Da ødelegger jeg iallfall alt.

Lurer på om jeg får tid til å trene denne uka. Jeg kan jo strengt tatt i morra kveld, men ... æsj, det er så tiltak. Kan noen sparke meg i stumpen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag har jeg kjørt i meg fire store håndfuller med solsikkefrø m/skall (røstet og saltet). Har ikke funnet noen plass hvor det står hvor mye kcal det inneholder, men regner med det er en GOD del :(

Men det er såå godt

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Huff for en dårlig slankeperiode jeg er inne i nå! Jeg har ikke vært inne på vektklubb på en uke, og jeg er litt smålei hele greia... Jeg har dessverre begynt å spise en del godteri igjen og det liker jeg ikke, for jeg hadde jo mer eller mindre slutta!

Jeg får vel prøve å starte på ny frisk i morgen! Det begynner jo sakte men sikkert å nærme seg datoen jeg skal ha nådd målet mitt så jeg MÅ virkelig legge inn en skikkelig innsats hvis dette skal gå. (Har vel 16 uker på 12 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: (Hvorfor har jeg ikke feriedag idag?)

Jeg står på stedet hvil idag. Jeg veier nøyaktig det samme som forrige mandag.

Men det er jeg fornøyd med. Forrige mandag hadde jeg rent på do som en gal pga nervøsitet pga førerkortet - og nå er jeg midt i mensen.

Så det må da vel være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres fornuftig ut Ephemera. Syns du er flink jeg!

Jeg har ikke mensen og har ikke nettopp tatt førerkort (men søsteren min kjørte opp på fredag og sto!) og jeg har nådd dagens delmål som var ned 600 gram. Faktisk har jeg gått ned 700 gram :)

Det er da 5,2 kilo mindre av meg enn da vi startet og det gir seg utslag i bl.a 6 cm mindre rundt midjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres fornuftig ut Ephemera. Syns du er flink jeg!

Jeg har ikke mensen og har ikke nettopp tatt førerkort (men søsteren min kjørte opp på fredag og sto!) og jeg har nådd dagens delmål som var ned 600 gram. Faktisk har jeg gått ned 700 gram  :)

Det er da 5,2 kilo mindre av meg enn da vi startet og det gir seg utslag i bl.a 6 cm mindre rundt midjen!

Så flink du er! :klappe:

Vi har gått ned omtrent likt da. Jeg har gått ned 5,1 kg. og du 5,2 kg. Glemte dessverre å måle midja sist mandag, men skal be sambo måle meg idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ned 200 gram denne gangen :sjenert: men 4,2 kilo totalt :)

Jeg har også mensen denne uken og tror jeg har gått ned lite pga den. Snikveide meg før den kom og veide ikke det samme da. Får håpe dette kommer meg til gode neste mandag, men isj så kjedlig med 200 gram ned når jeg har vært så flink.

Ha en god slankedag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har i det minste gått ned 800 gram av det jeg gikk opp forrige uke, så nå er er jeg på -0,8.

Og som sagt skal jeg legge inn ekstra innsats fremover så jeg kan nå målet mitt som er -12 kg innen 1 juli. (jeg blir fornøyd med -10 og...) Og jeg SKAL klare det! Jeg må bare være skikkelig hard nå i starten. Hvis jeg er superflink i ukedagene kan jeg kose meg på lørdagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 0,8 kilo denne uken og ytterligere 1 centimeter i midja.

Tilsammen blir det 1,8 kilo vektnedgang og 6,5 centimeter mindre i løpet av 3 uker. Storfornøyd jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er :hoppe:

Jeg har helt glemt bort å veie meg de to siste ukene!

Får gjøre det i morgen, men venter ikke store resultater. Jeg kan jo ikke trene eller anstrenge meg :forvirret:

Og har blitt litt mye usunn mat den siste uka :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å slanke meg mere  :sur:

Og hva er grunnen til det? Du er jo så flink :) Bare å stå på så kommer du til å syntes du er kjempe lekker til sommeren, vi skal jo bli sommerens babes alle sammen :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...