Lizzie Skrevet 17. mars 2006 #1481 Del Skrevet 17. mars 2006 uff... var inne på vektklubb og la inn det jeg har spist idag. endte opp med 374 kcal...(og neida, jeg har ikke regna feil) i tillegg har jeg 3 treningspoeng idag. (gym på skolen og pulsspinn i kveld). Etter at jeg var syk mista jeg matlysta, så har gått ned en del i vekt.. Men ikke på en sunn måte..trener minst en time intensivt hver eneste dag, så har sikkert et stort energibehov. Noen forslag for å få opp matlyst...? ← 374 kcal er for lite. Men det vet du jo. Kanskje du bør trene mindre når du får i deg så lite? Du må jo ha litt energi igjen til kroppens vanlige funksjoner også. Dette hørtes ikke moro ut nei, men jeg vet vel egentlig hvordan det er ikke å orke å spise. Jeg håper at matlysten din snart viser seg igjen så du kan gå ned i vekt på en sunn og fornuftig måte. Skjønt, hvis det tar litt tid er du kanskje klar for å stabilisere vekta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. mars 2006 #1482 Del Skrevet 17. mars 2006 For første gamg på fire år har jeg sett 71-tallet på vekta! 71,6 kg i morges! Jeg vet at det ikke trenger å bety at jeg virkelig har gått ned så mye, men likevel. Det er så inspirerende! Nå er utfordringen å holde seg på matta i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1483 Del Skrevet 17. mars 2006 Fruktkake: Så deilig!! Vampyra: Du var kjempeflink som greide å motstå softisen!! Jeg tenkte også å feire førerkortet med å spise kake eller sjokolade, bare la meg fråtse vilt, men så fant jeg ut at jeg feiret jo mere med å la være å spise noe usunt - jeg vil jo heller veie mindre!! Så jeg lot det være!! Jeg vurderte å snikveie meg når jeg sto opp isted, men greide heldigvis å la være. Jeg venter mensen og da veier jeg helt sikkert mere. Er veldig glad for at jeg ikke gikk på vekta! Jeg har ikke helg før kl. 17 imorgen, men da skal jeg og sambo ut og spise for å feire førerkortet mitt Og da skal jeg kose meg!! Og på søndag skal jeg (endelig) bare ligge rett ut i sofan under pleddet og da har jeg bestemt at vi skal spise den store smågodtposen som vi kjøpte for et par helger siden. For jeg må jo feire litt likevel - men det er greit å legge det til helga, for da bruker jeg å unne meg litt ekstra uansett! Ellers skal jeg sjekke timeplanene for treningssenterene nå (jeg er medlem på 3T og de har flere sentere i byen). Skal se om jeg ikke kan komme meg på en trening i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. mars 2006 #1484 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er godt du ikke veide deg, for de gjorde jeg Og nå har den ene kiloen kommet tilbake... Jeg skal aldri snikveie meg igjen for da er vekta slem mot meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1485 Del Skrevet 17. mars 2006 Fikk bare lyst til å lime inn denne, som står i Adresseavisen idag. Så noen var inne på tanken om å kutte ut karbohydrater. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article634675.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 17. mars 2006 #1486 Del Skrevet 17. mars 2006 Fikk bare lyst til å lime inn denne, som står i Adresseavisen idag. Så noen var inne på tanken om å kutte ut karbohydrater. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article634675.ece ← Jeg får helt spader av å tenke på disse lav-karbo/lav glykemiske diettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #1487 Del Skrevet 17. mars 2006 Igjen - kutte ut er farlig. Alle dietter som baserer seg på å unngå ting og spise ensidig er usunne. Det GI handler som er viktig (mener jeg da) er å skifte ut en del raske karbs med langsomme, f.eks. loff med grovbrød, vanlig ris og pasta med fullkornsvarianter osv. Hjernen trenger karbohydrater, bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 17. mars 2006 #1488 Del Skrevet 17. mars 2006 Igjen - kutte ut er farlig. Alle dietter som baserer seg på å unngå ting og spise ensidig er usunne. Det GI handler som er viktig (mener jeg da) er å skifte ut en del raske karbs med langsomme, f.eks. loff med grovbrød, vanlig ris og pasta med fullkornsvarianter osv. Hjernen trenger karbohydrater, bare så det er sagt. ← Hjernen alene tror jeg trenger 100 g for å fungere optimalt.. Eller husker jeg feil.. :klø: (kanskje det var 50, men tror det var 100) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1489 Del Skrevet 17. mars 2006 Fant en halv Stratos i kontorskuffa mi (Ja, jeg har skuffene fulle av sjokolade og pastiller og tyggis og Gud vet hva... ) Det er jo fredagskveld og jeg bør jo spise den før den begynner å smake skuffe... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1490 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg spiste en stripe!! Sinnsykt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1491 Del Skrevet 17. mars 2006 Dere andre sitter og ser på TV og stapper i dere godsaker mens stakkars meg sitter her og jobbbbbeeeeeer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1492 Del Skrevet 17. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1493 Del Skrevet 17. mars 2006 Har spist 2 geledingser også... en gul med sitronsmak og en svart med salt lakris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. mars 2006 #1494 Del Skrevet 17. mars 2006 Dere andre sitter og ser på TV og stapper i dere godsaker mens stakkars meg sitter her og jobbbbbeeeeeer.... ← ← Har spist 2 geledingser også... en gul med sitronsmak og en svart med salt lakris... ← Kjeder du deg, ephemera? :icon_razz: Jeg kan iallfall forsikre deg om at JEG ikke sitter foran TV`n og stapper i meg godsaker. Har vært på jakt etter ting å ønske oss til bryllupet. Traska rundt på kjøpesenter.. akk, for et luksusproblem. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å rydde og vaske kjøkkenet som jeg har forsømt hele uka.. Deilig å få det overstått! På jobb i dag var det en av de tospråklige assistentene (to uker siden sist hun var innom) som kommenterte at jeg var blitt tynnere. Hun var så skjønn. Hun sa at når hun så hvor flink jeg var så fikk hun lyst til å gjøre det samme. For jeg hadde jo så fin kropp! Gjett om jeg ble stolt! Var også bursdagfeiring i barnehagen i dag, men jeg smakte bare såvidt på sjokoladekaka. Den var ikke engang særlig god.. Jeg kjøpte en pakke med sånne vidunderlige påskeegg (de i lilla eske) som jeg skal kose meg max med i morra. Det er en aldri så liten seier at jeg faktisk ikke allerede har begynt å stappe dem i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. mars 2006 #1495 Del Skrevet 17. mars 2006 Vræææl! Jeg gaflet i meg alle påskeeggene. Er farlig å sitte hjemme. I morra skal jeg straffe meg selv ved å ikke spise godteri. Ikke i det hele tatt, selv om det er lørdag. Jeg vil se 71-tallet mandag morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 18. mars 2006 #1496 Del Skrevet 18. mars 2006 Gratulerer med lappen, Ephemera!! Jeg har vel sant og si falt litt ut av dette sunne livet jeg startet så bra med. Har vært uten nett i to uker nå, og fire uker venter meg. Skal reise mye, men jeg skal prøve å titte innom dere når jeg er i nærheten av en pc. Har selvsagt ikke fått lagt inn på VK heller, og det merker jeg. Er så altfor lett å falle tilbake til gamle vaner igjen når jeg ikke får fulgt ordentilig med på hvor mye jeg får i meg. Så, vekta tør jeg ikke tenke på akkurat nå... Uff.. Men, jeg skal prøve å være flink når jeg er borte, må ha gjengen her inne i bakhodet når jeg får lyst på noe godt. Lykke til, alle sammen! Jeg er spent på hvor langt dere (og jeg) har kommet når jeg kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #1497 Del Skrevet 18. mars 2006 Vræææl! Jeg gaflet i meg alle påskeeggene. Er farlig å sitte hjemme. I morra skal jeg straffe meg selv ved å ikke spise godteri. Ikke i det hele tatt, selv om det er lørdag. Jeg vil se 71-tallet mandag morgen! ← Huff da... Jaja.. Regner med at du koset deg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #1498 Del Skrevet 18. mars 2006 Gratulerer med lappen, Ephemera!! Jeg har vel sant og si falt litt ut av dette sunne livet jeg startet så bra med. Har vært uten nett i to uker nå, og fire uker venter meg. Skal reise mye, men jeg skal prøve å titte innom dere når jeg er i nærheten av en pc. Har selvsagt ikke fått lagt inn på VK heller, og det merker jeg. Er så altfor lett å falle tilbake til gamle vaner igjen når jeg ikke får fulgt ordentilig med på hvor mye jeg får i meg. Så, vekta tør jeg ikke tenke på akkurat nå... Uff.. Men, jeg skal prøve å være flink når jeg er borte, må ha gjengen her inne i bakhodet når jeg får lyst på noe godt. Lykke til, alle sammen! Jeg er spent på hvor langt dere (og jeg) har kommet når jeg kommer tilbake! ← Takk, takk! :enig_anim: Lykke til du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast leser Skrevet 18. mars 2006 #1499 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei jenter! Jeg er innom og leser hver gang jeg er inne på KG. Blir motivert og ikke mist imponert av det jeg leser! Dere er flinke Ikke alltid man klarer å holde seg,men sånn er det for alle! Dere har oppnådd mye alle sammen....noe å tenke på en dårlig dag! Jeg kommer til å følge med videre- og ønsker dere masse lykke til vidre! Mvh Eliza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 18. mars 2006 #1500 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei jenter! Jeg er innom og leser hver gang jeg er inne på KG. Blir motivert og ikke mist imponert av det jeg leser! Dere er flinke Ikke alltid man klarer å holde seg,men sånn er det for alle! Dere har oppnådd mye alle sammen....noe å tenke på en dårlig dag! Jeg kommer til å følge med videre- og ønsker dere masse lykke til vidre! Mvh Eliza ← Det var hyggelig sagt Jeg skal ha jentekveld i kveld, så da blir det kylling og grønnsaker. Vet ikke helt hva vi skal spise men noe sunt i allefall Så blir det Imsdal med smak i steden for hvitvin på meg... Har vært i bursdag hos søstra mi før i dag, så da ble det et lite stykke gulrotkake, et grovt og et halvt fint rundstyke med egg. (Jeg blir forresten tante på ny i Oktober ) Sitter å ser på reprise av dansefeber nå, har såå lyst å dra på byen å danse i kveld Når jeg blir frisk skal jeg unne meg en flaske hvitvin og ta helt av på dansegulvet! Ha en fin lørdagskveld og kos dere skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå