Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Her var det mye liv idag :ironi:

Men minst to av oss er ute og reiser: Fruktkake er i Oslo og Hege er her i Trondheim.

Idag har jeg spist litt for mye... Vi hadde taco til middag. Riktignok med Go' og mager kjøttdeig. Så dro vi bort på besøk, og der fikk vi servert nystekte horn med ost og smeltet ost + deilig salat. Spiste bare ett horn da. Og jeg må ha litt sjokolade ikveld også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Heh, nei her har det vært stille! Men så har iallefall jeg slitt veldig med KG i dag.... Det funker ikke hele tiden liksom...

Jeg har spist en del i dag, men sunn mat! Jeg spiste ganske mye laks og det er det som dro opp kaloriene i dag. Men siden jeg har vært husmor og vaska, støvsugd og rydda hele huset i dag kunne jeg føre inn 2,5 timer med husarbeid. jeg synes det er litt vanskelig å gjette om det var lett eller moderat, men jeg valgte lett, for da vet jeg at jeg ikke tar i og spiser for mye resten av dagen.

Nå har jeg har kost meg med en BelVita til dessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Æsj det går rett vest dette her prosjektet for meg altså. Skriver fortsatt inn alt på vektklubb, men har ikke trent på to uker... isj. Har ikke vært så flink til å begrense meg på snopet heller.

*skammer meg*

Men jeg skal prøve å få trent i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært på bursdag med koldtbord og spiste veldig mye god mat. Så konklsjonen er ingen god slankdag men jeg har kjøpt meg ny brun skinnjakke og en brun topp :)

Skal spise bra i morgen og håpe / krysse fingrene for vekten mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Apropos prosjekt kropp.....

Jeg sitter og ser på MTV nå, de som vil ligne på en superstjerne...

Fy flate! Jeg er glad vi bare slanker oss jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Å nå må jeg si jeg er spent på å veie meg på mandag!! jeg har holdt avtalen Ephemera, bare veid meg to ganger denne uka....

Men det går på viljestyrken altså! Jeg er forferdelig nysgjerrig på om det har skjedd noe.... Selv om jeg tviler siden jeg har skeiet ut to dager denne uka... Jeg burde komme meg på trening i morgen, men jeg kjenner at kroppen ikke vil :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra: Jeg har en tilståelse å komme med... Jeg veide meg igår kveld :rodme: Og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg gjorde det :sur: Jeg hadde spist mye og salt mat både fredag og igår og jeg fant ut at nå var det sånn som forrige helg igjen: at jeg drakk mye og tisset lite = vann i kroppen. Jeg følte meg også tykkere der jeg sto og så på kroppen min i speilet på badet. Hvorfor går man da på vekta??! :murvegg: Jeg tror jeg håpet desperat på et mirakel. Men jeg veide mye... Faktisk så mye at jeg ble deprimert igjen, lot være å lese bladet jeg hadde tatt med meg til senga, slo av lyset og dro dyna over hodet, samtidig som jeg tenkte at dette går ikke, jeg greier det ikke, jeg kommer ikke til å greie å gå ned i vekt. Men så var jeg oppe og tisset i natt - og i dag tidlig - og da måtte jeg jo bare veie meg igjen. Og nå gikk det bra, selv om jeg fremdeles veide litt mere enn forrige mandag.

Imorgen er det oppkjøring, og kanskje kommer kroppen min til å vrenge seg på alle mulige måter av nervøsitet. Får finne ut om jeg skal veie meg før eller etter... :roll:

Skal prøve å være flink med maten idag, men i kveld skal vi i bursdag. Det er i nærmeste familie og de vet jeg slanker meg. Skal spise bare 1 kakestykke har jeg tenkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

@Ephemeras: Tenkt deg på skitur idag da? Superherlig vær! Sitter og venter på at sola skal får varmet opp lufta litt mer jeg - så skal jeg på årets første skitur!

Imponert over dere som orker å telle kcal! Holder meg til å prøve og spise sunt, og så prøve å bevege meg hver dag, så satser jeg på at kroppen krymper bittelitt framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitur hadde vært suuuuupert!!!! Men nei... idag er det siste dagen med øvelseskjøring før oppkjøringen imorgen. Forhåpentlig vis kan vi gjøre noe mer morsomt neste helg...

Været er jo helt utroooolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Vampyra: Jeg har en tilståelse å komme med... Jeg veide meg igår kveld :rodme: Og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg gjorde det  :sur:  Jeg hadde spist mye og salt mat både fredag og igår og jeg fant ut at nå var det sånn som forrige helg igjen: at jeg drakk mye og tisset lite = vann i kroppen. Jeg følte meg også tykkere der jeg sto og så på kroppen min i speilet på badet. Hvorfor går man da på vekta??!  :murvegg:  Jeg tror jeg håpet desperat på et mirakel. Men jeg veide mye... Faktisk så mye at jeg ble deprimert igjen, lot være å lese bladet jeg hadde tatt med meg til senga, slo av lyset og dro dyna over hodet, samtidig som jeg tenkte at dette går ikke, jeg greier det ikke, jeg kommer ikke til å greie å gå ned i vekt. Men så var jeg oppe og tisset i natt - og i dag tidlig - og da måtte jeg jo bare veie meg igjen. Og nå gikk det bra, selv om jeg fremdeles veide litt mere enn forrige mandag.

Imorgen er det oppkjøring, og kanskje kommer kroppen min til å vrenge seg på alle mulige måter av nervøsitet. Får finne ut om jeg skal veie meg før eller etter... :roll:

Skal prøve å være flink med maten idag, men i kveld skal vi i bursdag. Det er i nærmeste familie og de vet jeg slanker meg. Skal spise bare 1 kakestykke har jeg tenkt...

:fy_fy:

Der ser du jo hvordan det går! Det var vekta som tullet fordi du gjorde noe du ikke skulle!!

Håper oppkjøringa går bra i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

I dag ryker jeg på en liten smell.... Jeg skal til en kamerat og spise bursdagskake..... :sjenert:

Men jeg skal prøve å ikke spise så mye, det er bare det at jeg er skikkelig kakemons og det er det beste jeg får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy:

Der ser du jo hvordan det går! Det var vekta som tullet fordi du gjorde noe du ikke skulle!!

Håper oppkjøringa går bra i morgen da!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere :)

Jeg er ute og reiser, derfor har jeg ikke fått vært her inne på en stund. I tillegg til at jeg har ganske dårlig samvittighet. Utrolig hvor vanskelig det blir å holde på de gode rutinene når man er borte. Har ikke fått lagt inn det jeg har spist på VK denne uka, så jeg er åpen for en liten overraskelse i morra... :forvirret:

Men, vekta her er litt annerledes enn den hjemme, så jeg tror jeg uansett ikke skal legge den inn på VK.

Håper alle har ei god helg, dere er flinke. :klem:

MASSE lykke til i morra, Ephemera!! Krysser fingrene for deg. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Lykkelin!

Jeg regner med at jeg nå veier omtrent 25 kilo pga renning på do pga nervøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Å, huttetu for en helg!

øl, restaurantmiddager, potetgull, sjokolade... bla bla.. Og alt i store mengder! Men det beste av alt er at jeg ikke har særlig dårlig samvittighet. Jeg har vært så flink de siste ukene, at det faktisk kjentes godt å skeie ut.

Men jeg regner med at dette vil gjøre utslag på vekta i morra. Vet ikke helt om jeg tør å veie meg.. Huff..

Fra i morgen er det back in track igjen. Lenge til jeg skal ut på tur igjen nå, så nå får det være harde bud framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

Det er godt det ikke bare er meg da... Min helg har jo var siden torsdag, så jeg kan ikke regne med noe vektnedgang denne uka iallefall!!

ÅÅÅÅ jeg begynner å bli lei av å se det samme tallet nå ass.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Miracl3_*

50 ÅRSLAG i går med koldtbord, kake, cola etc. Fortsatte i dag med sjokolade, cola etc. Jeg skammer meg, nå blir det trening i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte men sikkert ned, denne gangen 1,2 kg men det er over 14 dager, veide meg ikke sist mandag. Det går senere nå, og jeg tror jeg skal veie meg pr 14 dag nå, slik at jeg ikke mister motet. Men 500 g u uken er veldig ok, for dette skal vare også. Ligger 1 kg etter skjema, men gjør ikke noe har god tid.

Nå har jeg gått ned over 6 kg, og har de 4 siste tyngste igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

:sur:

Jeg er sint på meg selv nå. Hvorfor måtte jeg skeie ut så til de grader i helga? OPP TO KILO SIDEN FREDAG???? Er det mulig? Nå skal det nevnes at jeg mistenker at jeg har mye vann i kroppen, og på grunn av p-pilleslurv så har jeg mensen og hormonene herjer.

Framover skal jeg ikke slappe av i helgene heller. Selv om jeg er på tur eller hvor jeg befinner meg.

Æsj altså. På fredag lå jeg veldig godt an, med minus 600 gram siden forrige mandag, men nå har jeg altså gått flere steg tilbake.

men jeg gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...