Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Nå er det en stund siden jeg har vært her inne. Har vært hjemme hos mamma en uke og kost meg masse med god mat og godterier :sjenert:

Heldigvis har vi trent masse, spinning, step, styrke og yoga på treningssenteret og to 4 timers lange skiturer på fjellet. ;)

Da jeg veide meg i morges var jeg 59 kg. Så da har jeg gått ned 1 kg siden jeg begynte.

Men nå har jeg også blitt syyyyk :tristbla: Da gikk treningsplanene for i dag rett i vasken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg dropper veiedag i dag jeg, er ikke i form eller humør til å trene eller veie meg. Føler jeg må bruke den lille energien jeg har til å lese på eksamen nå også, men jeg kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Isj jeg spiste en liten kokosbolle på skolen i dag, men det var bare 100 kcal jeg får bruke den som mellommåltid :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Katerina_*

i dag synes jeg at jeg har vært ganske så flink. Frokost bestod av to rundstykker med pålegg. Lunsj: 4-korn med banan og rosin. Middag: stekt fisk og grønnsaker og en appelsin. Regner med at jeg tar en lettyoughurt til kvelds, og muligens en frukt. I morgen står trening på programmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle er :klappe:

Min status: Ned 1 kg fra forrige mandag. Ny vekt: 67,5 kg. Totalt ned 4,5 kg :hoppe:

Men jeg lurer litt på hvor dette har forsvunnet, synes ikke jeg ser noe særlig slankere ut, egentlig? Burde sikkert være flinkere å trene, de siste to ukene har jeg ikke trent noe utenom å gå dit jeg skal. Er litt redd for å få en liten pingle-kropp uten muskler...

Hadde forresten vært morsomt å lage en oversikt over hvor mye vi har gått ned til sammen, det må da være endel nå? Du begynner å få mange kilo på samvittigheten, Ephemera :ler:

Ha ei god uke, jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe synd på deg jeg for jeg kan ikke spise mer enn 1350 kcal :forvirret:  Men jeg benytter sjansen til å spise bittelitt ekstra de dagene jeg trener...

Flott!

:tommelsmil:

Jeg har ikke gått ned noe jeg... Eller jo jeg har gått ned 500 gram hvis jeg ser på den kiloen jeg gikk opp, så da er jeg totalt nede i 1,5 kg siden vi startet... Ikke så mye å skryte av for da vi startet hadde jeg lagt på meg over en kg den uka, så egentlig har jeg vel ikke gått ned noen ting :forvirret: Skjønner ingenting jeg....

Jeg burde da kunne skeie litt ut et par dager i uke? Da er det snakk om at jeg spiser 2-300 gram for mye, og de dagene jeg trener fyller jeg ikke opp kaloriene. Men jeg skal følge med og se hva som skjer videre. Hvis jeg fortsetter å gå ned 500 gram i uka er jeg fornøyd!

:troest:

Jeg tror kanskje du må prøve å ikke spise flere kalorier enn de du har tildelt - bare spise mere de dagene du trener. Jeg vet ikke... Jeg skeier ut endel i helgene, men det har gått ganske bra med meg da... for jeg skal ikke gå ned mer enn 700 gram i uka.

Men du har ihvertfall gått ned en halv kilo, selv om du hadde gått opp en halv kilo uka før! Så ned er ned! Neste uke veier du sikkert enda en halv kilo mindre :)

Hvor mange kilo var det du skulle gå ned? Og over hvor mange uker?

Jeg skal hoppe litt opp og ned :hoppe: når jeg når 85 kilo, for da har jeg greid en tredjedel ;)

Akkurat nå er jeg så middagssulten og sliten og har så lyst på sjokolade at jeg kan hyle :grine: Men på komfyren står poteter, kokt torsk, kokte grønnsaker og bittelitt kremet kyllingsaus... Ja, den er kjempegod til fisk, selv om det høres helt merkelig ut! Og så inneholder den ikke mere enn 95 kcal. per dl. I tillegg har jeg mindre smør i enn det det skal være.

Jeg har blitt helt snål når det gjelder kalorier! På butikkene står jeg og ber sambo hjelpe meg å dele så og så mange kalorier på så og så mange enheter i en pose, f.eks. for å finne ut om det er mager nok til at jeg kan spise det :ler: Sist måtte sambo ta frem mobilen og regne på kalkulatoren der. Så sånn står vi i butikkene for tiden :icon_lol: Folk tror sikkert vi regner på om vi har råd til å kjøpe varen :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist måtte sambo ta frem mobilen og regne på kalkulatoren der. Så sånn står vi i butikkene for tiden  :icon_lol:  Folk tror sikkert vi regner på om vi har råd til å kjøpe varen  :grine2:

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg skal ikke gå ned mer enn deg per uke ephemera...

12 kg på 18 uker

Og nå er jeg såååå sulten! Jeg har allerede gått 150 kcal over grensa, så det ser ut som om jeg må ta en runde pilates etterpå, men det rumler i magen!!

Jeg skjønner ikke det... jeg har da spist nok i dag, og hittil har det ikke vært noe problem. Jeg har noen dager der jeg går over, og noen dager der jeg går under (pga trening), så jeg tror at det går opp i opp i løpet av uken.

Nå tror jeg at jeg skal bøtte innpå med litt te så jeg slutter å være så sulten :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hadde forresten vært morsomt å lage en oversikt over hvor mye vi har gått ned til sammen, det må da være endel nå? Du begynner å få mange kilo på samvittigheten, Ephemera  :ler:

Ha ei god uke, jenter!  :klem:

Ja det hadde vært morro å lage en liste over alle sammen og hvor mange kg vi har gått ned og hvor mange kg dette utgjør totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det hadde vært morro å lage en liste over alle sammen og hvor mange kg vi har gått ned og hvor mange kg dette utgjør totalt.

Hvordan gjør vi det da? :klø:

Går det an å lage et innlegg som kan stå først i denne tråden, med navnene våre, høyde, hva vi veide til å begynne med og hva vi veier nå? Og som vi da kan redigere etterhvert...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi lager et nytt emne - en ny tråd om det - så havner den og denne hulter til bulter i rekkefølgen i forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Hvordan gjør vi det da? :klø:

Går det an å lage et innlegg som kan stå først i denne tråden, med navnene våre, høyde, hva vi veide til å begynne med og hva vi veier nå? Og som vi da kan redigere etterhvert...?

Ja noe sånt... eller bare lage et innlegg nå som vi (les du ;) ) drar opp hver mandag og redigerer slik at det er kun hver enkelt persons totale vekttap som står der...(og totale kg for alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei! Jeg skal lage det når jeg får tid :) Må finne ut hvem som har falt fra også... Hvem som skal være med på lista liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Vi får jo ikke skrevet inn selv i ditt innlegg da...

Men hvis du bare samler opp alle som melder fra hver mandag i et innlegg.

Altså jeg skriver inn mitt totale vekttap hver mandag, og du samler det det i et innlegg.

eks:

ephemera: -6 kg

Vampyra: - 2 kg

Totalt: -8 kg....

skjønner? Det er jo stort sett bare vekttapet som er interessant, for høyde og vekt sier egentlig veldig lite om slankingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...