Miracl3 Skrevet 2. mars 2006 #1141 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei hei Det er veldig morsomt med snø her i byen. Folk kjører rundt med sommerdekk, t-banen er ikke laget for så mye snø. for lite folk til å få snøen vekk og alt er forsinket. Jeg hater snø i Oslo. Og det er umulig å få parkeringsplass fordi snøen tar nesten alle plassene. Men skjønner at dette er vanlig vær andre steder og at vi på østlandet ikke klarer dette så bra Uansett skal bli gøy å se når jeg kommer på jobb i morgen, blir helt sikkert minst en time forsinket med dette været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 2. mars 2006 #1142 Del Skrevet 2. mars 2006 Men på TV viser de folk som må måkke snø av bilene sine og som nesten ikke kommer seg ut av lukeparkeringa fordi det er en 10 cm høy snøkant der... ← Det er ikke alltid tv viser et riktig bilde da... Det er nok litt mer enn 10 cm ja! Jeg regner det som stepping den tiden jeg bruker når jeg vasser gjennom 30 cm umåkt snø. Det er særlig effektivt hvis jeg har barnevogn med! Det er værre med de over to meter høye brøytekantene som tar opp hele fortauet. Det er nemlig ikke sjarmerende å sette liv og helse på spill for å komme seg frem og tilbake på jobben. Jeg klarer fremdeles å styre unna sjokkoladen, men i kveld skal jeg drikke øl. Spiser suppe til middag først da, for det er lett fordøyelig, så da tar jeg ikke så stor skade av at alkoholen reduserer fordøyelsen. Vekta går litt opp og ned. Men i store trekk går den sakte men sikkert nedover, så noe har jeg vel gjort riktig! Får håpe det varer, for jeg har endel kilo igjen, men jeg føler meg allerede mye bedre! Og det gjør meg så glad! Jeg tar meg selv i å smile for meg selv der jeg kravler over snøfonner til og med! Dette er helt mega! Takk for at du startet denne tråden en lørdag i januar Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. mars 2006 #1143 Del Skrevet 2. mars 2006 Joda, men her er det litt høyere brøytekanter en 10 cm da... Jeg må grave meg frem bare for å få åpnet døren om dagene, og da er det ikke rart man ikke kommer seg frem Men det finnes latterlig mange elendige sjåfører som gambler på sommerdekk hele året i denne byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. mars 2006 #1144 Del Skrevet 2. mars 2006 Uff gruer meg til å gå ut en tur jeg nå Slankingen går fint i dag også, jeg bruker mye tid på å planlegge dagene mine og skal spise dipp og gulerøtter, kålerot og agurk i kveld. Gleder meg til det, nam nam. Syntes alt dette går skremmende lett og venter på en smell. Men så lenge jeg klarer å styre unna sjokolader, kake etc så er jeg kjempe fornøyd. Jeg har så lyst til å klare dette, ikke bare for å bli tynn men også for å bli sunn og føle at kroppen min er sterk. Stå på alle sammen, vi er kjempe flinke Hipp hipp hurra for oss slankedamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 2. mars 2006 #1145 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg syntes at det eneste jeg betaler for er å vite hvor mange kcal det er i maten, kunne like godt kjøpt matvaretabellen hehe. Men vekten sniker seg nedover å jeg er kjempe fornøyd. Skal til Thailand i sommer og sprade i bikini såj eg gir meg ikke før vekten er på 65 kilo. Spiser så mye deilig mat, melon, fiskekaker, ingers rugbrød , har hver dag salat tomat agurk etc på brødskiva. Blir ikke sulten og klarer noen ganger å snike inn en cola på 35 cl på mine 1300 kcal. Har aldri følt meg bedere eller sunnere. Vi er alle så kjempe flinke og det beste er at vi har tatt tak i et problem som plager oss litt. Vi kommer til å bli sommerens babes. Eller kanskje ikke ← Jeg føler og også veldig bra om dagen. Jeg er veldig fornøyd med Vektklubb selv om det "bare" regner ut kaloriinnholdet i maten. Det er kjempegøy å sitte og plotte inn, og man blir så bevisst på hva man putter i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #1146 Del Skrevet 2. mars 2006 I dag har jeg trent på treningssenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 2. mars 2006 #1147 Del Skrevet 2. mars 2006 Er veldig glad for at jeg startet denne tråden den lørdagen i januar! til alle dere som fortsatt er med. ← til deg ephemera fordi du starta denne tråden! Jeg er veldig glad for at jeg ved en tilfeldighet oppdaga KG en søndagskveld i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 2. mars 2006 #1148 Del Skrevet 2. mars 2006 I dag har jeg trent på treningssenter.. ← Bra! Jeg har ikke trent hele uka, men jeg har gått mye, aka masse og herja i snøen med ungene.. Sannsynligvis ingen tur til treningssenteret før mandag eller tirsdag. Jeg er en meget opptatt dame for tida. :rosasmil: Gleder meg som en unge til vi skal til akebakken i morra igjen, med nybakte scones og kakao i sekken! Får prøve å styre unna kakaoen iallfall. Scones er vel heller ikke akkurat slankemat, men noe må jeg vel få unne meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1149 Del Skrevet 2. mars 2006 Så reklame på TV nå for sukkerfri Mentos - både den med mint og den med frukt. Det vil jeg ha Må lete etter det i butikkene imorgen. Narvesen kan vel ihvertfall ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #1150 Del Skrevet 2. mars 2006 Så reklame på TV nå for sukkerfri Mentos - både den med mint og den med frukt. Det vil jeg ha Må lete etter det i butikkene imorgen. Narvesen kan vel ihvertfall ha det. ← Du kan banne på at jeg skal ha den med frukt! I morgen er det vinkveld med kjæresten. Da kan det komme godt med. Men først er det morgentrening på ergoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 2. mars 2006 #1151 Del Skrevet 2. mars 2006 Så reklame på TV nå for sukkerfri Mentos - både den med mint og den med frukt. Det vil jeg ha Må lete etter det i butikkene imorgen. Narvesen kan vel ihvertfall ha det. ← Er det sant? Nå ble jeg glad Du har nok rett mtp havregrøten, at den eser mer ut når man koker den. Men, det er jo ikke det verste jeg kan fylle opp kaloribudsjettet med. I går og i dag har det gått veldig bra, synes jeg. Veldig spent på resultatet på mandag, prøver å la være å jukseveie meg.. Men så var det denne helga da, som alltid kommer og ødelegger rett før veiedagen vår.. Blir ihvertfall ingen fastelavensboller, det kan jeg jo trøste meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 2. mars 2006 #1152 Del Skrevet 2. mars 2006 Stiff: Tusen takk for svar! Ja, det er sant det. Men nå trener jeg med 5 kg på hver side, 3x15 repetisjoner. Blir for lett viss ikke. Men problemet er at jeg likevel vil ha stramme armer, men ikke store muskler. Skal ikke være enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 2. mars 2006 #1153 Del Skrevet 2. mars 2006 Så reklame på TV nå for sukkerfri Mentos - både den med mint og den med frukt. Det vil jeg ha Må lete etter det i butikkene imorgen. Narvesen kan vel ihvertfall ha det. ← Fant den ved en tilfeldighet på en Kiwi-butikk forrige uke. Den er kjempegod - og man får lyst til å spise hele esken med en gang. For den kommer i esker, ikke i rør som de andre. Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #1154 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei Ephemera! Kjemfin tråd du har startet her.. ( nettop oppdaget den, er ny gjest her ved forumet) Men hvordan fant du ut hvor mye prosent kroppsfett og vann i kroppen du har?? sliter selv med 10 kg som jeg vil ha av, men må psyke meg opp først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. mars 2006 #1155 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er kalorier i den sukkerfrie mentosen også dessverre... Jeg spiste den for en måned siden.. I dag har jeg ikke trent, men jeg gikk 1 time på jobben. Jeg gikk rundt og skrudde av noen hundre pc'er.... Jeg ble skikkelig varm! Men jeg er usikker på maten i dag, jeg tror jeg ligger litt under, men det er vanskelig å beregne siden jeg spiste mat fra kantina. Kalkunfrikasse med salat og ris... Tror ikke det er så aller værst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 3. mars 2006 #1156 Del Skrevet 3. mars 2006 Så reklame på TV nå for sukkerfri Mentos - både den med mint og den med frukt. Det vil jeg ha Må lete etter det i butikkene imorgen. Narvesen kan vel ihvertfall ha det. ← Denne er dritgod! Har bare smakt med mint da, nam nam. Vanedannende. En eske inneholder 82 kcal (ettersom jeg kan huske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1157 Del Skrevet 3. mars 2006 Vel er det fredag, men her på jobb står det en stooooor skål med smågodt igjen Og ja - jeg er fremedeles besatt av smågodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. mars 2006 #1158 Del Skrevet 3. mars 2006 Vel er det fredag, men her på jobb står det en stooooor skål med smågodt igjen Og ja - jeg er fremedeles besatt av smågodt!! ← Dakar.. Kjenner følelsen. Jeg har vært flink i dag. Skal straks gå på skolen, men har rukket å trene 45 min på ergoen og spise en skikkelig frokost(grovbrød, melk og te). *veldig stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 3. mars 2006 #1159 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå er jeg endelig "frisk" utenom at jeg har kyssesyke. Eneste igjen er slappheten og hoven milt. Så nå kommer godtersuget for fullt.. Og ikke kan jeg trene på 13 dager ca Jeg har forresten funnet et nytt pålegg fra gilde, det heter "krydderskinke" og har 5 % fett bare. Jeg spiser det på grovt knekkebrød hele tiden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 3. mars 2006 #1160 Del Skrevet 3. mars 2006 Vel er det fredag, men her på jobb står det en stooooor skål med smågodt igjen Og ja - jeg er fremedeles besatt av smågodt!! ← Å du er flink hvis du ikke spiser av den. Tenkt på målet ditt. Men hvis du skal spise av den så bestem på forhånd hvor mange biter du skal ha. Er akkurat det samme på min jobb hver fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå