marta Skrevet 27. februar 2006 #1081 Del Skrevet 27. februar 2006 Ikke mye motivasjon å få fra dere nei. ← Hææ`?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 28. februar 2006 #1082 Del Skrevet 28. februar 2006 Tjoho! Ned 1/2 kg. Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 28. februar 2006 #1083 Del Skrevet 28. februar 2006 Tjoho! Ned 1/2 kg. Endelig! ← Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. februar 2006 #1084 Del Skrevet 28. februar 2006 For et vær! Jeg skal på skolen nå snart og så skal jeg trene etterpå, men jeg er forferdelig spent på om jeg kommer meg dit! Det er sinnykt mye snø ute!! Tenkte jeg skulle trene spinning eller styrke og elipsemaskin... Vi får se hva rompa sier, den skriker enda etter søndagens spinning... Jeg er jo ikke vant til å sitte på sykkel! brrr *trenger en fryse smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1085 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg merker at jeg er skikkelig uflink når jeg er hjemme hos foreldrene mine Jeg og kjæresten skulle ut å gå tur i går kveld, men da var det snøstorm så vi snudde etter 50 meter... Jeg savner å kunne røre på meg, jeg savner treningssenteret I dag skal jeg på jobb, og jeg har regna tidligere at jeg går rundt 2 mil på en vanlig kveldsvakt, så da får jeg kjørt meg litt Synes dere er så flinke, bare vent til jeg kommer tilbake til østlandet, da skal jeg være flink igjen og Dere er iallefall til stor inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. februar 2006 #1086 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg merker at jeg er skikkelig uflink når jeg er hjemme hos foreldrene mine Jeg og kjæresten skulle ut å gå tur i går kveld, men da var det snøstorm så vi snudde etter 50 meter... Jeg savner å kunne røre på meg, jeg savner treningssenteret I dag skal jeg på jobb, og jeg har regna tidligere at jeg går rundt 2 mil på en vanlig kveldsvakt, så da får jeg kjørt meg litt Synes dere er så flinke, bare vent til jeg kommer tilbake til østlandet, da skal jeg være flink igjen og Dere er iallefall til stor inspirasjon ← 2 mil er helt sykt. Hva jobber du med? Jeg går jo bare 500 meter tilogfra trikkestoppen hver dag :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 28. februar 2006 #1087 Del Skrevet 28. februar 2006 Ånei... kakedag på kontoret og jeg klarte ikke å stå i mot. Hvordan er kcal-innholdet i ostekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 28. februar 2006 #1088 Del Skrevet 28. februar 2006 Ånei... kakedag på kontoret og jeg klarte ikke å stå i mot. Hvordan er kcal-innholdet i ostekake? ← I følge helsenytt.no så er det 372 kcal i et stykke (hva nå enn det tilsier...) ostekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 28. februar 2006 #1089 Del Skrevet 28. februar 2006 ånei... det tilsier vel kanskje 45 min med hard aerobick/step. Uff... det var det ikke verdt! Jaja... tror jeg må melde meg ut av denne kakeklubben av et kontor... sier seg jo selv at kake en dag i uka i tillegg til noen kvelder med middag og øl ute ikke er bra for slankingen. Da blir det "ha det bra" til kaker... øl klarer jeg meg ikke uten. :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 28. februar 2006 #1090 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg hadde kutta ut ølen <----Kakemonster! ...jeg gikk opp 30 kg fordi jeg begynte å bake kaker i tide og utide, mest det siste... Ok, kanskje ikke bare derfor, men det var en vesentlig årsak! ...jeg er en jævel på kakebaking! Heldigvis så baker jeg ikke så ofte lenger, men når jeg først baker så sparer jeg ikke på usunnhetene... Skal man først bake kake så finn fram smøret og sjokoladen ...x-svigermor forsøkte å bake "sunn" kake en gang...første gangen jeg ikke har spist opp når jeg er blitt servert kake! ...ok, tilbake til blomkålen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 28. februar 2006 #1091 Del Skrevet 28. februar 2006 Nå har jeg trent halvannen time på treningssenteret. Tre kvarter kondisjon og tre kvarter styrke. Burde vel egentlig trent mindre styrke og mer kondisjon siden jeg skal ned i vekt. Spiste en banan etter økten, skal si den ga energi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. februar 2006 #1092 Del Skrevet 28. februar 2006 Skulle virkelig ønske at jeg var i form til å trene! Blir urolig av å ikke få vært noe aktiv.. Noen ting jeg kan gjøre for å holde forbrenningen oppe mens jeg er syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 28. februar 2006 #1093 Del Skrevet 28. februar 2006 jeg har vært kjempeflink og trent en time idag (syklet, jogget, step + osv). så nå er jeg så fornøyd med meg selv atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 28. februar 2006 Så flinke dere er til å trene! Gleder meg til jeg kommer i gang med det, jeg også. Men jeg rører meg litt likevel da. Både igår og idag så har jeg gått fra jobb og til byen. Tar vel ikke stort mere enn 20 minutter, men det er jo bedre enn ingenting. I tillegg har jeg gått i butikker en times tid idag Jeg føler meg ganske mett om dagen. Lurer på om det skyldes at jeg spiser Ingers Rugbrød nå. Det er veldig kompakt og grovt, men samtidig saftig og godt! Smaker som hjemmebakt brød. Spiser 2 skiver til frokost og 3 skiver til lunsj, og da holder jeg meg mett og god. Har spist veldig lite kålrot i det siste og det var jo det jeg gomlet på for ikke å sulte ihjel tidligere Men jeg vil ikke si at det er noe fest å være på slankekur! Jeg savner de gamle middagene og jeg skulle ønske jeg kunne kose meg mer med sjokolade og smågodt. Øl og vin og sånn greier jeg meg veldig fint uten. Det tenker jeg sjelden på. Det kunne vært godt med et glass vin av og til, men det gjør meg ikke noe å la det være. Hallo, jeg håper jo på å bli gravid også og det å kutte ut alkohol mens man er gravid + når man etterpå ammer, kommer ikke til å gjøre meg noen verdens ting... Vel, nå sporet jeg kanskje av litt... Når jeg når målet mitt - og det kan hende jeg blir fornøyd med å gå ned 10 kilo isteden for 15 - så skal jeg registrer meg på "hold vekten" på VK. Da gleder jeg meg til å kunne spise mere middag, unne meg et kakestykke eller lignende av og til, samt spise litt godis! Snikveide meg idag tidlig, selv om jeg skal slutte med det. Syntes bare jeg veide mer enn forventet igår... og idag veide jeg 200 gram mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 28. februar 2006 Skulle virkelig ønske at jeg var i form til å trene! Blir urolig av å ikke få vært noe aktiv.. Noen ting jeg kan gjøre for å holde forbrenningen oppe mens jeg er syk? ← Du bør vel holde deg mest i ro for å bli frisk? Det eneste du kan gjøre er å spise lite og ofte, det holder jo forbrenningen oppe! Du kan også drikke kaffe eller te, som også skal øke forbrenningen. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 28. februar 2006 #1096 Del Skrevet 28. februar 2006 ble en halvtime pilates idag og, og jammen var det ikke litt lettere idag, selv om jeg bare har gjort det en gang før! :-D er ikke flink med maten, har vært veldig opptatt av å ete ofte, men det blir nok litt for mye mat til hvert måltid. jaja. en ny dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 28. februar 2006 #1097 Del Skrevet 28. februar 2006 I dag har jeg vært litt flink syns jeg. Mannen har satt stepmaskinen opp på soverommet, for da den sto i kjelleren var det for kaldt å bruke den. Jeg har steppet i overkant av 20 minutter - og det etter at jeg måkte snø! Det må sies at jeg aldri har trent noe særlig i det hele tatt, så for meg er 20 minutter mye Nå skal vi spise ferdigpizza der 1/2 pizza har 313 kalorier og det syns jeg at jeg kan leve med etter treningen min! Jeg syns egentlig dette går ganske bra jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 28. februar 2006 #1098 Del Skrevet 28. februar 2006 Da blir det "ha det bra" til kaker... øl klarer jeg meg ikke uten. :icon_razz: ← :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. februar 2006 #1099 Del Skrevet 28. februar 2006 Å jeg er syk igjen. Feber vondt i halsen, diare etc you name it i get it lol. Blir ikke mye slanking nå gitt og heller ikke trening. Jeg hater å være syk og pga den dunne episoden med CSI får jeg ikke sett frustererte fruer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. februar 2006 #1100 Del Skrevet 28. februar 2006 Å jeg er syk igjen. Feber vondt i halsen, diare etc you name it i get it lol. Blir ikke mye slanking nå gitt og heller ikke trening. Jeg hater å være syk og pga den dunne episoden med CSI får jeg ikke sett frustererte fruer. ← Huffda! God bedring. Syk er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå