hecuba Skrevet 27. februar 2006 #1061 Del Skrevet 27. februar 2006 Målet mitt er å veie 54 kg før 20 årsdagen min(om 3mnd). Har ikke veid meg på en stund. Er ikke mer batteri igjen på vekta. Men fra om med mandag(hvor jeg regner med at jeg er i frisk og fin form) skal jeg begynne å veie meg en gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1062 Del Skrevet 27. februar 2006 Opp 1 kilo og ingen endring i cm... Forferdelig frustrerende siden jeg har vært litt flink, men ikke kjempeflink. Jeg burde i det minste veid det samme som sist... Så nå er jeg faktisk oppe i -1 kg totalt.... Det er ikke mye å skryte av på 5 uker!! I følge vektklubb burde jeg ha gått ned 3,3..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1063 Del Skrevet 27. februar 2006 Vampyra. Skjønner at det er surt... men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å forsette å stå på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1064 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei det er nok ikke det... jeg får bli litt flinkere til ¨følge med på hva jeg spiser, jeg spiste nok litt for mye før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. februar 2006 #1065 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei det er nok ikke det... jeg får bli litt flinkere til ¨følge med på hva jeg spiser, jeg spiste nok litt for mye før.... ← Bruker du dagboken? Jeg syntes den er kjeme fin for å holde orden på hva jeg spiser. Ikke at jeg hadde så store resultater da men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1066 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja jeg har brukt grete rode sin vektklubb til nå, men nå meldte jeg meg inn i vg's vektklubb så da får vi se... Jeg vet jeg har ligget ca 200 over grensa den siste uka (ikke medberegnet trening) Men siden jeg har trent skal jeg jo kunne spise litt ekstra... Det forklarer iallefall ikke hvorfor jeg har gått opp! (har snikveid meg flere ganger så vekta har gått jevnt oppover hele uka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 27. februar 2006 #1067 Del Skrevet 27. februar 2006 henger meg på her jeg er 168 høy, veide 65 for et par uker siden. men har begynt å trene etter jul, og faktisk gått ned 2,5 kilo på noen uker. kjempedeilig. målet er å gå ned til litt under 60 kilo. prøver å få trent et par ganger i uka (kondisjon) og la være å spise godteri utenom helga. så da må jeg fortsette å være flink fram mot sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 27. februar 2006 #1068 Del Skrevet 27. februar 2006 Ned 800 gr og er fornøyd, dette går helt etter planen :klapper: Til alle som er så flinke her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1069 Del Skrevet 27. februar 2006 henger meg på her jeg er 168 høy, veide 65 for et par uker siden. men har begynt å trene etter jul, og faktisk gått ned 2,5 kilo på noen uker. kjempedeilig. målet er å gå ned til litt under 60 kilo. prøver å få trent et par ganger i uka (kondisjon) og la være å spise godteri utenom helga. så da må jeg fortsette å være flink fram mot sommeren. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har spist en bitte liten Cafè Brownie... sånn ny som er pakket inn en og en... Har ikke lyst til å være på slankekur lenger... Har lyst til å være tynn og gasse i meg en stor pose smågodt Være sånn som har så høy forbrenning at man kan spise alt man vil uten å legge på seg. Jeg kunne det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 27. februar 2006 #1071 Del Skrevet 27. februar 2006 Synes dette er en inspirerende tråd, så jeg henger meg på jeg også. Skal ned en hel del kilo og jeg gleder meg til å ta fatt. Liker å gå tur og har medlemskap på treningssenter. Det er lenge siden jeg har trent regelmessig nå, men har bestemt meg for at imorgen tidlig skal jeg en tur på treningssenteret. Kostholdet er også en utfordring. Er alt for lett å falle for fristelser. Men vi backer hverandre opp så dette må jo bare gå bra!! Har første veiedag neste mandag. Har tenkt å trene 3 el. 4 dager denne uka og spise små måltider ofte. Gleder meg til å se om opplegget fungerer slik at jeg kan rapportere om vektnedgang neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1072 Del Skrevet 27. februar 2006 I dag har jeg vært veldig flink med kostholdet! Jeg har til og med 24 kcal å gå på Så var det å fortsette med det.... Jeg må bli flinkere til å finne sunne alternativer som metter mye til middag. Jeg er veldig glad i pasta og ris, men jeg synes ikke det metter så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 27. februar 2006 #1073 Del Skrevet 27. februar 2006 Foe en lykkelig dag Vekta var det samme som forrige uke, men jeg måtte ta mål av meg selv i dag og her er resultatet: Hofte - 4 cm, Rumpe - 4 cm og lår - 2 cm Tror dette har litt å gjøre med at jeg er syk, men pytt pytt Var i byen en tur i dag, og måtte ha en ny bukse. Og måtte jeg ikke ned en str Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1074 Del Skrevet 27. februar 2006 Så bra hege!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 27. februar 2006 #1075 Del Skrevet 27. februar 2006 Takk Men jeg tror det med buksa egentlig er at de er er litt større i størrelsen Men inspirerende i allefall Synes dere alle her er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 27. februar 2006 #1076 Del Skrevet 27. februar 2006 Så flinke dere er alle sammen! Her har jeg fylt opp skapene med grønnsaker i dag, kostholdsmessig så har jeg vært ganske flink lenge, men godt å fokusere litt mer på å få i seg nok frukt&grønt! Desverre er eneste trening 40 min gang til/fra universitetet, men jeg skylder på menssmerter og lang dag på universitetet... satser på en treningsøkt imorgen om disse menssmertene slipper litt tak! Gikk på vekta i dag og, med mensen i kroppen så stoppa vekta på 1 kg mer enn for en måned siden, noe som tilsier at jeg veier vel omtrent det samme som sist, jeg går alltid opp mellom 1-2 kg når jeg har mensen... Stå på denne uka da jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #1077 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg blir litt romlete og oppblåst i magen av å spise mye grøntfor jeg altså... Er det bare jeg som har det problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1078 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg blir kjempeopppblåst av alt det sunne brødet jeg spiser iallefall Stakkars sambo.... Nå har jeg rydda og vaska i 1,5 time og da jeg skrev det opp i vektklubb ble det over 400 forbrente kcal!! Jeg ble faktisk veldig varm og litt svett...Så da har jeg fått en god start på uka iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #1079 Del Skrevet 27. februar 2006 Ikke mye motivasjon å få fra dere nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2006 #1080 Del Skrevet 27. februar 2006 jeg skjemmes!! Jeg har ikke vært noe flink denne uken Jeg har bare trent en gang og jeg har ikke vært flink nok med maten Så i morgen skal jeg tidlig opp for å komme meg på trenings senteret og der skal jeg være til jeg har gjort dagens innsats. Ser for meg 3 timer Jeg er så håpløs Noen som kan gi meg litt inspirasjon? ← Det glemte jeg helt!! (skulle gjøre det i stad, men så falt det helt ut.... sorry!!) Det gjør ingenting om man har en dårlig uke nå og da, det har vi alle! Bare se på meg! Jeg gikk til og med opp en kg denne uka selv om jeg har vært halvveis flink. Glem det som har vært og fokuserer fremover! Det er det eneste som funker for meg iallefall! Og du, ikke slit det fullstendig ut i morgen da! Det er bedre å dele de tre timene på to dager, ellers kan det hende at det blir et enda større tiltak å komme tilbake til trening. Ellers kan jeg anbefale spinning på det sterkeste!! Utrolig morsomt og ikke minst effektivt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå