Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake
:troest:

Si meg, er vi syke alle sammen?

Hvis du har vondt overalt... og har feber... kanskje det er influensaen som kommer? Den pleier å komme på sør- og østlandet først og spre seg oppover landet.

Selv grubler jeg fælt på om jeg skal på jobb eller ikke imorgen... Det er jo fredag... Og jeg har beslutningsvegring...

Jeg har trodd flere ganger de siste tre ukene at jeg har fått influensa, men da har det gitt seg etter ett døgn. Så har jeg vært relativt frisk, men det varer ikke mange dagene før det kommer igjen. Tenke jeg skulle søke litt på nettet om kyssesyke, for nå begynner jeg nesten å lure...

Beslutningsvegring ja.. Jeg lå i senga tidligere i kveld og målte feberen hele tida for å sjekke om den gikk ned. Men den gjorde ikke det, så da ringte jeg den ene assistenten og fikk henne til å ta tidligvakta mi. Jeg ordna til og med vikar for meg. Får så dårlig samvittighet når jeg holder meg hjemme, selv om jeg vet at jeg ikke skal ha det. I morgen som vi skal ha karneval og greier. Og jeg hadde funnet fram giraffkostymet mitt. Nå får jeg ikke brukt det.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du smakt den nye Mia pizzaen med kun 5% fett? Den var ikke så gal synes jeg.

Den spiste jeg i går, og jeg ble gledelig overrasket over hvor god den var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var siste dag på praksis i dag så hadde jeg bakt brownies som jeg varmet opp i ovnen og serverte med is, så det ble en del kalorier der, men jeg regner med at det ikke blir så mye kos i helga siden jeg reiser hjem til foreldrene mine i morgen og det er en ganske lang tur og vi skal smøre fornuftig niste slik at vi ikke blir fristet av gatekjøkkenmat :)

Håper at det blir litt trening i dag før vi drar, bare litt :) Siden det sikkert ikke blir noe annet enn noe jogging og gåturer nå i vinterferien.. Jeg kommer til å savne trening på studio litt, men det er jo bare ei uke og så er det pån igjen:)

Dumt at dere er litt syke alle sammen, håper dere snart blir friske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist Mia pizza 5 % fett til middag idag (jada, merkelig fredagsmiddag, men er man på slankekur så er man på slankekur....). Den var overraskende god, mye fordi det er tomatbiter på den, sånn at den blir saftlig. Men lite ost da. Skinken smakte god, røkt skinke. Men jeg ble ikke mett :sur:

Så akkurat nå er jeg veldig misfornøyd med å være på slankekur!

Og ja, jeg er kvalm, men jeg har lyst på mat likevel... jeg er sånn sulten-sug-kvalm, uten at det er fordi jeg er sulten.

Mamma var imponert idag når hun hørte at jeg hadde gått ned nesten 4 kilo. Hun vet hvor glupsk jeg er og lurte på hvordan jeg fikk det til. Joda, sa jeg, det gikk så bra så...

Men nå har jeg en liten nedtur...

Og på kjøkkenet ligger 3 vaffelplater fra igår. De har ligget og ropt på meg i hele dag. Sambo sa han kunne spise dem nå, så de forsvinner. Men jeg har også lyst på... :sjenert: Og ja, det er fredag og jeg har lov å kose meg litt idag, men jeg skal spise sjokolade senere... nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var siste dag på praksis i dag så hadde jeg bakt brownies som jeg varmet opp i ovnen og serverte med is, så det ble en del kalorier der, men jeg regner med at det ikke blir så mye kos i helga siden jeg reiser hjem til foreldrene mine i morgen og det er en ganske lang tur og vi skal smøre fornuftig niste slik at vi ikke blir fristet av gatekjøkkenmat :)

Håper at det blir litt trening i dag før vi drar, bare litt :) Siden det sikkert ikke blir noe annet enn noe jogging og gåturer nå i vinterferien.. Jeg kommer til å savne trening på studio litt, men det er jo bare ei uke og så er det pån igjen:)

Dumt at dere er litt syke alle sammen, håper dere snart blir friske :klem:

Kos deg masse på vinterferie :)

Gå turer, slapp av og kos deg! Treningssenteret er der når du kommer tilbake også. Det er mye god trim i en god tur!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktkake
.... Og sååååååå......

.... ble det vaffeplate varmet i mikroen med Dream karamell-is til :sikle:

:lol:

Dumme slankekur

Vi er pokker helt nødt til å kose oss litt. Ikke ha dårlig samvittighet for en ussel vaffel med is iallfall. Det fortjener du jammen, etter å ha gått ned 4 kg!!! Jeg er skikkelig imponert over deg!

Jeg lurer på om jeg skal ha pannekaker jeg.. Ehehe.. med sånn 100% bær syltetøy. Eller skal jeg lage meg en kyllingsalat med ris? Føler jeg kan høre krangelen mellom engelen og djevelen på skuldrene mine ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du røpe opplegget ditt?

Denne uka har ikke fungert for min del. Jeg spiser rett og slett for mye, og da går jeg ikke ned i vekt. Det er ikke fordi jeg er sulten, men fordi jeg ikke har nok viljestyrke. Da ser det ikke ut til å hjelpe at jeg ikke spiser sjokolade og potetgull, jeg trenger rett og slett færre kalorier. Heldigvis er vi bare halvveis i uken, så det er mulig at skaden kan rettes opp!

Jeg har en plan inni hodet mitt som jeg skal gi 3 uker på eventuelt å virke. Gjør den det så deler jeg den gjerne!

Vekta mi stagnerte helt fordi jeg ikke spiste nok. Jeg tok da kontakt med en kostholdsekspert for å få veiledning.

Hun følger Fedon-opplegg. Fedon er ikke fanatisk.

Jeg spiser MASSE mat, er aldri sulten. Må bare passe på å få i meg nok proteiner til hvert måltid.

Dette funker virkelig, og så er det så deilig å aldri være sulten, føler ikke at jeg er på slanker'n. Koser meg til og med med rødvin, mørk sjokolade og nøtter i ulike varianter flere ganger i uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er pokker helt nødt til å kose oss litt. Ikke ha dårlig samvittighet for en ussel vaffel med is iallfall. Det fortjener du jammen, etter å ha gått ned 4 kg!!! Jeg er skikkelig imponert over deg!

Jeg lurer på om jeg skal ha pannekaker jeg.. Ehehe.. med sånn 100% bær syltetøy. Eller skal jeg lage meg en kyllingsalat med ris? Føler jeg kan høre krangelen mellom engelen og djevelen på skuldrene mine ...  :ler:

Hehe... hva ble det til??

Neida, jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg spiste vaffel og is. Vi må kose oss litt og det er jo til og med fredag! Har spist sjokolade også. Nå har jeg veldig lyst på potetgull... Det har jeg faktisk ikke spist siden jeg begynte denne slankekuren. Skal greie å holde meg nå også.

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Hehe... hva ble det til??

Neida, jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg spiste vaffel og is. Vi må kose oss litt og det er jo til og med fredag! Har spist sjokolade også. Nå har jeg veldig lyst på potetgull... Det har jeg faktisk ikke spist siden jeg begynte denne slankekuren. Skal greie å holde meg nå også.

Ha en fortsatt fin kveld  :klem:

Det ble ingen av delene. Øyvind var sulten, og han vil jo ikke spise salat. Pannekaker forkasta jeg selv, så det ble kylling med ris og kremet kyllingsaus. Var sinnsykt sugen på noe godt etterpå, så det ble en sånn Alpenbar, og tre Mr. Freeze.. Og jeg har fremdeles lyst på noe godt!! :sur:

Har så lyst på sjokolade! Men jeg og Øyvind har ikke lov å spise godteri annet enn på lørdagene, så jeg må pent vente i to timer og tretten minutter til. Et veddemål er et veddemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestemt meg for å ikke spise snop på en mnd. Har falt totalt av slanke-vogna. Har vært for flau til å være innom denne tråden på en stund, faktisk.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestemt meg for å ikke spise snop på en mnd. Har falt totalt av slanke-vogna. Har vært for flau til å være innom denne tråden på en stund, faktisk..  :grine:

:overrasket:

:troest:

Men du - ingenting er for flaut å komme med på denne tråden, vettu. Kanskje vi kan muntre deg opp litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

:hoppe: i dag fikk jeg pilates dvden min i posten! :hoppe:

og dæven; selv om man bare står på samme sted og ligger på gulvet så merker man det godt!

jeg ble skikkelig svett og var mørke rød/lilla i ansiktet _lenge_ etterpå, sambo spurte om jeg hadde vært og tatt sol da han kom hjem...

det er fælt å virkelig merke hvor dårlig form man er i. jeg går jo turer med bikkja hver dag, men det blir ikke det samme, gitt.

eneste jeg var misfornøyd med var lengden på dvden. mente det stod 86 min på nettet, men den varte i 38 min.. jaja. får kjøpe en ny når jeg blir lei den jeg har. (om et par dager antakeligvis :kgblunk: )

sliter litt med å få i meg nok frukt og grønt da, er særdeles kresen på hvordan det ser ut... står det tre kasser med epler der kan jeg få med meg tre epler som ser bra nok ut. i tillegg må frukten være kald når jeg eter den, og ikke ligge for lenge. ideelt sett burde jeg kjøpe frukt annenhver dag, men så ofte gidder jeg ikke dra på butikken. (da får man med seg så mye annet unødvendig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på vekta i da, og den viste nesten 3 kilo mindre en da vi startet her :)

Men siden jeg har vært syk må jeg vel regne med å legge på meg litt nr jeg er blitt frisk, men men.

Synd det ikke vises da. Da er det bare 3-4 kilo til nå. Men målet er jo å bli sunn, slank og mest mulig veltrent så det er vel bare å hive seg rundt å trene når jeg blir frisk. Å som jeg gleder meg til å bli frisk :hoppe:

Skal til frisøren den dagen jeg er ferdig med antibiotika-kuren, drar til Trondheim på shoppingtur den 11.03 og har fått en ny work out dvd :danse:

Med andre ord- mye å se fram til.

Bare så dumt at den veiavgiften måtte komme nå :roll:

God natt og ha en fortsatt god helg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktkake
Hei  hei. Kan jeg få hoppe på denne?????

Jeg er et vrak. Ser ikke ut!!!! :grine:  Og jeg skal til syden i mai.....

Så nå begynner det å haste med å virkeliggjøre mitt kroppsprosjekt.  :sjenert:

Har fått tak i pilatesvideoer. Så mine intensjoner er bra iallefall.

Hvordan går det med dere andre da? Hva funker? Jeg har skjønt at trening og fornuftig matinntak er smart. Og ingen gotteri....  Jeg er litt sjokoladeavhengig. så der kommer jeg til å slite litt. Må bare være standhaftig. Og tenke på hvor lett jeg blåser av at røykere har problemer med å slutte ;)

I dag setter jeg strek over sjokoladen. Null sjokolade før jeg når mål.  :grine:

Er jo nesten som narkotika jo....

Mine vitale mål: høyde 163cm

vekt    67 kg

Mål minus 7 kg

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg også de nye pilatesvideoene i posten i går :hoppe: Winsor pilates advanced body slimming ogbun & thigh sculpting.

Tenkte jeg skulle teste de i dag eller i morgen. Huseier skal fikse litt på taket vårt på kjøkkenet og jeg kan liksom ikke ligge og sprelle på gulvet når han er her :ler:

Men ellers står vekta stille... :forvirret: Jeg er fremdeles litt øm i musklene etter tirsdagen, men er i det minste ikke støl! Jeg hadde planer om å dra på skolen og lese og trene etterpå, men det frister mest å sitte hjemme og se på ol. Kanskje jeg kommer meg avgårde litt senere. I går falt jeg for 4 store melkesjokolade biter... :sjenert: Ikke rart jeg ikke går ned... Men egentlig synes jeg det er litt rart, for jeg spiser mindre enn jeg har gjort før, så da burde jeg gått ned noe synes jeg!

hmm jaja... jeg får bare fortsette... burde kjøpt en skikkelig kjøkkenvekt så jeg fikk veid maten riktig... Tror nemlig det er store mørketall i kaloriinntaket pga den dårlige vekta... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

er litt støl idag jeg, gitt! :-D det er godt på en merkelig måte. får ta en runde til i morgen.

tror det går dårlig i matveien i helga. ble pizza med rømmedresing og masse sukkertøy i går (og lite før på dagene da), idag blir det taco og masse øl, i morgen blir det sikkert potetgull og fastelavensboller. jaja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...